Klucznicy : Pierwsza generacja kluczy( wstęp)

Klucznicy : Pierwsza generacja kluczy

 

Wstęp

Przed wiekami kiedy świat był jeszcze młody podróże między wymiarami były proste. Wystarczyło znaleść portal. To jednak powodował różne problemy niekture mniej niekture bardzej niebespieczne dla danych wymiarów. Dlatego Bóg stworzył Kluczników ktuży pilnowali kluczy do wymiarów. Z czasem międzywymiarowe problemy.

Starożytni grecy myśleli że Klucznicy to bogowie. Zresztą tak samo myśleli i inni ludzie. Niestety pokuj nie trwał wiecznie ponieważ ludzie zauważyli nowe potwory w średniowieczu. Klucznicy domyślili się że jest wśród nich jakiś zdrajca. To prawda jeden z najpotężnieszych Kluczników wszech czasów znany jako Itan Mroczny klucz. Jednak gdy pozostali się domyślili było prawie zapóznio. Itan zabił pierwszych 5 ktuży go prubowali powstrzymć. W taki sposób w jego posiadane wpadło 5 nowych kluczy w tę sposub kontrolował więcej wymiarów. Dlatego 4 nalpotężniejszych Kluczników czyli Sebastian Nie pokonay , William Potężny , Artur Srebrny i Xavery Madry dali rade go pozbawić mocy i uwięzić aż do dziś.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Adam T 15.03.2017
    Popraw orto albo usuń ten SPAM.
  • Dpdk Games 15.03.2017
    No cóż nie jestem najleprzy jeśli chodzi o orto bo mieszkam za granicą od wieku 4 lat.
  • Adam T 15.03.2017
    Kup Słownik i sprawdzaj. Szanuj czytelnika.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania