Każde dobre miejsce LBnD

Długo już szli, uczeń i stary mistrz.

Ujrzeli mury, mistrz usiadł. Uczeń ruszył w ich stronę, by rozeznać, czy będzie tam dla nich strawa i miejsce do snu.

Wrócił podekscytowany.

– Mistrzu – czy wiesz co to za miasto?

– Ten odrzekł – nie i nie chcę wiedzieć, jeśli spotka mnie tu coś dobrego, nie będę mówić w innych, że w tym było mi tak dobrze, przez to nie będzie im smutno, że u nich tak nie jest, że czemuś nie sprostali.

A jeśli spotka mnie tu coś złego, nie będę pamiętał gdzie mnie spotkało, pójdę dalej

bez złych wspomnień i nienawiści do nazwy.

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Piotrek P. 1988 23.03.2021
    Bardzo przyjemne do czytania i ciekawe, 5, pozdrawiam :-)
  • Dzięki, zainspirował mnie Pan B. swoim. Taka leka inspiracja, prawie bez skojarzeń.
  • Vincent Vega 24.03.2021
    Gdyby się jednak dowidział się jakie to miasto, mógłby polecać je dla innych jako dobre miejsce przystankowe albo ostrzegać przed nim. Pozdrawiam :)
  • Dzięki. Pewnie jednak chciał zachować pełno neutralność, dla równowagi we wszechświecie, niczego nie wyróżniając, ani na odwrót.
  • Bardzo ciekawy utwór (bajka?); aczkolwiek z można polemizować z postawą mistrza. Pozdrawiam 5
  • Niezamierzona, ale pewnie tak - bajka wskutek konkursu. Z postawami mistrzów zawsze można polemizować, dlatego pewnie są mistrzami a nie prorokami.

    Dzięki przeczyt.
    Pozdra
  • LBnDrabble 24.03.2021
    Witamy kolejne Drabble w Bitwie. Życzymy fajnej zabawy!

    Literkowa
  • A dziękuję, witam.
  • Pan Buczybór 25.03.2021
    O, bardzo spoko. Proste, ale jest w tym jakaś pokrętna mądrość.
  • Dzięki Panie B. Wytrzaskałem je po przeczytaniu Twojego z tej samej bitwy - czyli zainspirowało mnie konkurencyjne.
  • Dekaos Dondi 25.03.2021
    Yanko Wojowniku XI25↔↔Swym komciem u mnie, przypomniałeś mi, iż miałem tu napisać,
    że na dzień dzisiejszy,.. postąpiłbym podobnie jak Mistrz,
    Jednakowoż.... okoliczności bywają różne, a człek zmiennym jest:)↔Ciekawe drabble:)
    Pozdrawiam:)↔%
  • Ciekawe - możliwe, możliwe że umiarkowanie, po prostu jest w ramach konkursu, ale może coś mieć.
    Dziękuję za wgląd.
  • LBnDrabble 29.03.2021
    ZAPROSZENIE
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabbli i tylko 800 słów do czytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 02 /piątek/ godz. 23.59

    Liczymy na Ciebie! Na czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa pozdrawia
  • Będę głosował mam faworytów.
  • A gdzie się głosuje?
    Bo jakoś zapomniałem...
  • Shogun 01.04.2021
    Zaiste, Yankowy tekst, prosty, lekki i przyjemny, ale z drugim dnem. Mistrz postąpił, jak na Mistrza przystało, zachował spokój umysłu i ducha. Bo gdy się coś lubi, albo nie lubi, to od tego już tylko krok do uwielbienia, lub nienawiści. A to niebezpieczne stany.

    Pozdrawiam :)
  • Pasja 02.04.2021
    Wszędzie dobrze, gdzie nas nie ma. Wiadomo, że Mistrz ma receptę na każde niedomówienie. Poszukiwanie miejsca zawsze jest nieodkrytą tajemnicą.

    Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania