Poprzednie częściKOLĘDA DEWELOPERA

KOLĘDA POLITYCZNA

Przybieżeli i truchleje w pokorze

Kaczor stary bo mu naród odbierze

Władzę na wysokości, władzę na wysokości

I zgoda nastanie.

 

Oddawały posły głosy w rygorze

Jeden z drugim rękę liże jak może

Pochwała uległości

Wbrew lecz przyzwoitości

Za dietę na ziemi.

 

Jaśniepański sam ogłosił te dziwy

Z opozycji nie zostanie nikt żywy!

Chwała Jego mądrości

I do Polski miłości

On ich już uziemi.

 

Zapowietrzył się Prezes przy muzyce

Chóralnego głosu posłów liryce

Chwała naszej większości

Choć naród to już złości

I władzę wymieni.

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Łukasz Jasiński ponad rok temu
    Nie wiem, jednak: Kaczyński jest homoseksualistą i ma kota, a ludzie dobrzy lubią zwierzęta, jest jakiś relatywizm w społeczeństwie: chcą nam narzucić tęczową flagę, a prezes jest dla nich "be"? Widziałem kiedyś syna Morawieckiego z tęczową flagą: otyły i pełen czerwonych pryszczy na białej twarzy, więc? To mają być "achy" i "ochy"? Nie, to niesmak , zażenowanie i obrzydzenie! Wolę już Kaczyńskiego, poza tym: najlepsza jest branża pornograficzna - czystość, kultura i inteligencja - bez zbędnej dwulicowej moralności - hipokryzji, kończąc: jestem pogańskim racjonalistą - libertynem i intelektualnym biseksualistą - logikiem i pedantem.

    Łukasz Jasiński
  • Łukaszenkow ponad rok temu
    Ty jesteś tylko zwykły leszcz...
  • Narrator ponad rok temu
    Łukaszu,

    99 procent pornografii to śmieć, którego nie da się oglądać. Zatrudniają w tej branży ludzi bez wyobraźni, ponieważ produkt jest przeznaczony dla ludzi niewrażliwych, również bez wyobraźni. Może powinni kobiety kroić i wjeżdżać kamerą do samej macicy, żeby bardziej ich podniecić.

    Co do polskich polityków — słabizna. Wiem to z obserwacji elit politycznych za granicą. Polacy mają dobry personel techniczny: inżynierów, mechaników, informatyków, gorzej jest w zarządzaniu i administracji, natomiast arena polityczna to już nie nasza działka, bo jest zdominowana przez Żydów ??, Włochów ??, Libańczyków ?? i przedstawicieli innych nacji, a Polaków ?? można policzyć na palcach jednej ręki.
    Zachód wciąż postrzega Polskę jako kraj hordy barbarzyńców zza Uralu. Mój sąsiad nie może się nadziwić: „Czemu wy, Polacy nie lubicie Rosjan? Czemu Rosja walczy z Ukrainą? Przecież należycie do jednego stada, mówicie tym samym porąbanym językiem…” Oczywiście, ten facet to ignorant w przedmiocie historii, lecz takich jest zdecydowana większość.

    Saluti ??

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania