Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Każdy ma swoją tajemnicę-1

Od rana próbowałem ustalić przyczynę śmierci ok. 28 letniej martwej kobiety znalezionej na klatce schodowej. Jestem komisarzem. Nazywam się Marek Kowalczyk. Na miejsce wezwano techników.

-Zmarła na skutek poważnych ran zadanych nożem-Taka była opinia znajomego technika. Ciało zabrano a wokół klatki zebrał się już tłumek. Odprowadzono mnie i moją partnerkę Olgę Wzrokiem do samochodu. Prowadziła ona, była wysoką szczupłą i wysportowana kobietą. Z tego co wiedziałem, zdecydowała się na prace w policji ponieważ chciała łapać "takich jak ten który zabił jej Braciszka". Szczegółów nie ujawniała.

 

(************)

Później na komendzie, gdy mieliśmy chwilę przerwy ja włożyłem kolejny dokument do piącej się cały czas sterty papierów na moim biurku w górę, nigdy nie chciało mi się zająć tymi papierami ale jak wiadomo Raporty to Raporty. Tamtego dnia cały czas miałem przed oczami te niewinną kobietę którą mieszkaniec bloku znalazł w drodze na zakupy, Nikt jej nie kojarzył a ona sama nie miała żadnych dokumentów oprócz ulotki o kredytach w tylnej kieszeni spodni. Kobieta nie była zgwałcona ani nic. Ona po prostu była martwa. Każdy bandyta zostawia znaki szczególne-pomyślałem gdy klękałem nad młodą kobietą-tyle że ten nie zostawił chyba żadnych. Charakterystyczny był ślad poniżej szyi. Było To małe cięcie. Niby nic ale jednak, ślady noża były większe i miały inny wygląd. Co ważne, był środek zimy a kobieta miała bluzę i jeansy. Śnieg na dworze pruszył i pruszył. Z zamyślenia wyrwał mnie głos Komendanta.

-Mamy kolejne zabójstwo...

Następne częściKażdy ma swoją Tajemnicę-2

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Akwadar 08.11.2021
    "Kobieta nie była zgwałcona ani nic. "...
    Słabe.
  • pansowa 08.11.2021
    A co to jest "piąca sterta papierów"?
    Ustalenie śmierci martwej kobiety? :)))
    Porażka totalna.
  • Cicho_sza 08.11.2021
    Może pomysł jakiś jest, ale forma odstrasza.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania