XXX

XXX

Średnia ocena: 2.4  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (405)

  • Tom Bordo 14.10.2019
    Krajew, to do ciebie!
  • krajew34 14.10.2019
    No shit, sherlock.
  • Bogumił 14.10.2019
    krajew34 nie tak zupełnie personalnie, raczej ogólnie, zainspirowałeś mnie.
  • krajew34 14.10.2019
    Bogumił odpowiem ci później.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił "Każdy katolik powinien znaleźć sobie takie małe Westerplatte,"

    - To z biblii?
  • Bogumił 14.10.2019
    krajew34 to nie tylko Ty tak mówisz, ja słyszę takie słowa wielokrotnie. Nie bierz tego personalnie do siebie. Po prostu mi przypomniałeś mi o temacie.
  • Bogumił 14.10.2019
    yanko wojownik nie z kazania Jana Pawła II
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, A nazwisko jak? Bo tylko imiona podane.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Nie muszę wiedzieć, nie moja bajka.
  • franekzawór 14.10.2019
    Bogumił, bardzo cię proszę o komentarz, bo przyszła mi do głowy istotna rzecz. A) Czy po przeczytaniu moich Smerfów wyspowiadałeś się? B) Czy czytając używałeś okularów ochronnych ze szkła kryptonitowego, żeby treści diabelskie nie wypaliły ci oczu?
  • Bogumił 14.10.2019
    Nie bo przeczytałe ze trzy wersy i sobie dałem spokój.
  • franekzawór 14.10.2019
    E to panie, przegrałeś sprawę, bo początek udał się tak sobie, potem było trochę lepiej. Muszę zakupić kominek, gdzie będę palił nieudane zwrotki.
  • Bogumił 14.10.2019
    franekzawór no chyba sobie nie pochlebiasz że byłem wśród tłumu to czytającego. Żarty sobie ze mnie robisz Franek.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił nie Bogumił?

    "Katolik nie katolik
    "Każdego dnia udzielajcie sobie napomnień jedni drugim, jak długo trwa dziś waszego życia, aby żaden z was nie dał się uwieść przez grzech i nie popadł w zatwardziałość serca".

    Dlatego, gdy katolik twierdzi, że jakikolwiek grzech go nie obchodzi, dopóki ktoś się z nim nie obnosi wydaje mi się schizofreniczne. Owszem, ludzie są grzeszni, i popełniają różne świństwa, często przez nieczystość serca, pożądliwość i z innych powodów. Ale to nie powód, żeby nie zwrócić im uwagi, nie napomnieć. Owszem, od osądzania i karania jest Pan Bóg, ale katolicy wyraźnie zostali wezwani do głoszenia Słowa Bożego. W porę i nie w porę. Nie zważając na reakcje różnych diabłów.

    Upominanie bliźniego nie jest chyba niczym złym, a napomnienie to już jego sprawa. Dodatkowo udawanie, że nie ma sprawy podpada pod kategorię grzechu cudzego, a nawet współuczestniczenia w grzechu. Tacy katolicy nie znają chyba dobrze religii, którą wyznają, chcąc przeżyć życie po najmniejszej linii oporu.

    A tymczasem wyznawanie religii katolickiej na pewno nie jest łatwizną. Jezus mówi, żeby wziąć krzyż i podążać za nim. Zatem niesienie krzyża to nie jest kaszka z mleczkiem. Każdy katolik powinien znaleźć sobie takie małe Westerplatte, którego będzie bronił."
  • betti 14.10.2019
    Zgadzam się z treścią.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Betti - sypiasz z nim? Ale mam jakieś szanse - nie?
  • Bogumił 14.10.2019
    Często słyszę od osób określających się jako katolicy takie lub podobne słowa. Dlatego nie dziwię się, że Kościół katolicki przechodzi kryzys. Skoro często nie wierzą w Boga, ani nie znają religii katolickiej sami kapłani, cóż mówić o zwykłych ludziach.
  • Bogumił 14.10.2019
    spadaj szmato
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Nie mów tak do Betti - to ohydne!
  • Bogumił 14.10.2019
    to było do Ciebie gupku. Ja już Ciebie napominałem z tysiąc razy, więc wybacz, ale teraz jesteś dla mnie wyłącznie wariatem kwalifikującym się do egzorcyzmów lub do leczenia stacjonarnego.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Jesteś niegrzeczny.i źle wychowany.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Liczyłeś te wszystkie razy? co by nie mówić, robi to wrażenie, ale nei wiem co o tym myśleć.
  • Margerita 14.10.2019
    Bogumił a ty kiedy skończysz wreszcie wyzywać ludzi?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił Zbierajmy dla boga grzechy bieżące Twoje:

    "Bogumił 4 dni temu
    Ale zobaczysz jak będą piać durnie szczególnie ci co nie czytali tego świństwa".

    "Bogumił 4 dni temu
    Polskę kochała durniu."

    "Bogumił 4 dni temu
    refluks on ci nie odpowie bo za głupi"

    "Bogumił 4 min. temu
    Krzysiu, a czemu moją prywatną korespondencję dałaś gupiemu Jasiowi?"

    "Bogumił godzinę temu
    betti oj porąbało i to do takiego obmierzłego capa się mizdrzy"

    "Bogumił godzinę temu
    Nie gadam z obrzygańcami."

    "Bogumił 42 min. temu
    betti a przygup chwycił kość, więc ustaliłem obieg informacji i szybkość się jej rozchodzenia."

    "Bogumił 6 min. temu
    to było do Ciebie gupku. Ja już Ciebie napominałem z tysiąc razy, więc wybacz, ale teraz jesteś dla mnie wyłącznie wariatem kwalifikującym się do egzorcyzmów lub do leczenia stacjonarnego."

    "Bogumił 9 min. temu
    spadaj szmato"

    "Bogumił godzinę temu
    Margerita hak na taki gniot to reakcja nieadekwatna"

    "Bogumił godzinę temu
    Margerita kto napisał tego gniota"

    "Kastor godzinę temu
    Kto tu takie gnioty wrzuca"

    "Bogumił godzinę temu
    Margerita ale gniota napisałaś Marg"

    "Bogumił godzinę temu
    Margerita rajcuje Cię znajomość z psychopatą spamującym innym wątki?"

    "Bogumił godzinę temu
    Margerita psycholem mogę"

    "Bogumił godzinę temu
    Gniot"

    "Ciekawy1 godzinę temu
    Nawet dureń po gimnazjum napisałby to lepie. Co za gniot."

    "Bogumił godzinę temu
    psychola na postronek, w kaganiec i na klepisko i do psychiatryka."

    "Bogumił godzinę temu
    Angela Ty, mnie? Raczej skomentuj gniota pod który wpadłaś. Baj koteczku".

    "Bogumił 56 min. temu
    jak tam sobie chcesz Krysiu, ale weź kundelka na smycz, bo kolegowanie się z takim świrem tylko Tobie i Marg wystawia złe świadectwo."

    "Bogumił 51 min. temu
    Marg widzisz że nie warto zadawać się z lewackimi chamami, bo zawsze można dostać rykoszetem. I widzisz, jak to jest spamować cudze wątki. Tak to Cię bawiło, do tej pory, jak to robił Janko u innych. Pomyśl o tym."

    "Bogumił 4 godz. temu
    yanko trzymaj się daleko psychopato od innych tekstów"

    "Bogumił 4 dni temu
    JamCi ekoterrorystyczne g."

    "Bogumił 4 godz. temu
    niedorzój = niedorowój"

    "Bogumił 4 godz. temu
    czyli niedorozwój, nawet smartfon tego gada nie toleruje i z obrzydzeniem reaguje"

    "Bogumił 4 godz. temu
    angelika czekała masz swojego psychopatę w pełnej krasie, cieszy Cię taka znajomość z nim? Paru zwojów w mózgu to mu natura poskąpiła."

    "Bogumił 3 godz. temu
    Margerita oki bawi cię znajomość z psycholem to odpłacę piękny za nadobne w Twoich wątkach."

    "Bogumił 4 dni temu
    To i tak jeszcze łagodne obrzydlistwo."

    "Bogumił 4 dni temu
    JamCi mein kampf też jest ciekawe zachęcam..."

    "Bogumił godzinę temu
    Musiałem mieć rzuty chorobowe żeby taką opinię napisać"Odpowiedz
  • Bogumił 14.10.2019
    Margerita do łóżka, bo mama spierze d.
  • Margerita 14.10.2019
    Bogumił Nie
  • Bogumił 14.10.2019
    Margerita co nie
  • yanko wojownik 14.10.2019
    "Bogumił 5 min. temu
    betti i że jeszcze z takim obleśnym osobnikiem utrzymuje kontakt i go podjudza do złego, to okropne, paskudne wręcz."
  • Margerita 14.10.2019
    Bogumił nie pójdę do łózka i nie groź mi ,moją matką
  • Bogumił 14.10.2019
    Margerita sama pisałaś jak na Ciebie nakrzyczała.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił
    "Bogumił 15 min. temu
    najśmieszniejsze, że adminka z innego forum tu robi syf, żeby odreagować i jeszcze wykorzystuje jako giermka przygupa"
  • yanko wojownik 14.10.2019
    "Bogumił 10 min. temu
    betti zakłamana, nieuczciwa, łamiąca obietnice. Aż mnie tąpnęło gdy okazało się że wypaplała moją prywatną korespondencję bezmózgiemu kretynowi."

    Przypomnę, że gotów byłeś całować ziemię, po której stąpa. Paskudnie ją obsmarowujesz, Tym bardziej, że nie udostępniła. Ja Cię pamiętam z grupy na facebooku, nie wiem czy to Poezja była, czy coś innego, bo to parę lat temu, potem skasowałem konto i mnie nie było. A Ona też była na Poezji - swoją drogą i ją też pamiętam z wtedy, ale po nicku nie wiedziałem kto to.
    Nie pamiętam, czy byłeś na poezji ze mną, czy w innej grupie, ale zważywszy kto był czasowo potem adminem tam, to mogłeś wylecieć, a wylatywali za byle co niektórzy.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Jakby mi udostępniła korespondencję, to bym wprost napisał ze tak. Ona nie udostępniała a ja nie prosiłem, nie mam Waszej natury..
  • yanko wojownik chodź na pro. Nie ma co w syfilisie się babrać.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    angelika czekała :)
  • Bogumił 14.10.2019
    Ha ha co ty ćwierkasz człowieku. Ja i prywatna grupa poetycka na fb, ładnie jesteś porąbany, skoro ja wiersze piszę od paru miesięcy. Łżesz wypaplała co moją prywatną korespondencję mimo że była proszona o dyskrecję. Oszukała mnie a Ty ją zdradziłeś boś się zaraz wypaplał przede mną.
  • yanko wojownik piesa wybiegaj i chodź.
  • yanko wojownik szkoda nerw na syfilisy :)
  • Bogumił 14.10.2019
    angelika czekała dobrze że się przed Tobą nie odkryłem tylko napisałem zmyśloną historykę o wielu kontach. A te fotografie i to konto też nieprawdziwe?
  • betti 14.10.2019
    Bogumił jakie konto Ci podała? Wiadomo, że podszywa się pod inne osoby. Ciekawa jestem pod kogo teraz?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Może to były wiersze, a może hejt, ja byłem w wielu grupach, tylko w jednej poetyckiej. Gadaj zdrów, Ty i jak tylko kłamiesz. Od kilku miesięcy piszesz a sześć książek wydałeś - przecie już to okrzyczane przez samego Ciebie - zdolnyś.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Twoje znają wszyscy, Choć się pod nikogo nie podszywasz, jak wszędzie i tam bez awatara jesteś, dwa wiersze stały jak ostatnio byłem, sławne Twe konto - zaglądają ludzie. Bardziej się okop, straszyć nie będziesz.
  • Bogumił 14.10.2019
    betti pewnie wszystko nakłamane
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Właśnie dlatego, żeś się nie podszywjąca może, a może jednak, to ni Ty, tylko sztuczne - tyż możliwe. I wszyscy są w błędzie.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik dałeś się Krystynce podejść jak dziecko... a widziałeś dobrze, co z Mirkiem wyprawiała. Ubaw z was po pachy...

    A imię Krystyna, bo to akurat prawdziwe?
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, A po co miałoby być? Jak Was nikt nie lubi.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Jakby Ona Krystyną była, to Ty chyba Wiesławem...
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik czyli i ciebie okłamuje, jak myślałam. Śmiechu warte...
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti, Radujmy się i tańczmy.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik tańcz i ciesz się, dopóki nie przejrzysz na oczy...
  • Bogumił 14.10.2019
    betti użyłem swojego wywiadu i wyszło mi Krzysia. A ja wysłałem zaproszenie do znajomych jakiejś obcej pani o imieniu Marta. Ale śmieszna historia.
  • betti 14.10.2019
    Bogumił Marta H? To wszystko jasne. Od dawna się podszywa pod tę osobę. Ciekawe, czy ta pani ma tego świadomość? Może trzeba sprawdzić czy ta kobieta w ogóle żyje...
  • Bogumił 14.10.2019
    betti a janko się wygadał na pit16 że Krzysia ma długo język
  • betti 14.10.2019
    Bogumił tyle zamieszania, a wszystko śmiechu warte...
  • Bogumił 14.10.2019
    betti może to jakieś martwe konto osoby dawno zmarłej?
  • Bogumił 14.10.2019
    betti dobranoc betti
  • betti 14.10.2019
    Bogumił nie wiem, ale dziewczyny mi mówiły, że od dawna podszywa się pod Martę H. Niemniej ja znam jej nazwisko, prawdziwe nazwisko. Znam też jej brata.

    Takie zagrywki Krystynki... Dobranoc.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Nie sądzę bym się wygadał bardziej, niż chciałem.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, śnij koszmary Bogusi, Czarne diabły niech Cie straszą całą nockę.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    betti. Też źle spij, Ale jakby Cie ochota na miłość wzięłła, to pomyśl o mnie.
  • A. Hope.S 14.10.2019
    yanko wojownik woda święcona i popielec
  • Bogumił 14.10.2019
    yanko wojownik na miejscu Krysi bym ci napluł w gębę bo ją zdradziłeś. Ja i tak przypuszczałem ale Ty dałeś mi dowód. Powinieneś przeprosić.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    A. Hope.S, I wpierdol zamiast dobranocki, żeby z płaczem spać poszły. I powtórka rano.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił, Kogo Bogumiłku? Wskazuj.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Albo donoś - na jedno wychodzi.
  • betti 14.10.2019
    yanko wojownik śpij dobrze, bo coś czuję, że nie potrwa to długo...
  • A. Hope.S 14.10.2019
    yanko wojownik Dla ludzi, którzy nie mają nic innego do roboty- na bank.
    Ja mam ważniejsze sprawy niż dyrdymały, ale fajnie sie pośmiać przed spaniem.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Ale powody tego, nie są Ci znane:) Myśl o mnie, jak Cię na erotykę najdzie;)
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S :))
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Bogumił Metadane
  • betti 15.10.2019
    refluks to nie od dzisiaj, to od lat...
  • Margerita 15.10.2019
    betti co to ja w znajomych nie mam tej osoby co myślę? Bo już zgłupiałam
  • betti 15.10.2019
    Margerita dałaś się nabrać, jak inni, ale jak wam się pisze, to nie wierzycie...
  • Margerita 15.10.2019
    refluks Martę H i myślałam że to angelika
  • Bogumił 15.10.2019
    Margerita biedna Ty
  • Margerita 15.10.2019
    Bogumił nie gadam z tobą i nie kpij sobie ze mnie
  • refluks 15.10.2019
    Margerita Milybogu z ciebie nie kpi. Jesteś kolejną, która dała się nabrać.
  • 13mirek 15.10.2019
    refluks Jest
  • Angela 15.10.2019
    A ja tej całej zabawy z multikontami, podszywaniem się i tak dalej chyba nigdy nie pojmę.
  • refluks 15.10.2019
    13mirek Jest, pan, panie Mirosławie, jest. Może jakieś opowiadanie.
  • Angela 15.10.2019
    refluks to wyczytałam z wojenki na forum, mnie chodziło bardziej po jaką cholerę to robić?
  • Angela 15.10.2019
    betti no nic, ja se kacnę i popaczam, chwilowo bez wyciągania wniosków.
    Ps: ta osoba na wery ma całkiem inny styl, tylko wiek jaki podała się zgadza.
  • betti wróciłam z milicyjnej komendy. wyznałam wsio jak na spowiedzi, ino mie spierdakać kazano, ale ja chciałam do ciupy :(((
  • betti 15.10.2019
    Na pewno byłaś... i na pewno powiedziałaś, że ukradłaś komuś tożsamość... nie ośmieszaj się, bo bardziej już się raczej nie da.
  • refluks 15.10.2019
    Angela Angelo, a o to musisz spytać specjalistkę od zaburzeń psycho. Czyli czekałę.
  • 13mirek 15.10.2019
    refluks To ona.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Bogumił "A ja wysłałem zaproszenie do znajomych jakiejś obcej pani o imieniu Marta. Ale śmieszna historia."

    Żałosna:(
  • yanko wojownik 15.10.2019
    refluks, twoje poczucie humoru ma kolor black, wkręciłaś wszystkich.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti "Ciekawe, czy ta pani ma tego świadomość? Może trzeba sprawdzić czy ta kobieta w ogóle żyje..."

    Ja myślę, że wciąż ją więzi, więc jeśli się zawiadomi służby i zadziałają sprawnie, to może ją jeszcze uratują.
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik też mam taką nadzieję, dlatego zgłosiłam ten fakt...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, We dwóch przesłuchiwali? Przychodził trzeci i mówił "dawaj ja do nas"? Zostawiali i kazali myśleć? Mówili, że kumple Cię sypią i już idziesz siedzieć? Przewracali krzesła i wyszarpywali szuflady (które one są do tego własnie te konkretne, by robić wrażenie)?

    - Standard.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Cóż za przykładna obywatelska postawa. JESTEŚ KONFIDENTKĄ! I TY CHCIAŁAŚ, BYM SIĘ TOBĄ OŻENIŁ?!
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik nie żeń się ze mną, ożeń się z Halmar...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Mnie to przejdzie Betti, tylko muszę przeczekać, musi minąć szok, to nie może zniszczyć naszego szczęścia. Przejdziemy jakoś nad tym, Ty się zmienisz.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Pisałaś na forum, teraz jest ten czas...
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik nie zmienię, tu nie ma co liczyć na cud. Ty bierz to, co ci się pcha w ręce. Ja ciebie nie chcę!
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Nie znasz się widać na uczuciach, to nie jest tak, że powiem, że nie kocham Betti i przestanę Cię kochać. Siła miłości, to huragany są.
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik ja jestem spokojną osobą, ja nie chcę huraganów... to Halmar, to jej świat. Ić dopóki nie jest za późno...
  • betti 15.10.2019
    Zresztą mnie Mirek zaczął od dzisiaj interesować, tak więc sorry...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Rzuć go, hukał Ci będzie nocami - zobaczysz, wcale się nie wyśpisz.
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik ;)
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik a niech huka... trudno, przyzwyczaję się. Wiesz, miłość to kompromis.
  • betti 15.10.2019
    Poza tym, Mirek pięknie pisze, Ty jakieś durnoty tylko i to z błędami... nie, zdecydowanie wolę jego.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Betti, możemy kochać się na spokojnie, ja tylko tak trochę na pokaz że tak całą kamasutrę, to w mig oblecę, ale w moim wieku, zadowala mnie parę klasyków.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita :)
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik mnie niedobrze, kiedy nawet ciebie czytam... nie, nie gniewaj się yanko, ale tego wstrętu nie przełamię...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, To se pozamykaj okna - na klucz i go schowaj, bo Ci wyleci.
  • refluks 15.10.2019
    yanko wojownik Ostrzegłam i mam spokojne sumienie.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, W końcu przestaniesz rzygać, w końcu każdy przestaje.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    refluks, ale owszem i Ci wdzięczność.
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik najlepiej niech zamknie w klatce na klucz
  • yanko wojownik 15.10.2019
    refluks, idę se Was poczytać na forum, etapami - w rozdziałach.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, W złotej, bo ją podobno stać, mówią że bardzo majętna.
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik Tylko proszę się nie denerwuj bo była tam mała akcja związana z angeliką
  • betti 15.10.2019
    Margerita a co, ty tak musisz ze swoimi kochasiami, bo uciekają?
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, Mnie chyba nie zaskoczy:)
  • Margerita 15.10.2019
    betti nikt nie ucieka ty lepiej pilnuj Mirka bo odleci do innej
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik to nieprawda, ja jestem bardzo biedna...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Na Ciebie zerkają, każdy na Ciebie zerka - jesteś zbudowana z namiętności i emanujesz.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Będziemy więc żyli miłością.
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik ale Halmar bardziej. Zobacz jaki ogień i zapamiętanie, ja tak nie potrafię. No i ona ciebie chce - doceń i bierz!
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik Szy-ciiiiii
  • betti 15.10.2019
    Margerita aby nie do ciebie, resztę wybaczę...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S :)
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S Idę zażyć herbaty (nie wypierdolić, bo herbaty się nie pierdoli), potem zlukam różne, bardziej w noc.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Nie kuś, bo mnie stracisz.
  • Margerita 15.10.2019
    betti a To niby dlaczego nie do mnie?
  • betti 15.10.2019
    Margerita bo nie.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik Mam hope ( wypierdolić herbatę - a mówią, że alkoholik nie pamiętają takich drobiazgów.) Wiesiu ty wiesz co mam na myśli. :D Szy-ciiiiii
  • Margerita 15.10.2019
    betti a tu cię mam bolało by cię że on jest mój nie twój
  • betti 15.10.2019
    Margerita akurat nie to, ale mniejsza z tym...
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik ZNT korniszonie. :D
  • yanko wojownik Janek, choć na pro. Mnie od syfilisu głowa już boli. Ty tabletka.
  • betti 15.10.2019
    angelika czekała masz syfilis? To straszne...
  • betti nie twoja sprawa.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała na fb ale już!
  • Marg, idę.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S
    I'm looking
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S

    Takie hobby gupie
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, idę, ale wolno chodzę, więc jak zwykle, w swoim tempie.
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik idź idź ona tam czeka na fb też jak wiesz wczoraj zostawiłam ci wiadomość z zapytaniem, a jak się ma Smut?
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik Uzależnienie od imadła :D
  • yanko wojownik dobrze. Ja już byłam. Widziałam. Swoje myślę, jak to ja.
    Masz odpis.
  • Hope. Proszę.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała O co ja cię przed chwilą prosiłam sio mi dziś z opowi na dziś wystarczy tych harców
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Przepraszam panią, czy ja piszę do pani czy Yanko?
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, Smutny, bo nie wybiegany. Wiem nie było mnie, bo coś tam, dziś potem polezę.
  • Hope...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, Nie bij się z Angeliką:)
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Nie bij się z Hope:)
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała ahopes ma rację ona się zwracała do Janka
    miało cię tu nie być dlaczego mnie nie słuchasz?
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Lubta się, czy tolerujta:)
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, ZNM
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik oj Janku, Janku nie ładnie tak pieska zaniedbywać ;)
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Potem polezę na fejsa, tera jestem śgłowaty jakiś we łbie.
  • yanko wojownik ja nie gryzę Hope.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, Ano nie nadążam za nim, to przez moja ułomność, się nie wybieguje
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Pięknie więc:)
  • yanko wojownik la Ciebie wszystko.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik mmmhmmm
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała :)
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S :)
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Niech [postronne nie majom kudłatych myśli tylko, my rozmawiamy o dekoracji wnętrz.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Tudzież o ogólnych.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik Niech nie odpowiada do osób, do których jest się kieruję, a wtedy będzie pięknie.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, NO pewno tak wszyscy zrobią:)
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik ;)
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik Niech tego przestrzegają.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, :)
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik dobra ja uciekam pisać dalej tw bądź grzecznym chłopcem
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, Grzecznym, to łatwo, mądrym - gorzej.
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik mądry też jesteś pa
  • Hope...
  • Hope :)
  • Hope?
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Żarty, żarty, żarty:)
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik nicht für mich. Die Frau soll sich von mir fern halten, ohne Witz. Das gleiche gilt ist B.B und die C& Co.
  • Hope Ich verstehe nicht.
    Aber...
    Du wihst, że ja jestem tu i paczam se,
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, ja nie gramotny...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S , ja nie gramotny...
  • Hope :)))) Rączką sobie weź.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała ???
  • betti 15.10.2019
    Yanko - biją się o ciebie, ale cyrk...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Przecież ja Ciebie kocham, to po co?
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik gupie, prawda?
  • betti gupia ty sroczko, leć se dzieś... bo tu bijo.
  • betti 15.10.2019
    Hahahahaha
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik nawet ja nie rozumiem tego
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, Bo to nie po naszemu:)
  • betti 15.10.2019
    Margerita, a to nowość... przecież ty wszystko w lot chwytasz.
  • bettiiii nio cio? Chciałaby cipkę pomiziać? No to dawej se :)))
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Zabawa taka, że Niemiecki znają.
  • yanko wojownik trza język wroga znać.
  • Tu jest nowe pitolenie.
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik ale jajca
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Zjednoczyło się wszytko peace panuje
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, Pitolenie.
  • Margerita 15.10.2019
    betti bo to prawda ale niemieckiego nie znam
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Lehn erst, und dann sprich mit mir. du kast kannst viel, aber ich kann alles, das ist sie unterschied Miene LIEBE Kuh
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, NIE!!!
  • Marg to som jajca bettinnny wywalone, Paczaj se a podziwiaj.
  • Hope - Meine Liebe, nihtst deine.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik zu spät
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała to ja lepiej pójdę pisać dalej Tschüss!
  • Hope du verstehst das?
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała wetten wir?
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała ich verstehe viel als du dnekst
  • yanko wojownik 15.10.2019
    ......???
  • Hope przecież wiesz :))))))))
  • Hope :))))
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik tja...ostrzegalam
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S :(
  • Hope, a w zęby chcesz?
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Spokój Angelika - takie chyba żarty:)
  • Hope, raz jeszcze mnie wyzwiesz, to ja cię wyzwę,
  • yanko wojownik ok, żarty... Ok...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, nie - a żarty - spoksik.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała was soll ich wissen? Das du eine pest bist... tja liebe Angelika, viele glück. Ich hab lange auf das geschaut, und langsam reicht es, meinst du auch nicht so? was bringt dir das überhaupt? Ich sehe da nur KiTa.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała eh czyja muszę wiecznie stać na straży żeby był porządek? Żarty żartami ale nie groź ahopes
  • Hope - o to pytaj Jasia. Un wi.
  • Marg, nie grożę. Tłumaczę.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała przepraszam panienkę, ale panienka się odezwała do mnie, a nie ja do panienki, kiedyż ja pisałam do Yanko.
    Nie było tak OPOWI?
  • Hope - Ty jesteś szkodnikiem. Ale wincyj w temacie sie nie odezwe.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Jak strzały, te klik, po wielkiej bitwie, jeszcze się z zaciekłością namierzają i tak do wyniszczenia jednej strony, albo pojedynek snajperów, cisza jak pozycje zmieniają. To przez księżyc w pełni.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała na JASIA trzeba sobie zasłużyć. Ty ukradłaś tą ksywę jak wielu innych. Gratulacje.
  • Hope - trza było Jasia brać, póki nie był MÓJ.
  • Hope - zmieniam namiar :)))) IP :)))
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała jak Ty się odzywasz do AHopes? że kim przepraszam jest i jakim prawem tak do niej mówisz
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Jaś to mój brat i on nie jest twój lecz betti
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Hope nie szkodnik, Angelika - spać kobito!
  • Marg :))))))))
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała I komu tym zaszkodzisz?
  • Hope, Hope, Hope!!!!
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała Ile razy mam cię prosić byś dziś tu nie wchodziła? Dlaczego mnie nie słuchasz?
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Po co? Toż tu musi administratory, nie polują na Ipy.
  • Hope, uważaj, Uważaj bardzo. Lojalnie ostrzegam.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, Ja Betti, ja Betti kochający
  • yanko wojownik przepraszam... już sobie idę ja :(
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, JA Kocham Betii.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała Ty się nie uśmiechaj tylko zmykaj spać
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Hal.. Hal...Hal.. kręcę głową.
  • Hope, chcesz w łeb? No to choć.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała ja również lojalnie ostrzegam. Gabriel patrzy na to co Ty robisz...
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, W żaden łeb - łeb do poduszki i w kimę.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała w łebie mam więcej niż ty, na to wygląda.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała Ja zaraz stracę cierpliwość na ciebie daję słowo cały dzień mi obiecujesz i co dalej wchodzisz
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, kim jest Gabriel? Tyż spać Hope i ładnie śnić, a grzecznie.
  • Hope. Nie lubię Cię. Ale Jasio każe iść spać, to idę.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała SPAĆ!
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Ło jezu..., Ale spać słusznie. Hope lubiana je.
  • Marg, idę. Jasiu kazał.
  • yanko wojownik Jasiu, idę.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Wiem od początku jak mnie nie trawisz. Sałata jest tak samo niestrawna jak kukurydza.
  • Hope, tyś dobra dusza, mego kochanego swatka, itp. Kocham Go. Zostaw nas w spokoju.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała na fb ale już!
  • Hope, tyś jako pszyjacióka, ale je jednak wincyj. Tako se zdzierżaj,
    Pa bestio. Idu se.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    BETTI! Wychodź zza meblościanki i potwierdź uczuciowość, by spór skończyć.
  • Marg, spoko.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Ło jezu...
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała A se go kochaj ile chcesz, co mi do tego? Jego serce należy do Betti, tak więc zawsze będziesz jako druga.
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik weź ją uspokój bo ja nie mam już do niej siły
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, Betti pirwsza. tera to już tak zostanie.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Upojnych snów.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Margerita, Ano...
  • Hope, to internety. Ale ty wiesz...
  • Margerita 15.10.2019
    yanko wojownik cały dzień mi dziś obiecuje nie wchodzić i co słowa nie dotrzymuje
  • Hope - upojnych i Tobie. Wiesz... Janko,
    Się tryknij z regałem, albo cuś,
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik do końca życia bracie. Ale mam prośbę, odetniesz mi tego rzepa? :D
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała widzisz to przed sobą?
  • Hope. Głupia jesteś. Cesz wiedziec o mniie - pytaj Janka.
  • A. Hope.S a tak w ogle, to se spierdalaj,
  • Hope SPIERDALAJ,
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, CICHAJ!!!
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Przykro Ci tera być musi, i sumienie dociążone Twoje.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała DOŚĆ TEGO!!!
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Gratulacje... nie potrafisz nic innego niż obrażanie, wyzywanie innych osób. Zero respektu, bo czujesz się zagrożona. Tylko słabsi wyzywają, bo nie wiedzą jak sobie poradzić. to jest prosta droga... ale go czego???
  • yanko wojownik Przepraszam... Ty kochany.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała Mam dość wiecznego ciebie upominania
  • A. Hope.S już nic, Zmykam, bo.
    Pa
  • betti 15.10.2019
    yanko, aleś się zabawił... teraz to potańczysz...
  • betti spierdalaj,
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała ile razy to mówiłaś?
  • Marg idę.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Jutro czytając te kom, zobaczysz sama gdzie popełniłaś błąd. Hope ma hope we wszystkich stworzeniach. :)
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała AAAAA owieczko, bez takich … ciiiii
  • A. Hope.SPIERDALAJ.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    Margerita ciiiii, temat zakończony. Zostało wszystko powiedziane. Każdy wraca do swoich spraw.
    ciiiiiiiiiiiii
  • A. Hope.S NIE MAM ZAMIARU CIEBIE TOLEROWAĆ.
    PA,
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała a ty nadaj swoje, standard.
  • A. Hope.S ty powinnaś mieć "ciś" na drugie. Spadaj se.
  • A. Hope.S WYPAD.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała ja ciebie też nie, ale takie stworzenia trzeba z cierpieć, na to nic nie poradzisz.
  • A. Hope.S ić st stąd.
  • A. Hope.S jebnąć ci? ić stąt.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała a czemu kiedy mi tu dobrze? uuuu więcej obleg proszę, będę przynajmniej miała dowody.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała bo kto mi każe? TY???? ehhhh krowa króra muczy mleka nie daje
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała To ty miałaś stąd już dawno temu iść a nadal jesteś i przestan wyzywać ahopes
  • A. Hope.S dowódow chcesz - napierdalaj, kto ci zabroni,
    Ić stąt PIZDO.
    fajne?
    wypierdalaj.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, Twoje kły się szczerzą a jad z nich ścieka, przez uśmiech wiedźmy.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała "angelika czekała 8 min. temu
    betti spierdalaj," - O, to fajne..
  • Marg Idę.
  • yanko wojownik Jasiu, idę. Przepraszam, zagalopowałam się,
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała "napierdalaj, kto ci zabroni,
    Ić stąt ****" - Wredne i Paskudne, Spać zapierdalaj Angelika, albo muzykę se załącz!
  • yanko wojownik nie wolno, Ty czytasz. Przepraszam.
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik nie, po raz pierwszy szczerze mi Ciebie żal, bo żeś się nieźle wpakował...
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała prowokacja na mnie nie działa, ale ty dałaś właśnie popis... Ile mnie znasz, aby o mnie tak sądzić?
    Kochane opowi czyja kiedyś kogokolwiek w takim stopniu obraziłam ja Panienka czekała? Nawet nasz Betti nie była przez mnie wyzwana, ani ja przez nią.

    Mylę się Betti?
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti,Twoja szczerość abstrakcyjna, wierzę, za to, że się dobrze bawisz.
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała PRZESTAN OBIECYWAĆ I WIERSZCIE JUZ IDŹ SPAĆ
  • betti 15.10.2019
    yanko wojownik nie bawię się, bo co tu może bawić? To wszystko już było...

    Nie mylisz się Hope, nie trzeba wyzywać, żeby komuś dopiec. Ludzie inteligentni inaczej potrafią, tylko patologia korzysta z wulgaryzmów.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    betti, I pięknie wpasowałaś się w podsumowanie, aż Ci wizerunek się bieli. Wszyscy się napierdalali, a Ty masz laur. Ja zaś nie mam zdania w tej chwili, więc nawet nie zaneguję.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    betti chyba po raz pierwszy się zgadzamy. Sa granice, ta została przekroczona przez panienkę A.CZ
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik w tej chwili nie chodzi o to kto lubi czy nie, lecz kto kogo bezpodstawnie obraża.
  • A. Hope.S dostaniesz rzez łeb. Precz od Janka, niemro
  • yanko wojownik 15.10.2019
    angelika czekała, Odpierdoliło? Miałaś se muzykę włączyć...
  • Angela 15.10.2019
    USPOKUJTA SIĘ BABY PRZEBRZYDŁE, BO CHOĆ JASIU CIERPLIWY, TO I ON DOSYĆ
    MIAŁ BĘDZIE I DO LASU ZWIEJE.
    TYLE GO BĘDZIECIE WIDZIEĆ
    SIUSIU, PACIOREK I SPAĆ.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    Angela <3
  • yanko wojownik przepraszam :(
  • yanko wojownik przepraszam, już nie będę :(
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Angela, A zwieje, bo nie wie co czynić. Dzięki Angela!
  • A. Hope.S 15.10.2019
    Angela Zawsze grzeczna jestem, To inni mnie wyzywają, za to nic nie mogę.
  • Hope, przepraszam Hope. Brzydko się wyrazalam :(
  • A. Hope.S 15.10.2019
    angelika czekała Tjaaaa, nie mój problem, lecz twój.
  • Hope przepraszam.
  • Angela 15.10.2019
    Rączki na zgodę sobie podać.
    Hope, wiem, ale silna masz być, to rozkaz.
    Jasiu, będzie dobrze (chyba).
  • Angela każdy wie, że będzie dobrze.
  • betti 15.10.2019
    Nie wątpię...
  • Margerita 15.10.2019
    angelika czekała No proszę się rozejść koniec zebrania
  • Marg :))
  • A. Hope.S 15.10.2019
    Angela bez obaw <3 leciałam ostatnio na oparach, już jest wszystko git. Dzięki.
    Betii - zabawa, zabawą, co za dużo to nie zdrowo. czasem przemknij oko i się dołącz.
  • Angela 15.10.2019
    A. Hope.S cieszę się, że już ok, ulżyło mi.
    Nie potrafię się tak bawić, ale jak będziecie zanadto niedobre, to zabiorę Wam klocki, albo Jaśka : )
  • A. Hope.S 15.10.2019
    Angela <3 więcej nie powiem, bo wiesz :)
    Angie ja się nie biję o klocki ani Jasia, tylko o ten prąd :DDDD
  • Hope hop, hop... Przepraszam.
  • yanko wojownik 16.10.2019
    angelika czekała, Zgrzyt sumienia.
  • yanko wojownik 16.10.2019
    Głos taki.
  • yanko wojownik 16.10.2019
    Z wewnątrz.
  • yanko wojownik tak, Janku. Ja dobra jestem, tylko zapalczywa.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    angelika czekała Pierw pomyśl zanim coś zrobisz, w moim przypadku jest już za późno. Powodzenia jedynie życie. Bez Odbioru
  • refluks 16.10.2019
    A. Hope.S Hope, ja ciebie biorę na korepetycje ze gramatyki. Ja ci dam auf das! Słyszała o darauf, daraus, woraus i tak dalej? Jak ja ciebie pierdolnę przez baniak, pełen, nie powiem, bo inaczej bym reakcji na kiju nie podała, to ty będziesz gramatykę w paluszku mieć. Hast du verstanden?
  • A. Hope.S 16.10.2019
    refluks Hab dich auch lieb. Bussi <3
  • A. Hope.S 16.10.2019
    refluks przyjrzyj się jeszcze raz " ich hab lange auf das geschaut" długo NA TO patrzyłam ;) drauf - na daraus - prze to, woraus - przed … ehmmm chyba raczej nie pasuje do konteksty ;)
  • refluks 16.10.2019
    A. Hope.S Ja bym napisała Ich habe (habe, a nie slamsowaty skrót) lange daraus geschaut. Ale ja tam huja wiem.
  • refluks 16.10.2019
    Hope, ty mnie nie rozumiesz. Ja piszę o przysłówku zaimkowym. Na przykład Czekam na to. Nie piszesz ich warte auf das, tylko Ich warte daraus.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    refluks poprawianie hoch Deutsch jest " Ich habe lange drauf geschaut"
    w sumie gdybym moją gwarą miałabym napisać, to by nikt nie zrozumiał, nawet tłumacz by tego nie przetłumaczył :D
    w sumie ja nie pisałam o czekaniu, lecz patrzeniu, ale masz rację, powinno drauf.

    daraus- przykład - holz, daraus kann mann Vogelhaus machen.
    warten daruf.
    To nie kurs niemieckiego, ale fajnie, że jest ktoś, kto ma trochę pojęcia i rozumie :) aż miło.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    refluks "chuja wiesz" :D to już zawsze coś... bo on jest na wielką miarę. :D
  • refluks 16.10.2019
    A. Hope.S Trochę? No i umówmy się, inna sprawa poprawność językowa, więc nie drauf, podobnie jest a angielskim, niepoprawne są wszelkie ściągnięcia, a inna wybrazenie swoje o znajomości języka. W każdym razie buźka, Hope miła.
  • Bogumił 16.10.2019
    refluks obie formy są poprawne, ściągnięte i długie;

    W języku niemieckim przyimki często ulegają ściągnięciu z rodzajnikiem określonym. Oczywiście obie formy są poprawne, zaś wybór jednej z nich zależy tylko od nas. Formy ściągnięte występują najczęściej w mowie potocznej. W celowniku (der Dativ) wygląda to tak:

    bei dem » beim
    von dem » vom
    zu der » zur
    an dem » am
  • yanko wojownik 16.10.2019
    Bogumił, Wiedziałem o Tobie.
    "ja wiem, ty wiesz, każdy trochę jest Hitlerem, chociaż mówi nie"
  • A. Hope.S 16.10.2019
    refluks luba, ja już długo się tym językiem obsługuje, a wiadomo gwara też jest. tj tak samo jak w Polsce, co województwo to inaczej mówią, jak widać są ty osoby, które zamiast pisać idź napiszą ić… a we wszystkich szkołach jest takie samo nauczanie, no ale ja P*** jestem i g*** wiem.
    pozdra refluks. bussi.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    yanko wojownik tylko raz poproszę cię Szy-ciiiiii.
  • A. Hope.S 16.10.2019
    Bogumił ano tak jest... ale coś innego jest szkolne nauczanie, a posługiwanie się nim na co dzień. wszyscy skracają. Nawet eine do ne ograniczą.
    pozdra.
  • refluks 16.10.2019
    Bogumił Bogumile, ty mnie nie udzielaj korepetycji, bo ja jestem wielbicielem gramatyki. I wiem co to są ściągnięcia. Wybór jest między potocznością a nie potocznością.
  • Bogumił 16.10.2019
    Jasiu kocham Cię. Daj pyska.
  • franekzawór 16.10.2019
    Bogumił, pamiętaj: kiedy majtki już ściągnięte to u celu jesteś prawie bracie, bardzo, bardzo blisko znaczy - starczy tylko włożyć przecie. Majtki trudniej sciągnąć niż założyć, ale kiedy już sciągnięte wyjmij kuśkę na przynętę - i po sprawie.
  • Bogumił 16.10.2019
    refluks no tak ale na ichniejszej maturze czy certyfikacje w I. Goethego jakby się nie napisało, to chyba byłoby poprawnie, oczywiście bez przegięć, jakie przytoczyła Hope eine - ne, bo to już chyba gwara na bardzo wysokim poziomie.
  • yanko wojownik 17.10.2019
    Bogumił, Betti o tym decyduje a ona zachłanna na chłopa. Zaszlachtuje, zakopie a nie popuści, czasem to może i dobrze, że taka.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Ręką Boga na ziemi jest Bogumił, on dzierży topór sprawiedliwości, póki mu go z ręki nie wytrącą. Amen.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    On da nam różaniec w dłonie, aby klęknąć przed ołtarzem na poduszce wypchną grochem, by nasze grzechy zostały wybaczone. Amen.
    Jestem na to gotowa.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S :)
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik :)
    Bogumił - Przepraszam, ze pod twoim tekstem. Czekam na rozgrzeszenie w najgorszych warunkach, nawet kulkę w potylice.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, Bogumił, ni ma nic do rzeczy, on troll się cieszy z gównoburz, jego nie ma co przepraszać, a już w żadnym razie o sąd prosić.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik Znasz mój pogląd i nie lubię takich zajść. w sumie to nie powinnam prosić o pokutę, lecz osoba, która mnie wyzwała.
    Bogumile- przepraszam i mam że będziesz łaskawy.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    A. Hope.S, Spoko, ale Bogumił nic do rzeczy tu nie ma, odwalił prowokacje i popłynęła mowa nienawiści, Ty go nie przepraszaj, bo jemu o taki rozwój spraw chodzi, to łach. Nie masz tu w ogóle kogo za cokolwiek przepraszać.
  • A. Hope.S 15.10.2019
    yanko wojownik Szacunek do drugiej osoby, pomimo nie lubimy, jest wskazany.
    to powinno paść pod tekstem A.CZ... Niech nie udziela się , kiedy nie jest proszona- w moim wypadku - zdanie. nie zwarłam się do niej, a A.CZ wtrąciła się w nasza dyskusję, nie wiedząc o co chodzi.
  • krajew34 14.10.2019
    Katolik, nie katolik. Jest to bardzo dyskusyjna sprawa. Piszesz, żeby upominać, ale zapominasz o jednej ważnej rzeczy:
    1 Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni. 2 Bo takim sądem, jakim sądzicie, i was osądzą; i taką miarą, jaką wy mierzycie, wam odmierzą. 3 Czemu to widzisz drzazgę w oku swego brata, a belki we własnym oku nie dostrzegasz? 4 Albo jak możesz mówić swemu bratu: Pozwól, że usunę drzazgę z twego oka, gdy belka [tkwi] w twoim oku? 5 Obłudniku, wyrzuć najpierw belkę ze swego oka, a wtedy przejrzysz, ażeby usunąć drzazgę z oka twego brata
    Trzeba wpierw zacząć od siebie, nim zaczniesz od innych. Dlatego ja nie porywam się na ocenianie, skąd możesz wiedzieć, co siedzi w ich sercach? Jak możesz twierdzić co jest dobre, a co złe, będąc jednocześnie ograniczoną istotą? Zdrada to najgorsza rzecz, jaka może istnieć. Nie ma nic gorszego, niż zranienie osoby, która oddała ci serce. Traktowanie seksu, jako tylko prymitywnego źródła przyjemności prowadzi do zatracenia i z tym nie polemizuje, jednak to co robią małżeństwa w swym zaciszu, czy też osoby niezwiązane węzłem małżeńskim nie powinno nikogo interesować, no chyba, że jest się duszpasterzem, ale wątpię, byś nim był drogi Bogumile. Wiele rzeczy nie akceptuje i patrzę na to ze smutkiem, ale to toleruje. Ponieważ podstawą katolicyzmu nie jest upominanie, znajdywanie błędów u drugiego, ani też piętnowania innych. Podstawą jest niesienie miłości i szacunku wobec bliźniego. Widziałem wiele razy komentarze twoje i twoich oponentów, czy odpowiadanie agresją to nauka Chrystusowa?
    Słyszeliście, że powiedziano: Oko za oko i ząb za ząb!17 39 18 A Ja wam powiadam: Nie stawiajcie oporu złemu. Lecz jeśli cię kto uderzy w prawy policzek, nadstaw mu i drugi! 40 Temu, kto chce prawować się z tobą i wziąć twoją szatę, odstąp i płaszcz! 41 Zmusza cię kto, żeby iść z nim tysiąc kroków, idź dwa tysiące! 42 Daj temu, kto cię prosi, i nie odwracaj się od tego, kto chce pożyczyć od ciebie.

    43 Słyszeliście, że powiedziano: Będziesz miłował swego bliźniego, a nieprzyjaciela swego będziesz nienawidził20. 44 A Ja wam powiadam: Miłujcie waszych nieprzyjaciół i módlcie się za tych, którzy was prześladują; 45 tak będziecie synami Ojca waszego, który jest w niebie; ponieważ On sprawia, że słońce Jego wschodzi nad złymi i nad dobrymi, i On zsyła deszcz na sprawiedliwych i niesprawiedliwych. 46 Jeśli bowiem miłujecie tych, którzy was miłują, cóż za nagrodę mieć będziecie? Czyż i celnicy tego nie czynią? 47 I jeśli pozdrawiacie tylko swych braci, cóż szczególnego czynicie? Czyż i poganie tego nie czynią? 48 Bądźcie więc wy doskonali, jak doskonały jest Ojciec wasz niebieski.
    Mówisz, jakbyś znał naszą religię, ale czy na pewno? Możesz mówić, że katolik to nie katolik, ale dla mnie brzmisz bardziej jak obłudny faryzeusz brylując zasadami, zamiast sercem. Katolik jest dla ludzi, nie przeciw niemu. Nie zauważyłem miłości w twych słowach. Jednakże mogę się mylić, jestem tylko sługą pana.
    Nie ma przyzwolenia na grzech, ale też nie ma przyzwolenia na potępienie. Tam gdzie Boga nie chcą, nie wprowadzaj go na siłę. Już Islam to robi, czym więc będziesz się różnił od nich? Tyle ode mnie. Nie zgadzam się z tobą, ale cie szanuje. Z Bogiem i dobrej nocy.
  • Bogumił 14.10.2019
    Kraje, Maryja jasno powiedziała w Gietrzwałdzie, że rozpustnicy, wszelkiego rodzaju będą potępieni, to samo mówił Jezus, nie zasłaniaj się cytatami od czapy. Jak widzisz belkę w moim oku, to wygarnij, pochwalam grzech jak Ty, czy co robię źle? Proszę słucham, gdzie widzisz tę belkę?
    W tekście wyraźnie napisałem, że od karania jest Pan Bóg, i mnie g. do tego. Więc te cytaty są również o czapy. Napominam i tyle, mówię co jest grzechem, i co będzie potępione, bardzo jasno, sama Maryja to powiedziała ludziom w Gietrzwałdzie i nie tylko tam, w Fatimie, czy w Wilnie siostrze Faustynie.
    Katolicyzm to niesienie krzyża, a nie kluchy z serem, i czasami trzeba ruszyć cztery litery i się narazić.
  • Bogumił 14.10.2019
    Sorry Krajew, zżarło mi "w".
  • Bogumił 14.10.2019
    Gdyby przyjąć postawę promowaną przez Ciebie, to niedługo to katolik powinien się zacząć bać własnego cienia, że coś źle powie, albo że za ostro. Niestety, ale trzeba mówić. Wskazywanie i potępianie grzechu to nie potępianie człowieka i chyba dobrze o tym wiesz.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Bogumił,
    "zżarło mi "w". Diabły pewno.
  • Tom Bordo 14.10.2019
    krajew34 a ty tak miłujesz bliźniego że nawet przeprosin od niego nie potrafisz przyjąć hipokryto
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Tom Bordo, Ukrzyżować!
  • krajew34 14.10.2019
    Jest mi daleko do ideału , jako chrześcijanin już dawno puściłem w niepamięć niesnaski, lecz jako człowiek mam możliwość wyboru z kim chce się zadawać, z tobą szczególnie nie chce. Pragniecie krucjaty, toczcie ją, lecz watpie, byście przygarnęli owieczki do owczarni Pana. Jeśli się mylę, to uraduje się me serce. Lecz atakiem niczego nie zbudujecie. Gdyby wraz z wypominaniem szły słowa o przebaczeniu i nawróceniu, to jeszcze mogę zrozumieć. Ale to jest złe, to jest złe, to jest złe. Nie uważacie, że to pasuje bardziej do ST, niż do nauki Jezusowej. Z Yanko wiele razy się nie zgadzam, ale wypisał komentarze, jasno wskazujące, że nadal ci daleko (Bogumile), podobnie, jak mnie do dobrego katolika, więc stąd cytat o belce i sądzeniu. Tyle ode mnie, szkoda internetu na moje słowa, więc kończę.Tak samo, jak napisałeś: Tacy katolicy nie znają chyba dobrze religii, którą wyznają, chcąc przeżyć życie po najmniejszej linii oporu.. Tak samo ja mogę napisać, że Katolicy, którzy przed miłością stawiają napiętnowanie, nie są katolikami. Ci co obrażają innych, nie są Katolikami. Agresywny Katolik nie istnieje, inaczej Pan Jezus zamiast dać się ukrzyżować, sam zabił swoich oprawców. Pan Jezus również napominał, lecz jego słowa diametralnie różnią się od twoich. Eh znowu się zapędziłem. Moja wina. Wszystkiego dobrego życzę.
  • Bogumił 14.10.2019
    krajew34 juasiu to głupek trolujący wątek nie jeden. Boisz się mu zwrócić uwagę żeby ci nie robił tego samego. Ot tajemnica. Ja napisałem ogólnie, nie że krajew, Kowalski, czy kto inny a i tak to widzę boli i wkurza. To nawet ogólnie nie można? No Jesus wysłał apostołów po to żeby głosili takie rzeczy. Ale jak to już katolików gorszy samo mówienie o grzechu to co to za katolicy.
  • Tom Bordo 14.10.2019
    Canulas przed chwilą
    Byłem wczoraj na imprezie, gdzie wszystkie dziewczyny były nagie.
  • yanko wojownik 14.10.2019
    Kuźwa, jak ja jestem to zawsze są ubrane. Co jest nie tak?
  • Canulas 14.10.2019
    Zapomniałeś donieść, że było też kilka na A - niedorozwoju
  • Nuncjusz 15.10.2019
    Na G, na A i na inne lutery
  • Gregory 15.10.2019
    konfident opowijski
  • Bogumił 15.10.2019
    Tomek po prostu był zszokowany tym co usłyszał.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Bogumił, Szokuje mnie jego szok, on ma dopiero 19lat!
  • Angela 15.10.2019
    Bogumił ale tak z ozorem to nawet dzieci z podstawowej nie latają, uznając to za przypał.
  • franekzawór 15.10.2019
    Nigdy nie było i nie będzie sztuką wierzenie w coś w miejscu, gdzie wszyscy wierzą w to samo. Często zresztą wiara jest wynikiem hipokryzji, braku własnego zdania i niemocy postawienia się autorytetom jak rodzina czy zastanawianie się jak się wygląda w oczach znajomych, sąsiadów itp. Niech znajomi martwią i sąsiedzi martwią się o siebie. Każda religia ma w sobie coś stadnego - znacznie trudniej jest poddawać w wątpliwość niż iść za stadem jak kozioł na rzeź czy za głosem tłumu. Jak to jest Bogumił twoim zdaniem? Spotykamy się tutaj, żeby wymieniać się poglądami i to jest największy ogromny plus tego portalu, że każdy może pisać co chce i mówić co chce.
  • Bogumił 15.10.2019
    No ok, dlaczego wiele ryb, szczególnie tych mniejszych w ocenia pływa w ławicach? Podobno dlatego, że to gwarantuje im większą gwarancję przetrwania gatunku. Jakieś większe ryby na nie polujące dostają kręcioła, gdy ławica nagle zmienia kierunek, barwę itd. Czyli zwykły instynkt, strategia przetrwania. Człowiek też jest gatunkiem stadnym, niestety, mimo wybujałych ciągot idealistycznych, jak się niektórym wydaje. Ale jak przychodzi co do czego, to bez innych byśmy zdechli. Instynkt stadny nie jest więc niczym złym, nie wiem po co go w czambuł krytykować, skoro jeśli nie w religii to w czymś innym podążasz za stadem, np. w modzie jakiejkolwiek. Jak spojrzysz po łazienkach, to wszyscy na świecie mają ze trzy podobne do siebie gatunki mydła, szamponu, czy papieru toaletowego.
  • Artykuł chyba nie do końca w temacie portalu, ale wrzucasz co chcesz. Do do meritum, każdy przykład trzeba kratować indywidualnie. Papież Leona XIII powiedział: "Czaszami można zło tolerować, ale nigdy nie można zła czynić."
  • Bogumił 15.10.2019
    Marku, indywidualnie indywidualne przypadki, ale krytyka problemu powinna być jak najbardziej ogólna, bo to krytyka zjawiska a nie poszczególnych osób. Tylko, że niektórzy katolicy i tego się boją, i nie chcą się narażać.
  • Bogumił To prawda. Strach to duży problem. Jest wielką "siła".
  • JamCi 15.10.2019
    Naprawdę nie ma innych tekstów? Do czytania i komentowania?
  • Bogumił 15.10.2019
    A bo o co się rozchodzi Jamci?
  • JamCi 15.10.2019
    Bogumił A tak o. Tyle super tekstów. Poczytajmy. Pozdrawiam.
  • Nuncjusz 15.10.2019
    JamCi robią se pitolenia
  • Bogumił 15.10.2019
    JamCi a ten Ci się nie podoba?
  • JamCi 15.10.2019
    Bogumił Czy ja wiem? Za dużo zamieszania. Ja inaczej rozumiem wiarę. Od zaczynania od siebie. Bycia dobrym człowiekiem. Tym, który wie, że nie rzuci kamieniem. Że najpierw będzie kochał. Innych od siebie też. Szczególnie tych.
  • Angela 15.10.2019
    JamCi dałabym łapkę w górę, bo bardziej niż ja z Twoją wypowiedzią zgadzać się nie można <3
  • Bogumił 15.10.2019
    JamCi to według mnie jest katolicyzm bezobjawowy, że nikt nic nie wie, zepchnięty krypty, czy tam kruchty, czyli taki jaki lewacy chcieliby widzieć katolików. Ale to na tym nie polega. Ja nie jestem idealny, ani nawet dobry, ale jakieś ewidentne zło mnie denerwuje, i muszę o tym pisać.
  • Bogumił 15.10.2019
    Angela Ty to już najlepiej nic nie pisz, skoro masz pisać kolejne kocopoły i dyrdymały.
  • JamCi 15.10.2019
    Bogumił Ale tak jest. Ja mam tak. Wierzę jak umiem. Nie chowam się. Ale nie wale w innych. Nie chce. Według mnie to nieuczciwe.
  • Angela 15.10.2019
    Bogumił "Ja nie jestem idealny, ani nawet dobry, ale jakieś ewidentne zło mnie denerwuje, i muszę o tym pisać." w ten sposób, nawet nie starając się być lepszy, jedynie potęgując w sobie złość na zło,
    stawiasz między nim a sobą znak równości. Nie o to chodzi.
    Już pisać nie będę, ale przemyśl to.
    Baj.
  • Bogumił 15.10.2019
    JamCi wskazywanie obrzydliwych grzechów to nie jest walenie kogokolwiek.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Angela, Bogumił samo zło, podjudzacz, siewca huraganów i propagator nietolerancji. W jakimś sporym stopniu faszysta, popierający całym sobą polski faszyzm i fanatyzm religijny. Ale to ja się już tylko powtarzam.
    Ważne żeby go przestali głaskać, ale pewnie jak się uspokoi, to znowu zaczną, tak jak Betti.
  • betti 15.10.2019
    Katolik, który wstydzi się do tego przyznać, to żaden katolik. A katolik, który popiera Sodomę tym bardziej...
  • Bogumił 15.10.2019
    Dokładnie Betti.
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Betti. Który katolik popiera Sodomę? Ja to pierwsze słyszę, ale ja ateista w mity nie wierzę, Bogumił tez nie bardzo pewnie tylko poklasku mu potrza, jak i Tobie.
  • Angela 15.10.2019
    yanko wojownik mam takie jedno opko i betti do tego pije, a niech se pije, na zdrowie : )
  • yanko wojownik 15.10.2019
    Angela, To pewnie nie zapadło mi w pamięć, ona odświeża na bieżąco tematy do zadym. Ja Cię wolę w fantastyce.
  • Aisak 22.10.2019
    Polak zabija Żyda i przerabia go na ciało Jezusa

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    żyd haruje
    żyd oszczędza
    modli się gorliwie
    wokół zazdrość
    piętnowanie
    patrzy polak chciwie

    polaczki polaczki
    leniwe robaczki
    opasłe bydlaczki

    lubią pić
    lubią jeść
    lubią się zabawić
    szablą machną
    głowę ciachną
    racz nas boże zbawić

    racz też żyda zabić!

    24.08.2019-18:...
  • Aisak 28.10.2019
    Władza

    Kłamstwo uderza od tyłu,
    Kłamstwo uderza z przodu.
    Za mną plakat,
    Przede mną wojna - koszmar głodu.

    Uczą mnie nienawidzieć,
    Kiedy patrzę w ten ekran.
    Kiedy oczy zamykam,
    Trafiam - znów do piekła!

    Władza, tak jak narkotyk.
    Władza, to wielka siła.
    Rodzi miłość i lęk,
    Czasami też zabija!

    Obiecuje, tak wiele,
    W słowa prawdę owija.
    Gdy uklękniesz - dłoń poda,
    Lecz umie też zabijać!

    Spijali mu słowa z ust,
    Gdy nad nimi stał.
    Na transparentach
    I w oczach mieli - Jego twarz.

    Ginęli jeden po drugim,
    Tylko, by jemu służyć.
    Piekło było na ziemi,
    On stał na górze!

    Władza, tak jak narkotyk.
    Władza, to wielka siła.
    Rodzi miłość i lęk,
    Czasami też zabija!

    Obiecuje, tak wiele,
    W słowa prawdę owija.
    Gdy uklękniesz - dłoń poda,
    Lecz umie też zabijać!

    Władza, tak jak narkotyk.
    Władza, to wielka siła.
    Rodzi miłość i lęk,
    Czasami też zabija!

    Obiecuje, tak wiele,
    W słowa prawdę owija.
    Gdy uklękniesz - dłoń poda,
    Lecz umie też zabijać!

    Obiecuje, tak wiele,
    W słowa prawdę owija.
    Gdy uklękniesz - dłoń poda,
    Lecz umie też zabijać!

    Uczę się nienawidzieć,
    Kiedy patrzę w ten ekran.
    Kiedy oczy zamykam,
    Trafiam znów do piekła!

    Władza, tak jak narkotyk! (x2)

    Closterkeller - Władza [1996]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania