..

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Angela 12.11.2015
    Ja też nie wiem, ale wiem że pięknie napisane, pełne emocji : ) 5
  • ausek 12.11.2015
    Ja też tak mam, że wylewam swe żale na papier. Większość mojej pisaniny trafia na dno szuflady lub do kosza. Po całym domu walają się kartki, gdzie spisuję wszystko co jak mi w główce zamigoce. Bardzo podoba mi się twój tekst, który jest ''nafaszerowany'' twoimi emocjami. :) 5
  • Anonim 13.11.2015
    Bardzo emocjonalny i osobisty tekst, po wczorajszej lekturze nie potrafiłam nic napisać, zwłaszcza, że długo czekałam na twój tekst o mrocznej, destrukcyjnej aurze, która pochłania swą ciemnością niemal na dno, aby człowiek uwieszony na cienkiej lince mógł zobaczyć, przestraszyć się i próbować uciec, wspinając się jak szalony po niej.
    Drugi raz jak dzisiaj to czytałam włączyłam się jedyną piosenkę "wyryczaną", która wywołuje u mnie jakiekolwiek emocje i jeszcze świetniej się to czytało, a mianowicie włączyłam sobie Bring me the Horizon - Don't go. Idealnie wpasowało mi się w nastrój, w który mnie wprowadziłeś.
    "Potrafię ranić i do łez się ubawić, z cierpienia szydzę, nie potrafię się zabić."
    Te słowa również utknęły mi bardzo w pamięci, nie wiem sama czy chcesz się okaleczać psychicznie za lenistwo i chcesz ruszyć do przodu, ale nie znacz na to odpowiedniej metody, czy lubisz wyżyć się emocjonalnie cicho, tak by zebrać w sobie dużo motywacji ku jednemu krokowi, który chcesz zrobić na przód, czy też po prostu stałeś się na tyle bezsilny, że załamałeś ręce, a dopiero klawiatura i słowa wydobyły z ciebie skrytą emocjonalną duszę. Tak, jakbyś stał na cienkiej lince nad przepaścią i nie wiedział co chcesz zrobić, ale w sumie jeśli się nie ruszasz jest bezpiecznie, ale nie ma progresu, czy regresu - jest statystyka.
    Niemniej jednak tekst mocny dla mnie, bardzo osobisty, mroczny.
  • Anonim 13.11.2015
    statyka* :_:
  • Vasto Lorde 14.11.2015
    "(...) chcesz się okaleczać psychicznie za lenistwo(...)" Trafnie zgadłaś :D Kolejny tekst będzie jak zwykle, mroczny więc na więcej tego typu nie ma co liczyć :D
  • Tosia 13.11.2015
    Strasznie duzo emocji. Podoba mi sie. Pokazales wszystko co czujesz. Fajnie, że nie boisz sie tym dzielic z innymi
  • Vasto Lorde 14.11.2015
    Dziękuje za miłe komentarze :D
  • Rasia 23.12.2015
    "serce...gnije" - spacja, bo chyba też zgniła :(
    "o czym śnie stało się" - śnię* i przecinek :)
    "modlitwy...obawy" - spacja
    "Zrzucam z rąk mych, miedziane kajdany" - bez przecinka
    Zachwyciły mnie zwłaszcza ostatnie dwie... strofy? Pięknie napisane i ubrane w słowa. Pomimo że formy do końca pewna nie jestem, to bardzo mi się ten tekst podobał, pod względem uczuciowości, przenośni. Zostawiam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania