Klaun bohater - za wysokie progi na twoje nogi.

Całe miasto było oblepione kolorowymi plakatami z wielkim napisem CYRK. Po ulicach miasteczka jeździł mały, czerwony samochodzik, z którego dobiegał radosny dżingiel, zachęcający do wzięcia udziału w spektaklu. Występ był całkowicie darmowy. A jak coś jest za darmo to i gapiów pełno.

Przedstawienie odbyło się na świeżym powietrzu. Były balony, zwierzęta, akrobaci, magicy i inni dziwacy.

Wokół prowizorycznej sceny zebrał się mur gapiów, odcinający dostęp nowym uczestnikom zabawy. Kto pierwszy ten lepszy. O dziwo większą część widowni stanowili dorośli, zasłaniający występ swoimi tłustymi dupami dzieciakom. Przecież tylko ich dziecko, które siedzi na baranach i wszystko widzi jest ważne. Reszta niech się pierdoli.

Tłum dorosłych oglądał popisy cyrkowców, którzy jak na ironie przyjechali tutaj dla dzieciaków.

Nikt nie chciał puścić swojej pociechy samej w tę dzicz, agresywny tłum rodziców, którzy bronili swojego dziecka kosztem innych. I tak powstał burdel. Na każde dziecko przypadało kilku ochroniarzy: mama, tata, babcia, dziadek, wujek, ciotka, starsza siostra, sąsiad, pani Krysia ze sklepu i wielu innych.

Ale za armią ochroniarzy stały dzieci, które przyszły tu same i jedyne co widziały z występu to dupy dorosłych - za wysokie progi na ich dziecięce nogi.

Nagle klauni na dwumetrowych szczudłach ruszyli w tłum, aby rozgonić tę bandę wstrętnych ochroniarzy.

Zaczęli rozdeptywać wstrętnych dorosłych. Wbijać im swoje zaostrzone, dwumetrowe nogi w tłuste cielska, powalając zachłannych, samolubnych rodziców na ziemię.

Tłum dzieciaków zaczął podskakiwać z radości. W końcu był to pierwszy popis, jaki widzieli, bo wszystkie były zasłonięte.

- Jesteście naszymi bohaterami! - wykrzykiwały dzieci w podzięce za to, że klauni uwolnili spektakl od zepsutych dorosłych - Dziękujemy!

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • NataliaO 09.06.2015
    Trzy w jednym:) Przedstawione ładnie i pomysłowo, fajne. Ale troszkę czegoś brakowało. 4:)
  • xnobodyperfectx 09.06.2015
    Chore. ;____;
  • Ekler 09.06.2015
    dzięki kocie :x
  • xnobodyperfectx 09.06.2015
    Spoko misiek.
  • KarolaKorman 09.06.2015
    Ciut za dużo łaciny, ale scenka świetna 4 :)
  • Angela 09.06.2015
    Miks wyszedł całkiem przyjemny 4 : )

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania