-----------------------

---------------

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (59)

  • poco 31.01.2022
    o platfusach łobywatelskich to to?
  • satyrekrol 31.01.2022
    Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
  • poco 31.01.2022
    dużo e
  • satyrekrol 31.01.2022
    No ale musiałem jakoś odpowiedzieć na ten diss Martynki i Kruszynki i armii klonów. Dissy są niegroźne.
  • satyrekrol 31.01.2022
    Tu jest cała armia klonów na tej stronie do lansowania badziewia...
  • Anyż 01.02.2022
    Dlaczego na tej stronie jest tyle klonów? czy chodzi o jakieś zagrywki między sobą?
  • pansowa 01.02.2022
    Trafił się świr i tyle.
    Takie ma skrzywienie w resztach mózgowia. Na dodatek ma kłopot z tożsamością płciową.
  • Anyż 01.02.2022
    pansowa -Napisałam ogólnie, nie odnośnie tego autora. Podoba mi się ten portal, bo ma fajna szate graficzną, ale zauważyłam ze jest tu dużo kłótni i ludzie bardzo nerwowi.
  • pansowa 01.02.2022
    Anyż wystarczy grupka durniów aby psuć atmosferę. Znikną czasami i jest fajnie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    A mnie o zawsze fascynowało takie zagadnienie filozoficzne, weźmy tego Akwadara np., który widać, że nic nie kuma, i na jakiej zasadzie taka osoba funkcjonuje. Tego typu tematu od lat mnie fascynują.

    A co do tekstu, bo bardzo łatwo jest niektórym wjechać na ambicję i oni wtedy piszą o jakichś świrach, albo rzucają się do bronienia swoich kolegów, czyli też tak jakby mieli problemy z rozróżnianiem, co jest rzeczywistością a co nie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ten tekst nie jest niczym więcej poza odpowiedzą na tekst Martyny, który notabene wygląda jak napisany przez Bogumiła, a że go ktoś do siebie go bierze, to jest sprawa jego, bo on funkcjonuje widocznie w takiej, a nie innej rzeczywistości, gdzie nie potrafi dokonywać pewnych rozróżnień i przeprowadzać należytych rozumowań.
  • Akwadar 01.02.2022
    A mnie o zawsze fascynowało takie zagadnienie filozoficzne, weźmy tego satyrekrola np., który widać, że nic nie kuma, i na jakiej zasadzie taka osoba funkcjonuje. Tego typu tematu od lat mnie fascynują.

    A co do tekstu, bo bardzo łatwo jest niektórym wjechać na ambicję i oni wtedy piszą o jakichś świrach, albo rzucają się do bronienia swoich kolegów, czyli też tak jakby mieli problemy z rozróżnianiem, co jest rzeczywistością a co nie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Klonowanie wypowiedzi i wpisów jest śmieceniem i spamowaniem, więc uprasza się administratora o zbanowanie słabego na umyśle natręta, który się zakochał we mnie i łazi za mną.
  • Akwadar 01.02.2022
    Spadaj frajerze
  • kruszynka:))) 01.02.2022
    satyrekrol ty jesteś z KGB czy Z ORMO?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Wprowadzam swój regulamin na tę stronę:

    1. Nie rozmawiam z osobami o dziecięcych nickach bez zdjęcia, bo to nie są ludzie z krwi i kości, tylko duchy albo trolle.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Za łażenie za kimś poważnym i spamowanie pod postacią klonowania złośliwego wypoweidzi - BAN.
  • satyrekrol Pomyśl trochę. Zrób inny regulamin. "1.Rozmawiam tylko z osobami, które kupią moją książkę." Zarobisz, a niepoważni się wykruszą z dyskusji.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Nie interesuje mnie sprzedawanie swoich książek. To jest jakiś twój wymysł - nikt dzisiaj nie czyta.
  • pansowa 01.02.2022
    satyrekrol To masz problem.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Pan Sowa chyba dzisiaj miał drinka, zanim zasiadł do komputera.

    NALEŻY CZYTAĆ ZE ZROZUMIENIEM: nie mam zamiaru nic sprzedawać nigdy, ja mam odpowiedzieć logicznie na argument Edwarda.

    Ja nie będę tracił energii na jakieś malekruszynki, bo nic wiecej poza zjadaniem energii z tego nie bedzie.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ja ci powiem, skad się tu wziąłeś Panie Sowo: bo komentujecie się z Betti, a sprzeczka była moja z nią, bo ona emocjonalnie wszystko wzięła, czyli żarty o Królu, bo nie ma dystansu do siebie. Przecież ja wielkrotnie pisałem, że wiersze Betti są dobre i pewnie najlepsze na tej stronie, ale to jest kobieta i emocjonalnie podchodzi do wszystkiego. A ponieważ coś między wami jest, to przyfrunąłeś.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Niby sobie dogryzacie, ale coś między wam się pali, jakaś iskierka.
  • pansowa 01.02.2022
    satyrekrol Trzeba też umieć przyporządkować koment do wypowiedzi.
    Tu różnie one wskakują.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Tu można dostać bzika, ja nie wiem o co tu komu chodzi - ten tekst był odpowiedzią na tekst Martyny, która wiadomo, że pisać potrafi bardzo dobrze, jak ma dystans to się nie obrazi, ja przecież nie jestem obażaony za jej tekst, bo mam dystans do tego wszystkiego. Dobranoc!
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ja nie wiem, o co chodzi, bo ja nie mam żadnych klonów na tej stronie i to można sprawdzić, na jakie konta się loguje. I na żadne inne się nie loguje oprócz tego tutaj. A sam przecież nie mogę sobie wystawić oceny, bo i po co. Ale jakich kont kto używa, to można sprawdzić dość szybko, bo niektóre osoby używają swoich powiedzonek ciągle itd. To, że wy nie wiecie jak to zrobić, to nie znaczy, że ktoś inny nie wie....
  • satyrekrol 01.02.2022
    Oceny z kont sklonowanych się pojawiają pod tekstami Betti, Pana Sowy i Bogumiła, a więcej nie zauważyłem, ale przecież to widać natychmiast.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Także tutaj te 10 ocen to nie są moje oceny, ale podejrzewam, że pochodzą z kont cudzych, pewnie sklonowanych też, antykatolickich, czyli myślenie podobne do mojego.
  • Grain 01.02.2022
    Gdyby zwiększyć do 15,8 % PKB nakłady polską na psychiatrię w rujnacji. to też nie pomoże.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Na twoją grafomanię też nic nie pomoże, ale z jakiej racji przyłazisz pod cudzy tekst i go obrażasz, to jest zagadka, zamiast o tekście rozmawiać - akurat nie o tym. Ale robisz to, bo jesteś półgłówkiem, zwykłym jak większość na tych portalach.
  • Grain 01.02.2022
    satyrekrol, co było do udowodnienia w związku z cudzym tekstem

    na społecznym opowi,
    który jest jak zdrowie
    jak coś przeoczyłem
    poco dopowie
  • satyrekrol 01.02.2022
    Przychodzi jakiś męt katolicki pod moje teksty i pierdoli nie o tekstach. Pierdoli cos - sam nie wie czego chec - to faktycznie potrzebny lekarz komuś takiemu.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Tu tłumoku zrozum, że ja nie loguję się na żadne inne konto - nie, wypiedralaj ode mnie pajacu.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Przecież to ci potwierdzi tutaj ten facet, co jest administratorem, bo on wszystko widzi, jak się zaloguje.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Robię przerwę na rok od tej strony, nie mam siły powtarzać tysiąc razy, że nie mam więcej kont.

    Tacy tu są geniusze, a prostych rzeczy nie rozumieją, że ktoś ma jedno konto. Ja pierdolę, porażka to jest...
  • Może i nie masz. Ale to jest naturalny "Obrzęd" opowi, znaleźć klona co się przepoczwarzył. I wtedy wszyscy mają radochę, jak rozszyfrują delikwenta, bo on/ona szamocze się jak piskorz, ale i tak wychodzi z niego dawna osoba.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ale nie się nie loguję na żadne inne konto, bo mi się nie chce, ile można razy powtarzać, że przecież adimistracja wie, na jakie kto konta się loguje.
  • Mam odzysk:

    Katolacka Samoobrona Obywatelska
    Powtarzalni

    jak flaki

    sklonowani

    tkwiący

    w średniowieczu

    zdesperowani

    grafomani

    w dupach

    piekący BÓL na który

    nie zaradzi nawet

    Jego Wysokość Satyrek Król

    ni sam Pan Bóg.

    Bleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

    Katolacka Samoobrona Obywatelska
    Autor: satyrekrol
    Czytano 24 razy
    Data dodania: 31.01.2022
  • https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:iGb8vLwSw_AJ:https://www.opowi.pl/katolacka-samoobrona-obywatelska-a74484/+&cd=1&hl=pl&ct=clnk&gl=ro
  • Cały link nie tylko aktywny, po adresie strony tekstu, jest szansa na każdy... Nie zaginą Ci teksty!
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ale nie trzeba się o mnie martwić - ja z tych napisanych - może dobrych było 3 przez ten czas wszystkich, ten tekst tutaj to tylko w stylu dissu, ale tylko na tej zasadzie. Ja mam teksty na dysku.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Yanko, ja wiem, że w cachu są zapisywane teksty, najgorsze jest to, że dysk mi spadł jeden na podłogę i dane z wielu lat się skasowały. Tutaj nie ma co ratować, bo to jest w odpowiedzi na Martynę był, a resztę mam na dysku nowym.
  • malakruszyna 01.02.2022
    Podtrzymuję swoją wcześnieszą opinię, dno blondyneczko. Ty czasem czytasz co napiszesz?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Widać po wpisie, że ty jesteś Akwadarem. Ile tych kont jeszcze natworzysz.

    Ja czytam, ale ja oceni nie wystawiałem, bo przecież nikt poważny nie robi tak, anie tworzy 8 kont, jak ty.
  • malakruszyna 01.02.2022
    satyrekrol nkoe kompromituj się więcej dziecino tylko szybko wykasuj ten zlew?
  • satyrekrol 01.02.2022
    Swoje multikonta wykasuj, to prysługę zrobisz całemu światu.

    Ten tekst jest w punkt. Krótki a dokładnie opisuje różne problemy, dotyczące tej strony.
  • malakruszyna 01.02.2022
    satyrekrol mnie nie poderwiesz na swoje sztuczki.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Podryw ci się marzy... A ja myślę, że nie ma nigdzie w całym wszechświecie takiej zbieraniny wesołej jak tym Opowi, dlatego tu coś lubię wstawić.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Boguś, Kruszynki i inni Błędni Rycerze, mało ocen, do 35 jeszcze brakuje!
  • malakruszyna 01.02.2022
    satyrekrol to ci się nie uda. Pewnie jeszcze jesteś brzydka, dlatego siedzisz w sieci zamiast wyjść do ludzi.
  • malakruszyna 01.02.2022
    Ale może ktoś cię zechce, próbuj. Mnie nie złapiesz na swoje wdzięki.
  • satyrekrol 01.02.2022
    Ja jestem brzydka, ale przynajmniej mam coś oleju w głowie trochę.

    Powiem ci, na czy polega debilizm wtórny: jak twój tatuś zrobił twojego braciszka albo siostrzyczkę to to był debilizm. A wtórny, to jest, jak ciebie zrobił.

    Albo jak konto 8 zakładasz i bredzisz spod niego, to jest OKTADEBILIZM.
  • malakruszyna 01.02.2022
    satyrekrol nie zalecaj się już do mnie dziecino.
  • malakruszyna 01.02.2022
    satyrekrol ty i olej w głowie? Żart tygodnia? Nie roku?
  • Angela 02.02.2022
    Dziwne z Ciebie stworzenie (bez urazy) panie autor. Jak i pod kątem utworów, tak i wypowiedzi.
  • satyrekrol 02.02.2022
    Angela, ja myślę, że chciałbyś coś przekazać, ale chyba nie jesteś w stanie jak Akwadar. I jesteś przejęta treścią tekstów, które cię po twoim ego głaskają...
  • Angela 02.02.2022
    satyrekrol dobre, że niby czym przejęta? O których to tekstach prawisz, chyba nie własnych?
    Dobra, nieistotne. Bądź sobie dziwny, tacy teże mają prawo do życia :)))
    Baj
  • satyrekrol 02.02.2022
    Baj Andżelika!
  • Angela 02.02.2022
    satyrekrol nie przez "dż", ja Cię bardzo proszę : /

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania