O!

w temacie: Wykręć numer do nieznajomej☎️📞

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (60)

  • Niepowtarzalny Styl z Opowi 10 miesięcy temu
    Ciekawostka i zagwozdka z puentą hihihi Kto to taki... Dam lizaki O!
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Stylowy

    Hahahha, ciekawostka i owszem z neologizmem - nauczycielina 😁 To Ty, Stylowy popełniłeś ten limeryk 🔫
  • Szpilka nasza miła. W ciekawostkach bywa siła, a jeszcze z werbalnym przekazem?

    Możliw że Stylowy się rozbawił hahahaha
  • słone paluszki 10 miesięcy temu
    🤣🤣🤣
    Szpilka!
  • Niepowtarzalny Styl z Opowi 10 miesięcy temu
    Paluszki nie czaruj :)
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Słone

    To ja...

    To ja byłam Ewą 😉
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    'Elokwencją błysnęła pewna grafomanka z Lublina.
    Pod skrzydłami Szekspira dała numer na pitolina.'
    No i wyszła straszna heca,
    kto przeczyta - go podnieca,
    odtąd opowijski tłum się o jeszcze dopomina 😄
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Kiedy ci minie ten ból czterech liter? Czy to już choroba?

    Czy na opowi jest lekarz?
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    O! Dyżurna gadulca szuka, czyżby psiapsiół w zadek kopnął?
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Książkę o mnie piszesz? No, no...

    Coś cieniutko u ciebie, że u mnie szukasz atrakcji... ale to nawet zabawne popatrzeć jak coś pada...🤣🤣🤣🤣
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Gdzie jest o tobie, biedny trolliszczu? Omamy masz? To weź tabletkę.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Na aż tak głupią nie wyglądasz, jak piszesz, ale co ja tam wiem... 🤣🤣🤣🤣
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Spieprzaj, trolliszczu, czep się psiapsióła, on takie dusery ci prawi, że ci na ryj n@sra i takie tam 😁
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    A ty czytasz wszystko i ubolewasz, że na twój ''ryj nie sra'' - a jestem pewna, że z takim słownictwem miałabyś wielkie szanse, żeby nasrał... 🤣🤣🤣
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Jak sr@ją na ciebie? Ano czasem czytam, jak w korku stoję, ale ty nawet z@srana po pachy humoru nie tracisz i tak trzymaj! 👍
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    No, ostatnio na twoją psiapsiółkę posrał... doszła już do siebie?
    Pogadam z nim, może i na ciebie zechce... to uczynny człowiek🤣🤣🤣🤣
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Nie strasz, szczujnio, bo się zesr@sz, już raz naszczułaś i rykoszetem, upsssss, goownem ci się odbiło.
    Zapewne uczynny, skoro ci na ryj sr@, ale skoro lubisz takie pieszczoty.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Zastanawiam się, gdzie ty pracowałaś... to słownictwo, no nic, co ja się będę czepiać pracy innych...

    Jakie straszenie? To jedynie atrakcji trochę, bo jakbyś już na emeryturce była i bardzo się nudziła... niech tam coś by się zadziało. Nie musiałabyś czytać, tylko swoje mogłabyś przeżywać wreszcie...

    Bawią mnie takie szpilki... polot w rynsztoku, fajne zestawienie.🤣🤣🤣🤣
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Do takiego trolliszcza jak ty dobre słowo nie dociera, ty rozumiesz język psiapsióła, nawrzuca ci od starych zdzir i rozkłapanych wagin, wtedy rozumiesz i podwijasz ogonek. Też tak mam ta zrobić, żebyś się w końcu odpieprzyła, nachalna, gUpia i śmiertelnie znudzona, babo?
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    A gdzie niby te dobre słowa? Kużwa, chyba przeoczyłam... a nowe okulary przecież.

    Rób co chcesz, mnie bawi twoja złość... i nic na to nie poradzę. Chcesz, pokaż oborę do końca, przecież nie mi, tylko sobie świadectwo wystawisz... a ktoś, jak ty, też może chętnie poczyta w jakim to rynsztoku siedzisz i piszesz...
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Zawsze najpierw proszę po dobremu, żeby się ode mnie odczepić, zapomniała? Znamienne, że ty zawsze rynsztok u kogoś widzisz, u siebie nigdy! Tjaaaaaaa, ciebie wszystko bawi, co gnojem trąci, przestaje bawić, gdy gnój ciebie zaczyna oblepiać.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Ale nie używam takiego prymitywnego słownictwa, razi mnie. Ludzie kulturalni potrafią zrobić to z klasą, czemu więc ty uciekasz się do meliniarskich, patologicznych metod?

    Nie rób tak szpilka, po co mamy myśleć, że ty z jakichś nizin... staraj się unikać takiego zestawienia. Nie dla mnie, dla siebie.
    Pomyśl o tym...
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Hahahahahaha, coś podobnego, psiapsióła słownictwo nie raziło?
    Ty nie jesteś ani kulturalna, ani dobrze wychowana, nie uważasz, że to straszny tupet z twojej strony, że domagasz się kulturalnego zachowania? Może najpierw zacznij od siebie, hę?
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    I dlaczego wypowiadasz się za ogół? Czujesz się wieloma osobami? Co to znaczy my? Mów za siebie!
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Raziło, jak u wszystkich, tylko wyznaję zasadę, że nie należy nikogo przekreślać tylko dlatego, że nie wie jak się zachować. Może nie umie, może wyrósł w takim środowisku, różnie jest, dlatego patrzę i czekam grzecznie na poprawę, a na tę nigdy nie jest za późno.

    Dlatego i ciebie ładnie proszę, nie idź tą drogą. Jesteś kobietą, powinnaś zachować się w miarę godnie, bez tych epitetów, obrazeczków z czterech liter...

    Dlaczego za ogół? Bo zakładam, że są tutaj kulturalni ludzie.
  • Łukaszenkow 9 miesięcy temu
    Grafomanka Przenieście to na pitolo może?
  • Łukaszenkow 9 miesięcy temu
    Złapiecie szersze grono czytelników, a gratis dorzucam profesjonalne sędziowanie starcia
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Ale ogół nie dał ci prawa wypowiadać się za niego. hahahahahhaha, no rozbawiłaś mnie, że psiapsiół nie umie, ależ UMIE, tylko nie chce i ty musisz to zaakceptować, inaczej będziesz bita, kopana i wodą polewana.

    Nie prowokuj z tą godnością, zachowuję się adekwatnie do adwersarza, czyli wg Kodeksu Hammurabiego.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Szpilka, nie zachowujesz. Spójrz, cały czas jesteś agresywna, a po co?

    Ja niczego nie muszę akceptować. Jestem wolnym człowiekiem.
    Dlatego piszę z tobą, wydaje mi się, że normalnie i namawiam do normalnego właśnie pisania.
    Wiesz, że też potrafię pocisnąć, ale dokąd to prowadzi? Do ludzkiego śmiechu? Nie masz dość?
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Ja też jestem wolnym człowiekiem, wolno mi pisać, jak mi się podoba i przypominam ci, że to ty przychodziłaś pod moje teksty bzdury pisać, podobnie jak dzisiaj. Dokończony przeze mnie limeryk ani nie jest napastliwy, ani ośmieszający, a jednak ty uzurpujesz sobie prawo do narzucania swojego widzimisię.

    Nie radzę ci pociskać, bo zrobię jak twój psiapsiół i wyzwę cię od najgorszych, skończyło się babci sr... ups, rozwolnienie.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Szpilka, przychodziłam z krytyką, dla poprawy tekstu, nie ze złośliwości, chociaż mogłaś tak pomyśleć, bo inni ci kadzili, co uważam za wyjątkowo wredne, ale wszystkim nam przyjemniej czytać pozytywne wpisy. Niemniej wyznaję zasadę, że piszę to, co chciałabym otrzymać, czyli szczerość i nawet za cenę bólu, bo tekst zawsze można poprawić...

    Limeryk, ma niby mnie ośmieszyć, ale zobacz, oryginalny cytat zawiera zawieźć, ja popełniłam zwykłą literówkę... komuś poprawiam, więc i u siebie nie robię z tego powodu dramatu. Każdemu się zdarza.

    Możesz mnie wyzwać, ale to nijak ma się do mnie i nie ma szansy mnie dotknąć. Bo co mnie może dotknąć jakieś wyzywanie osoby z portalu, obrażonej za niepochlebny komentarz?

    Dzieckiem nie jestem...
  • Łukaszenkow 9 miesięcy temu
    Szpilko, powinnaś odpisać
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Tak, tak, fajnie jest wierzyć w mity, które się samemu ukleiło. Na limerykach się słabo znasz, w ogóle na krótkich formach nie za bardzo, a przychodziłaś się żołądkować. Limeryk nie opiera się na prawdzie, to historyjka wyssana z palca, im bardziej absurdalna, tym lepiej.

    Nie wiem, co zamierzał autor anonimowego limeryku, strasznie ośmieszający on nie jest, widocznie autor chciał uszczypnąć satyrycznie, ale pieklić się nie ma o co, skoro to tylko literówka była.

    Dobra, dajmy już spokój, bo ty się prawdy boisz jak diabeł święconej wody, przypomnij sobie 'bidula', jak się piekliłaś na cały portal i ty tu opowiadasz o oczekiwaniu na szczerość. Oczekujesz tylko chwalb, dlatego zmontowałaś grupę pochlebców.

    Idę robić chlebek z patelni.
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Łukaszenkow

    Coś taki niecierpliwy? Dużo okien mam pootwieranych, się czasem zawiesza albo telefon dzwoni. No! 😉
  • Łukaszenkow 9 miesięcy temu
    Szpilka Poziom starcia wysoki, kto pierwszy zacznie wyzywać?
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Łukaszenkow

    Nie chce mi się, to nie moja bajka, aczkolwiek przymuszona potrafię się odwinąć 😉
  • Łukaszenkow 9 miesięcy temu
    Pokażcie pot i krew!
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    To nie ja zakładam jakieś tajne stowarzyszenia na innych portalach przeciwko tobie, nie ja mam multum kont, żeby z nich uderzać - pomyśl o tym.

    A teraz muszę wybyć na trochę...
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Łukaszenkow

    Jestem byłą judoką, nie ciągam się za włosy, walę w nos jak facet 😉
  • Łukaszenkow 9 miesięcy temu
    Każda chce mieć ostatnie słowo do powiedzenia he he
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Łukaszenkow

    a Ty nie? Kobitki często cierpią na ADHD, dlatego 😉
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Grafomanka

    Nie ma mnie na innych portalach pseudopoetyckich, wszędzie to samo - jad i chora atmosfera, jestem na językowych, zatem mogą sobie knuć i cudować.
  • Szpilka pobiłaś i zwyciężyłaś O!
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Dokładnie... czas na szampana!
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Szpilka, teraz raczej wszędzie głasianie i zachwyty... wyjątek jak na jakimś portalu ktoś coś z sensem o publikacji napisze, raczej ''ale piękne'', ''jak mi się podoba'', ''znakomicie piszesz'' i takie tam koszałki - opałki
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Stylowy

    Fiuuuu, fiuuuuu, z tej okazji wieczorem otworzę Tomislava, przywiozłam SE z Chorwacji na specjalne okazje 😉 Mocny, po jednym głowisia się kiwa 🍻
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Grafomanka

    Nadal funkcjonują toksyczne jak np. Poemax, gdzie kilku loserów wetuje sobie na userach własne, zafajdane życie.
  • Grafomanka 9 miesięcy temu
    Szpilka, ja myślę że ich to bawi. Idiotami nie są, więc cisną bekę z nowych użytkowników. Raczej dla siebie prowadzą ten portal. Ale życia tam tyle, co w naszym koledze nerwince.
  • Szpilka
    Tylko nie zapomnij schłodzić - zalecane jest spożycie po schłodzeniu do 8°C.
    I czuj się jak królowa 🍻
  • Szpilka 9 miesięcy temu
    Stylowy, mam kamienie lodowe, wrzuca się do piwerka i zimne, nie rozwadniają trunku jak kostki lodu 😉

    Luknij:

    https://www.youtube.com/shorts/UGuymHQbh1A

    Po dobrym piwku chyba wszyscy dobrze się czują, chlapnij sobie też, póki ciepełko jeszcze 🍻 😀
  • Szpilka dobra sprawa z tymi kamieniami. Dzięki O!
  • Grafomanka 10 miesięcy temu
    jstyl/58/ - A Szekspir się w grobie przewraca że śmiechu (czytelniku odgadnij autora) O!

    ''Że'' śmiechu się przewraca... O! Czyżby jakaś literówka się wkradła... ale to śmieszne...🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Niepowtarzalny Styl z Opowi 10 miesięcy temu
    Grafomanka, takie literówki u matołków to pikuś, ale u wielkiej poetki, to profanacja Szekspira O!
  • Grafomanka 10 miesięcy temu
    Niepowtarzalny Styl z Opowi, widać że matołki mają wielki ból czterech liter... ale to fajnie, nawet wierszyki z tego powodu piszą... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • Niepowtarzalny Styl z Opowi 10 miesięcy temu
    Grafomanka literówki to nic takiego i każdy je popełnia, ale ty innych gnoisz z tego powodu. Dlatego pewnie ktoś napisał ten limeryk, aby zauważyć, że takie literówki to normalność.Ty masz ztym problem, a nie My O!
  • Niepowtarzalny Styl z Opowi 10 miesięcy temu
    z tym
  • słone paluszki 10 miesięcy temu
    Wiełszyk stłacił aktualizację. Ad szufladex.
  • słone paluszki 10 miesięcy temu
    Ałtoł jełły 😅
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Strzelam w Szpilkę!↔Z każdego w sumie, może wyjść cokolwiek. Najgorzej, gdyby nuda😂:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania