Poprzednie częściKadzirodztwo

kadzirodztwo

pod zagatą słońca wcale nie jest metafizycznie

to tylko spadający z Warkocza Bereniki łupież

gwiaździsty piździec od przypuszczeń

nielotów zimujących w starych kineskopach

i tak oto poszła się pieprzyć degustacja

suplementów tej karmy do obsiania powietrza

 

weszła kobieta z ulubioną herbatą bez komentarza

parzy i skapuje w oczy rozciętą limonką na bluzce

i wraca podmokła ostrość widzenia

Następne częścikadzirodztwo Kadzirodztwo

Średnia ocena: 2.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (48)

  • laura123 26.06.2021
    Dostajesz jedynki, bo na ten portal jesteś po prostu za dobry. Metaforyka trudna, wymagająca myślenia, a tutaj dominuje ''poezja'' prosta, często prymitywna, ale docierająca do wszystkich. Ludzie, czego nie potrafią zrozumieć, to oplują. Z zawiści też...
  • absynt 26.06.2021
    co ty pijesz idioto? powiedz, bo tez chciałbym tak odleciec....
  • Grain 26.06.2021
    i tak odlatujesz w tych swoich infantyłkach
  • absynt 26.06.2021
    Mały kutasik? przykra sprawa:) pół świata ma to. Oczytany w Bukowskim wpadasz w kompleksy małego członka. Normalne, przykro nie mieć powodzenia. Powiedz, czy tylko się tak mówi? Czy naprawdę masz kompleksy?
  • Grain 26.06.2021
    absynt zalecz się przynajmniej o ile można. Kto podpowie jak to zgłosić adminowi.
  • laura123 26.06.2021
    Na samym dole masz ''kontakt'', klikasz w to i możesz napisać do Admina.

    Jednak, moim zdaniem, lepiej to wyśmiać, niż zawracać mu głowę takimi bzdetami.
  • Grain 26.06.2021
    słusznie, mały absyncik do olania
  • Grain 26.06.2021
    jak widać, po tych samych papierach co kigja
  • kigja 26.06.2021
    To samo powinnam napisać, kiedy pisałeś bzdury pod moją publikacją:
    mały franek do olania...

    hahaha, w tej samej chwili piszemy o sobie nawzajem, normalnie fluidy xd
  • kigja 26.06.2021
    https://www.opowi.pl/kadzirodztwo-a67872/

    Przydałoby się coś na wzmocnienie pamięci...
  • Grain 26.06.2021
    nie ja zacząłem, nie ja szukałem czyichś śladów w sieci, lecz się i nie dziękuj
  • kigja 26.06.2021
    Wspomniałeś o Dance Plandece.
    Wiedziałam, że skądś to znam, ale nie byłam pewna skąd dokładnie. Intuicja...
    Gucio mnie to obchodzi, jaki miałes wcześniej nick i kim jesteś - po prostu trzymaj się ode mnie z daleka.

    Bo zrobię to samo, co ty chciałeś zrobić...
  • laura123 26.06.2021
    Przecież to nie Grain ciebie szuka, tylko ty warujesz tutaj... i trzymasz się go jak pijany płotu.
    Nudzisz się?
  • Grain 26.06.2021
    nie do ciebie było o Dane, to nie ja za tobą łażę po internecie z tym guciem co ciebie nie ob chodzi, zacznij myśleć nie jak blondynka
  • Grain 26.06.2021
    laura123 Chłopa dawno nie miała albo samegoPegaza.
  • laura123 26.06.2021
    Grain nie, ona, jak zawsze, chce pokazać jaka to niby dowcipna... trzeba jej pozwolić, inaczej gotowa się zapłakać jeszcze.
  • kigja 26.06.2021
    O, znalazłaś nowego sprzymierzeńca xd
    Sprzedałaś dziadkowi kilka bajek, jak to pieknie pisze i waruje u stóp ???
    Ciekawa metoda na dziadków, muszę wypróbować xd
  • laura123 26.06.2021
    Nie, tylko ten ''dziadek'' wydał kilka tomików, które bardzo mi się podobają, a ja cenię ludzi, którzy piękną poezją piszą.
  • kigja 26.06.2021
    Owszem, przyznaję nie do mnie, ale jestem Szerlokiem i już.
    Aferę robisz, bo odnalazłam Franka, który niespodziewanie zniknął z nieszuflady.
    Ojejku.
    Orany.
    Okurde.
    itd...
  • Grain 26.06.2021
    NIESZUFLADA BYŁA PORĄBANA, CHOCIAŻ TERAZ OPOWI DOBIJA DO JEJ POZIOMU. ALE DWOJE SWIETNYCH AUTORÓW POZNAŁEM.
  • kigja 27.06.2021
    Nieszuflada była awangardowa, nieziemska i cudowna.
    Uwielbiałam nieszufladę... za wszystko.

    No widzisz, nie ma tego złego, co by...
    Jak dasz mi spokój i innym (głupie komentarze), to też będziesz miał spokój, przynajmniej z mojej strony.

    Ale jak tam sobie chcesz.
  • kigja 26.06.2021
    No to wspaniale. Piszcie i czytajcie i się bujajcie na jednej gałęzi.
    Co mnie to obchodzi.
    Tylko, żeby mi dziadek nie obsikiwał każdej publikacji, bo mściwy katolik, to nie jest dobre połączenie...
    To jest wielki grzech i można iść do piekła.
  • laura123 26.06.2021
    To uważaj, bo jeszcze się tam znajdziesz, jeżeli dalej będziesz ganiać za każdym, kto stanie ci na drodze...
  • Grain 26.06.2021
    SZCZOCHÓW SIĘ OBSIKUJE
  • Grain 26.06.2021
    SZCZOCHÓW SIĘ NIE DA OBSIKAĆ
  • kigja 27.06.2021
    O, proszę. Kolejny dowód, że dziadek jest kopnięty :(
    I po co tak piszesz ? ? ?
  • kigja 26.06.2021
    To po co stają mi na drodze?
    Nie mogą iść w swoją stronę?
    Nie rozumiem tego.
  • laura123 27.06.2021
    No, jeżeli blokujesz tę drogę, to jakoś muszą przejść, a kiedy jedynym sposobem jest przesunięcie takiego delikwenta, to czemu się dziwisz?
    Oj, lubisz ty się przyklejać do ludzi... sposób na przeżycie tutaj. Można i tak.
  • kigja 27.06.2021
    To oni przyklejaja sie do mnie. I to same świry. Np ty jesteś tego dowodem.
    Ale ostatnio zmądrzałaś. Może i twój kolega zmądrzeje? Kto wie...
    Liczę, że go przekonasz, że mozna na opowi funkcjonować inaczej.
  • laura123 27.06.2021
    kigja, trudno mi to będzie uczynić, cudotwórcą nie jestem, jeżeli będziesz wyskakiwać, jak filip z konopi i pisać jakieś bzdury.
    Zostaw ludzi w spokoju, nikt ciebie nie zaczepia, dopóki ty nie przyczepisz się jak rzep. Po co tak robisz? Dla popularności? I tak cię każdy zna.
  • kigja 27.06.2021
    Do kogo ostatnio sie przyczepiłam? Wymień, bo straciłam rachubę, a chciałabym zaktualizować listę. Nie wyskakuję, jak filip z konopii, to kłamstwo. Wkleiłam wierszyk z nieszuflady, a grain robi aferę na cały kraj. Kuźwa, Scotland Yard go szuka, czy jakaś mafia, że jest nieziemsko przygnębiony? Przecież mógł sie nie przyznawać. Leszcz jeden.
    Co on Biblii nie czytał, i nie wie, jak sie wyprzeć faktów, aż trzy razy.

    Weź. Bo mnie stalkujesz i męczysz. Później będę miała koszmary senne.
    I dodam, że nikt mnie nie zna. Jestem tu bardzo rzadko. Z nikim nie gadam. Z nikim nie piszę. Nikt nie wie o moim istnieniu. Nie istnieję.
    Rozumiesz?
    To w razie przesłuchań.

    Dobra idem już. xd
  • kigja 27.06.2021
    laura123,
    A mogłaś przeczytac i skomentować utwory na Foto-Zabawę 3, to wolałaś pisaś, jakies głupoty....
    żal.pl
  • Abbie Faria 27.06.2021
    kigja Laura123 Dziewczyny, wytłumaczcie mi co to jest kadzirodztwo, bo tyle lat żyję , a nie wiem. To odmiana amelinium? Jak będę wiedział, to zrozumiem utwór.
  • laura123 27.06.2021
    kigja to twoja inicjatywa, ty powinnaś tego pilnować, doceniać, zachęcać itd

    Co mnie obchodzą jakieś foto - zabawy?
  • laura123 27.06.2021
    Abbie Faria, biorąc na logikę, przy tym posiłkując się treścią, a jeszcze odczytując metaforycznie, to pochwała dla, być może, matki albo żony za taki gest, jak choćby przyniesienie z uśmiechem herbaty i oderwanie od bujania w obłokach, czyli pisania wierszy.
    Ja tak sobie czytam, ale każdy odczytuje własną wyobraźnią.
  • kigja 27.06.2021
    laura123,

    Dwoje Autorów napisało wiersze, a przecież ciebie interesuje poezja, dlatego jestem zdziwiona.
    Ale jak zdążyłam zauważyć jestes bardzo wybiórcza w swoich komentarzach. Najpierw badasz grunt, a później uderzasz z całą siłą.
    Tych autorów dobrze znasz...

    Tak że tego.
  • kigja 27.06.2021
    Abbie Faria,

    Może lepiej nie wiedzieć...
    Im człowiek mniej wie, tym spokojniej śpi.
  • Abbie Faria 27.06.2021
    kigja 123 abc mi to przypomina egipskie zagadki. Wchodzisz do piramidy i czytasz np kiedy warkocz bereniki będzie płakał w bezksiężycową noc, słońce Ra obdarzy cię eliksirem , wtedy przekrocz tę bramę gdy twa żona będzie bezkrwawna. Gdzie obaczysz szczęscie stąpaj lekko by nie naruszyć spokoju Apophis.
  • kigja 27.06.2021
    Abbie Faria,

    Koniecznie podyskutuj na ten temat z autorem xd
    Będzie zachwycony xddd

    Czemu wychodzisz tylko nocą, kiedy gwiazdy się na niebie złocą?
    xd
  • Abbie Faria 27.06.2021
    kigja Kiedy zjem truskawę.co mi ją białogłowa podarowała
    wtedy odpowiem na wszystko... a teraz pominę to milczeniem.
  • kigja 27.06.2021
    Abbie Faria
    Smacznego.
  • Abbie Faria 29.06.2021
    kigja Smacznego? Nie dałaś mi truskawki :(
  • kigja 29.06.2021
    Abbie Faria

    Ale ktoś inny ci dał...
  • D.E.M.O.N 27.06.2021
    ale to jest słabe, omg... ktoś na głowę upadł pisząc, że poezja
  • Grain 27.06.2021
    Kadzirodztwo - kiedyś o skrócie CCCP - mówiono cep cepa cepem pogania, a tutaj jest o tym jak grafoman grafomańskie gówno gloryfikuje i jak czochrają się miedzy sobą w dni płodne jak prawie koronowane Habsburgi herbu pogoń za wetknięta w dupę lotką. Szkoda, że nie od badmintona, bo to można przynajmniej wrzucić na portal dla wzrokowców.
    P.O.K.E.M.O.N, nie twierdzę, że to jest poezja, ale nieodgapiony MÓJ oryginał, z niezajebanych nikomu fraz i ciągów myślowych.

    Robię przerwę od opowi, czohrajta się miedzy sobą na długu metafizycznym, okopani do pełnego profilu psychologiczego.
  • Unikat 28.06.2021
    ale nieodgapiony MÓJ oryginał, z niezajebanych nikomu fraz i ciągów myślowych.

    Pięknie powiedziane !!!
  • JamCi 27.06.2021
    Znowu nazmieniał, co sie zdażę przywiązać do wiersza, to już go nie ma. Fu fu fu (fuka jak jeż ze złosci).
  • Dobra wróżka 28.06.2021
    Krytyką nie ma się co przejmować, szczególnie na tego typu portalach. Rób swoje i bądź sobą, by nie odczuwać czyjejś presji. Tutaj żadna publikacja nie musi się przecież komuś podobać...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania