Pokaż listęUkryj listę

Koronawirus Covid 19 Pandemia, czy totalna ściema, czyli okazja do polityczno-ekonomicznego zamordyzmu!?

Korona wirus prawda czy totalna ściema!

Patrząc na to, co się dzieje od początku tzw. "epidemii Covid 19", można i trzeba zadać kilka pytań, które same się zasuwają.

1. Dlaczego uznano za epidemię (pandemię), atak wirusa którego zarówno występowanie, jak i śmiertelność jest bardzo mała w porównaniu choćby do takiego Makbeta (zmutowany wirus Eboli). Covid zaraża w ciągu 5-25 dni, a jego śmiertelność to od 2-5%. Dla porównania Makbet zaraża w ciągu 24 godzin, a jego śmiertelność to 95%. Mało tego nawet zwykła grypa ma większą zaraźliwość i dużo większą odsetek zgonów (10-20%).

2. Co ciekawe z C-19 zrobiono zabójcę i coś tak potwornego że gdyby nie fakty i liczby, moglibyśmy mieć naprawdę potężny problem. Jednak w skali zachorowań czy śmiertelności owy wirus jest jednym z najmniej groźnych w świecie.

3. To, co widzimy, to w zasadzie tylko totalna propaganda, podsycana przez rzeszę dziennikarzy pokazujących wszelkie negatywne aspekty (chowane w masowych grobach ciała, itd.). Problem w tym, że więcej ludzi umiera na inne choroby, ale o tym cisza.

4. Dlaczego nie pokazuje się milionów ludzi, którzy umierają na raka, udary, ataki serca, zawały itd.

5. Musze tu wspomnieć o sporej grupie zarówno dziennikarzy, jak i samych wirusologów, czy ludzi zajmujących się walkami z tzw. pandemiami, którzy piszą coraz częściej że żadnego wirusa Covid-19 nie ma, a jest to tylko jakaś mutacja, czy odmiana choćby grypy.

Patrząc tak na zimno na to, co się dzieje musimy sobie zadać pytanie, o co w tym tak na prawdę chodzi. Dlaczego przy tak nikłym poziomie zarażeń i zgonów zrobiono tak wielką propagandę, która nas otacza już ponad pół roku. Czy na prawdę chodzi tu o nasze bezpieczeństwo, czy może jednak o coś innego?

Mnie się wydaje, że Covid -19 to albo stworzony celowo i wrzucony w świat wirus, albo ktoś wykorzystuje okazję do osiągnięcia swoich celów. W obu przypadkach działanie jest bardzo podobne. Czyli to nie przypadek, a celowe działanie w skali makro.

Jednak musimy tu wyróżnić dwie sprawy. Jeśli komuś by zależało na wybiciu powiedzmy 30/40 czy nawet 50% populacji, to Covid nie spełnia tych kryteriów (umieralność 2-5%). Tu raczej bardziej sensowny byłby choćby Makbet. Możemy więc założyć, że nie o to chodzi.

Czyli chodzi o coś innego. Tym czymś moim zdaniem jest związane z tzw. wirusem działania polityczne, czyli pozbawienie nas wszystkich wielu swobód konstytucyjnych. To widzimy choćby w sprawie zwykłych masek. Wmawia nam się, że maski nas ochronią, choć wirusolodzy jednym głosem mówią, że wirus przechodzi przez maskę, jak trzmiel przez zwykłą pajęczynę. Ja oczywiście nie neguje używania masek, nośmy je, ale ich skuteczność jest bardzo niska, żeby nie powiedzieć zerowa.

Maski to jedno, ale mamy cały szereg innych zaostrzeń jak choćby ilość ludzi na imprezach typu wesela, stypy, koncerty itd. takie zaostrzenia być może są sensowne, ale ograniczają nasze konstytucyjne prawa krok po kroku.

Do tego dochodzi tzw. Wszech obecna panika, czyli przekaz że wirus jest powszechny i wszyscy możemy się nim zarazić.

Reasumując wygląda na to, że komuś bardzo zależy na tym, żebyśmy Covid uznali za coś tak bardzo złego i szkodliwego, że zgadzamy się jako zwykli ludzie na wszelkie możliwe zaostrzenia tak polityczne, jak i społeczne. Jeśli tak jest, a wszystko na to wskazuje, to ktoś idealnie wstrzelił się w temat wirusa i wykorzystuje go do swoich celów. Może się okazać, że za kilka miesięcy obudzimy się w całkiem innym świecie, w nowym Matrixie gdzie zwykły człowiek jest już niczym, zwykłą muchą, na którą dzisiaj nikt nie zwraca uwagi. Będziemy zwykłymi niewolnikami nie mającymi nic do gadania, takimi żyjącymi maszynami bez żadnych praw.

Pamiętam jak w marcu czy kwietniu choćby sam prezydent Trump mówił, że wirus to sprawa chińska i że oni go mieli jako pierwsi. No zgoda tak było, ale dzisiaj jak widzę że Chiny mają 90 tys. zarażonych, a USA 7,6 mln to wygląda na to, że ów wirus nie miał załatwić Chiny, a bardziej USA. Tu albo ktoś dał du....y, albo o to chodziło.

Jest jeszcze jedna teoria, która mówi, że ów wirus to nic innego jak nowa wojna lewicy, czy tzw. neomarksistów , którzy chcą opanować najpierw UE (co im się już w zasadzie udało), a później USA i resztę świata.

Cóż wygląda na to, że jak ten świat dalej będzie się tak toczył, to niestety przekroczyliśmy już barierę swobód konstytucyjnych, ich już nie ma. Teraz jesteśmy tylko szarą masą, stadem z którym można zrobić cokolwiek się chce. Smutne , ale prawdziwe. Nas już nie ma, choć pewnie 90% tzw ludzi jeszcze o tym nie wie...

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (76)

  • Szpilka 05.10.2020
    No ja o tym wiem od dawna, ale się nie wychylam, bo zaraz wyskoczy jakiś geniusz Eugeniusz i każe mi się to fuck, zaś inny zarzuci totalną ignorancję i brak odpowiedzialności.

    Zapodam tylko dane statystyczne, w tabeli wyszczególniono liczby zgonów w poszczególnych krajach w roku bieżącym i na przestrzeni lat, można sobie porównać:

    https://www.macrotrends.net/countries/ITA/italy/death-rate?fbclid=IwAR3X8T-JFXBS2YL6OogMdTmcesd-nGSojAqILuRMd8yx5JGOEYTeqgpO4DU

    I jeszcze mam newsa z tuby propagandowej, koronaświrus potrwa kilka lat, ale to nie świrus będzie problemem, tylko brak dostępu do leczenia:

    https://portal.abczdrowie.pl/koronawirus-w-polsce-prof-boron-kaczmarska-pandemia-potrwa-co-najmniej-kilka-lat-zaraza-sie-setki-milionow-ludzi

    Hohohohoh, takie wieści z tuby ?
  • Ozar 05.10.2020
    Szpilka dziękuje za komentarz. Ta cała sprawa z Covid jest śmierdząca na kilometr, tu napisałem tylko taki rys bez sensu tego co słyszymy.
  • Jeśli używasz smartfona z systemem od Google, Microsoft lub Apple, to już jesteś poddana inwigilacji, i to nie licząc apek, które Ci ułatwiają ogarnąć luksus.
    Kilka tygodni temu w polce pojawiła się apka od której banki uzależniają kredyt, obecnie jeszcze luźno, po prostu jej użytkownik łatwiej uzyska z czssem będzie jak w Chinach. Ładowanie smartfona i intensywne jego używanie będzie działało na korzyść przy kredycie, przy zakupach itd.

    Dostrzegacie to wszystko teraz, a ja od dawna, ale jeśli dostrzegacie teraz teraz to Covid był Wam potrzebny.

    Obejrzyj te dwa filmy SF, (za darmo są). https://www.cda.pl/video/5088824b5
    https://www.cda.pl/video/5328063f2

    Rok nie minął a Ty dane statystyczne.

    Szpilka, Ignorancję i brak odpowiedzialności reprezentujesz.
    Po co mieć wirusa, jak można nie mieć. Być może poszarpie organizmy i skróci średnią życia, zanim ludź się zorientuje to nie będzie dożywał wieku emerytalnego, koncerny farmaceutyczne zarobią o czym już pisałem.
  • Szpilka 06.10.2020
    yanko wojownik 1125

    Tjaaaaa, Ty od dawna! Galotami trząsłeś przed koronaświrusem, łykałeś propagandowe newsy jak kogut kluski.
    Za komuny też była tylko propaganda, a jednak ludzie wiedzieli, gdzie szukać wiarygodnych informacji.
  • Szpilka, U imperialistów zachodnich szukali ichniej propagandy.
  • Szpilka, A komunę to może obalili a nie podzielili się władzą?
  • Szpilka 06.10.2020
    yanko wojownik 1125

    Podzielili, a jak burczałam na Wałęsę, to mi ludzie oczy chcieli wydrapać, podobnie jak Ty teraz ?
  • Szpilka, 80% łyka propagandę, nawet jak się rozczarują, to potem hula amnezja i łykają znów. Wałęsa wisi mi jeszcze sto milionów, ale chyba nie odda. Znaczy nie głosowałem, ale obieca, że na pewno da. Wirus jest faktem, niezależnie od tego jak powstał i co robi, a że rządy itp. wykorzystują go do swoich celów, to działania poboczne.
  • Szpilka 06.10.2020
    yanko wojownik 1125

    Tjaaaa, odda, przecież on pojęcia nie ma o ekonomii, dlatego palnął taką głupotę, za to fajna piosenka powstała - "Wałęsa oddaj moje sto milionów".

    https://www.youtube.com/watch?v=ZBK_nZ1aGlA

    Kazik
  • Szpilka, Znam w 1992 szła w radio potem wyszła na "Spalaj Się", "Na żywo all ew studio" i na entych pirackich wydaniach "Spalam Się" jako bonus.
  • laura123 05.10.2020
    Na poczatku bylam przerażona jak inni, bo te medialne rewelacje, dolowaly na maksa. Jednak im więcej się przyglądam, czytam i obserwuję, to coraz częściej dochodzę do takich wniosków, jak Ty Ozarze.

    Dobry tekst 5
  • Ozar 05.10.2020
    laura niestety to tak wygląda. Ktoś chce to wykorzystać, żeby nas zwykłych ludzi pognębić tak jak tylko można. To smutne, ale chyba prawdziwe. Obym sie mylił...
  • laura123 05.10.2020
    Wiesz przecież kto pociąga za sznurki... jesteśmy tylko marionetkami. Nigdy nie bylo to tak widoczne, jak teraz, prawda?
  • Ozar 05.10.2020
    Dokładnie tak. To mi wygląda na atak neomarksistów czyli ta sama ekipa, która już w zasadzie opanowała UE. To potomkowie takich ludzi jak Altiero Spinelli czy podobni
  • Nefer 05.10.2020
    Czy ktoś to celowo wykorzystuje, w to wątpię. Natomiast prawda jest, ze narobiono potwornej paniki (politycy do spolki z dziennikarzami) bez istotnej przyczyny. Podziały doniesienia z Włoch i Hiszpanii, to stare spoleczenstwa, mniej w dodatku odporne na wirusy w typie grypy. Pojawiła sie wiec dosc duza liczba zgonów 80 plus (co nie jest jednak niczym niezwykłym bo w tym wieku mozna umrzeć z byle powodu), problemy z respiratorami itp. (w sumie, to niewiele przy koronawirusie pomagają, zwłaszcza osobom starszym) i politycy sie wystraszyli (nie tylko u nas, zreszta). Dziennikarze wtorowali im dla sensacji, a teraz boja sie wszyscy razem przyznać do tego, ze ulegli panice. Bo zamkniecie gospodarki i spoleczenstwa nic nie dalo (jak widac, wirus nie wyparował) a straty gospodarcze oraz inne (np. fikcja zdalnej nauki, co odczuwaja uczniowie i studenci) okazuja sie olbrzymie. I jeszcze wzrosną, bo kryzys dopiero sie poglebia. I nikt nie zechce brac za to odpowiedzialnosci, mowiac: Sorry, pomylilismy sie. Wiec straszą dalej, a poniewaz liczba tzw. chorych (bo co to za choroba bezobjawowa) malo kogo juz przeraza, to wyciągają powiklania. Przy grypie tez jest duzo powiklan, o czym jednak nikt nie pisze. A nie wspomnę juz o tym, co napisano w komentarzach o utrudnieniu w dostępie do leczenia. Nie tylko dlatego, ze zamykano przychodnie i odwolywano planowe badania czy zabiegi, ale tez wielu ludzi po prostu bało sie wyjsc z domu i isc do lekarza. A stracony w ten sposob czas tez sie zemści przy roznych chorobach, mniej medialnych ale grozniejszych.
  • Jarema 05.10.2020
    W Ameryce już rządzi lewactwo, a taki chwilowy Trump nic tu nie zmienia. Lewacki sąd zalegalizował aborcję na życzenie na podstawie jakiegoś jednego casusu, a wprowadzili nawet prawo, że organizacje katolickie mają obowiązek przekazywać dzieci do adopcji parom sodomickim. Współczesna Sodoma w całej okazałości. To już antyczni Rzymianie, czy Hellenowie wykazywali się większymi walorami etycznymi od dzisiejszych lewaków kompletnie niszczących osiągnięcia cywilizacji łacińskiej. A takich ciotek rewolucji i użytecznych idiotek popierających te działania wszędzie jest pełno.
  • Jarema 05.10.2020
    No i trzeba powiedzieć, że lekarze, na których powinniśmy zawsze móc liczyć w takich sytuacjach pierwsi dali d. i uciekli, zabunkrowali się w swoich przychodniach i szpitalach, traktując wszelkich pacjentów jak trędowatych. Brat Jana Pawła II zmarł podczas opieki nad chorymi. Niestety takich lekarzy jak opisani w Dżumie Alberta Camusa niestety już nie ma.

    Wyobrażacie sobie policjantów uciekających przed przestępcami, albo strażaków zmykających przed pożarem, bo ja nie. A tak zachowali się właśnie lekarze i cała tzw. służba zdrowia. To hańba dla tego zawodu, której długo nie zmyją. Ile osób poumierało przez ich zachowanie. Znam co najmniej kilka osób, które nie mogły się leczyć, albo u których na czas nie rozpoznano choroby, i zmarły.

    To co wyprawiają lekarze i pielęgniarki, z jaką nienawiścią patrzą na próbujących dobić się do szpitali i przychodni pacjentów woła o pomstę do Nieba.
  • "Wyobrażacie sobie policjantów uciekających przed przestępcami,"

    No pewnie, a bo to raz, byłem świadkiem, tylko telewizja nie pokazuje.
    I nie lewactwo tylko korporacje i wszelki kapitalizm, oni srają na ideologię, im chodzi o zyski, jeśli ideologia wpłynie jakoś na takie, to mogą ją wspierać.
    A może Che Guevara był orgiastą i LGBT + promował?
  • Ozar 06.10.2020
    Jarema Dokładnie tak jest. Lekarze okopali się i pochowali w bunkrach które są nieosiągalne dla zwykłych ludzi, których tak naprawdę wszyscy mają w dupie. Wszystko stanęło na głowie. Przeczytaj mój komentarz dla Kemilka to zrozumiesz.
  • "W Ameryce już rządzi lewactwo"

    A nie masoneria?
  • Jarema 06.10.2020
    yanko wojownik 1125 pewnie lewacką masoneria. Jeden c.
  • Józef Kemilk 05.10.2020
    Dobrze prawisz Ozar. Mnie zastanawia jedno, jak świat się zmieni przed ten rok, dwa, gdy będziemy mieli znacząco ograniczone prawa. Czy czasem nie pojawi się wspaniała technologia wirtualnej rzeczywistości, która okaże się namiastką wolności? Byłoby ciekawie. A tak bardziej realnie, to pewnie jest to przygotowanie ludzi do nazwijmy je "paszportów czipowych". Czyli każdy z nas będzie musiał mieć czip, by podróżować, pracować, korzystać z lekarza itp. A jak nie, to będzie poza systemem, poza cywilizacją.
  • "Czy czasem nie pojawi się wspaniała technologia wirtualnej rzeczywistości"

    Na pewno mają to na uwadze w perspektywie, jeszcze nie teraz, bo muszą wpierw wymrzeć pokolenia od pługa oderwane, u których średnio z technologią.

    "przygotowanie ludzi do nazwijmy je "paszportów czipowych". Czyli każdy z nas będzie musiał mieć czip, by podróżować, pracować, korzystać z lekarza itp"

    O tak, bardzo bez wątpienia.

    "A jak nie, to będzie poza systemem, poza cywilizacją."

    Poza cywilizacji nie będzie, zbuntowane kolonie w kosmosie, ale to nie tak hop hop, muszą być niezależne.
  • Ozar 06.10.2020
    Kemilk Taka technologia już istnieje, potrzeba było tylko czegoś, co pozwoli ją masowo uruchomić. Czipy w dupę i masz pełną kontrole nad człowiekiem. Oczywiście na początku będzie to dotyczyć tylko ludzi znanych, czyli polityków, armii, służb specjalnych, posłów, senatorów itd. Taki chip można im mówiąc po poznańsku "zapodać" razem ze szczepionką. Są teorię które opisują to bardzo dokładnie. Jak już będzie szczepionka (moim zdaniem już dawno jest), to ludziska same będa chcieli się zaszczepić. Reszta to już tylko problem logistyczno-techniczny. Może się okazać że za 2/3/4 lata ci tzw. Vipowie bedą już na ekranie widoczni jak jeleń na rykowisku. Wszystko wskazuje na to, że do tego zmierzamy.
  • Ozar 06.10.2020
    yanko wojownik 1125 Przeczytaj odpowiedź dla Kemilka, bo to te same klimaty. Ktoś chce totalnej kontroli nad społeczeństwami i nawet nad zwykłym człowiekiem, a wirus daje takim ludziom olbrzymie mozliwości.
  • Ozar, Ale ja piszę, że świat się zmienia na zawsze w przyśpieszonym tempie i wierzę, że będzie jak podajecie, tylko nie sądzę by stał za tym lewacki spisek tylko korporacyjny, No a wirus niezależnie od tego co robi, to jest.
  • Zaciekawiony 05.10.2020
    "1. Dlaczego uznano za epidemię (pandemię), atak wirusa którego zarówno występowanie, jak i śmiertelność jest bardzo mała w porównaniu choćby do takiego Makbeta" - bo w definicji zarówno epidemii jak i pandemii nie ma nic na temat śmiertelności. Epidemia to rozprzestrzenianie się zakaźnej choroby, powodujące nagły wzrost częstości zachorowań, a pandemia to epidemia rozprzestrzeniająca się na przynajmniej dwóch kontynentach.

    " Makbeta (zmutowany wirus Eboli)" - nie chodzi ci aby o wirusa Marburg? Piszesz tekst na temat faktów o świecie i nie sprawdzasz ich przed wrzuceniem do internetu?

    "Mało tego nawet zwykła grypa ma większą zaraźliwość i dużo większą odsetek zgonów (10-20%)." - zaczynam nabierać wrażenia, że ten tekst to trolling.
  • Ozar pisał na fali emocji, mocno go niosło, nawet przecinków zapominał, co i u niego rzadkie, to świadczy, że w nim naprawdę grało.
    Tak 10 - 20% przy grypie to by było wymieranie. A zwolennicy udawanego Covida mu przyklasnęli.
  • Ozar 06.10.2020
    Zaciekawiony do cholery znasz mnie od lat i piszesz że ten tekst to trolling. Kufa powinienem się obrazić, bo sam nienawidzę trolli. Co do Makbeta to możesz mieć problem ze znalezieniem go w sieci, bo mało o nim informacji. Wykryto go w Kenii kilka lat temu, to znaczy skierowano kilku lekarzy do wsi, gdzie wystąpił nieznany wirus. Kiedy tam dotarli okazało się że cała wieś padła ofiarą choroby która zabijała w kilkanaście godzin. Po badaniach okazało się, że to jakaś mutacja Ebolii i ktoś ją nazwał Makbet. Śmiertelność była tak wielka, że owych lekarzy wycofano z powodu ryzyka zarażenia. Co do grypy napisałem skrótowo, bo nie chodzi mi o zgony spowodowane samą grypą, ale także te, które następują po wielu powikłaniach po grypowych. Ja to połaczyłem razem. Nie pisz mi o trollingu bo już nigdy nie odpowiem na twój komentarz.!!!!!!
  • Zaciekawiony 06.10.2020
    Próbujesz przekazać coś na temat świata, ale gdy tylko próbować coś zweryfikować, to każdy kolejny akapit zawiera złą liczbę lub złą nazwę, lub złe umiejscowienie w czasie lub mit który krąży po internecie ale łatwo go obalić. Byłoby bardzo dziwne jak na ciebie, aby popełnić aż tyle błędów, dlatego zacząłem się zastanawiać, czy to jakaś prowokacja albo parodia czyichś poglądów.
  • Jarema 06.10.2020
    Zaciekawiony nie wiem czy słyszałeś, ale była grypa Hiszpanka o takiej śmiertelności.
  • Zaciekawiony 06.10.2020
    Jarema
    Hiszpanka miała śmiertelność 3-5% zależnie od dostępności do lekarzy. Zebrała takie żniwo bo przechorowalo ja 70-80% społeczeństwa oraz dotarła też do terenów, gdzie grypa rzadko się pojawiała. Co roku na grypę sezonową choruje tylko 10-20% osób z danego kraju.
  • Zaciekawiony 06.10.2020
    Jarema
    Grypa sezonowa ma w XXI wieku śmiertelność około 0,1%.
  • Covid, to prolog, przyjdą kolejne, przecież powiedzieli. Jak Gates mówi, to coś wie, o nadejściu pierwszego też mówił sześć lat temu.
    Docelowo ma być dwa miliardy ludzi żyjących w dobrobycie, to teraz trochę za dużo.
  • Ozar 06.10.2020
    Według różnych źródeł iliość ludzi ma być zmniejszona do około 20 % populacji czyli cirka tak koło 1,8/1,9 miliarda, a z tego tych żyjących czyli elity ma być nie więcej jak 100 tys., reszta to mają być niewolnicy pracujący na tą elitę. Tak mniej więcej wygląda nasza świetlana przyszłość...
  • Ant 06.10.2020
    Ozar Liczę, że podrzucisz tu jakieś wiarygodne źródła tych informacji
  • SwanSong 06.10.2020
    Jezu, kolejny foliarz próbuje kogoś zainteresować swoją pokręconą wizją świata. Ozar twoje pragnienie to chyba ten chip w dupę, żeby dostać. Potem widać takich oszołomów na ulicach - szczególnie w USA, gdzie głupoli najwięcej - jak krzyczą, ze wirusa nie ma i każą ludziom zdejmować maseczki. Dorwali się do internetu pustaki i nakręcają spiralę własnej głupoty. Z was się tylko śmiać.
  • Szpilka 06.10.2020
    na covidowca

    wszystkich zawsze obsobaczy,
    ten pomywacz... garów,
    takim zwykle brak umiaru.
  • Ant 06.10.2020
    Nie wiem czy to efekt niskiego poziomu edukacji czy czego, że ludzie tak chętnie wierzą w spiski i przesądy.
  • Szpilka 06.10.2020
    To samo można powiedzieć w drugą stronę - że ludzie tak łatwo ulegają propagandzie. To że rząd prawacki, nie znaczy, że święty.
  • Ant 06.10.2020
    Jeśli oficjalne stanowisko lekarzy nazywasz propagandą to nie mamy o czym mówić
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant

    Propagandowe stanowisko, zapomniałeś dodać ? Poczytaj niepropagandowe.
  • Ant 06.10.2020
    Szpilka Podrzuć jakieś źródła, chętnie się zapoznam
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant

    Podawałam źródła, nie wierzysz w ich rzetelność, jak ja nie wierzę w inormacje z tub propagandowych, takie Twoje i moje prawo, z czasem wyjdzie, kto miał słuszność ?
  • Szpilka 06.10.2020
    *informacje
  • Szpilka, Ant, prawdopodobnie niestety.
  • Ant 06.10.2020
    Jeśli rzetelnym źródłem są dla ciebie blogi anonimowych internautów to sugeruję się poważnie zastanowić
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant

    To nie są blogi, to jest oficjalna wypowiedź profesora Bhakdi, to jest program austriacki, w którym wolno się wypowiadać wszystkim, także przeciwnikom Covidu i obostrzeń.

    A tu masz książkę profesora, przeczytaj, może Ci się oczy otworzą:

    https://www.thalia.de/shop/home/artikeldetails/ID148546540.html
  • Szpilka, Dobrze, że tu kraju uśmiechu i radości, po dojczlandzku nas od dziecka uczyli m.in. czytać.
  • tu w kraju szczęścia, uśmiechu i radości*
  • Ant 06.10.2020
    Mam wrażenie, że to typowa propaganda dla ludzi poszukujących alternatywnych informacji. Mnie zastanawia, dlaczego stanowisko marginesu jest dla ciebie ważniejsze od większości środowiska lekarzy?
  • Szpilka 06.10.2020
    yanko wojownik 1125

    Yanko, nie ma to jak wygodnictwo, co nie? Może jest już przetłumaczona, może są już omówienia po polsku, no trzeba ruszyć głową albo szukać wypowiedzi polskich profesorów niepropagandowych, też są, muszą być, bo przeciez w Polsce DEMOKRACJA!
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant

    A ja mam wrażenie, że potrzeba Ci na bruku wylądować i Twoim najbliższym, żeby coś do Ciebie dotarło, no cóż, bywa i tak ?
  • Ant 06.10.2020
    Szpilka Nie odpowiadasz mi na pytanie. Nie było retoryczne: dlaczego stanowisko marginesu jest dla ciebie ważniejsze od większości środowiska lekarzy?
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant

    Za komuny też był margines, teraz też jest margines, który ma odmienne zapytrywania niż rządzący. Wybór należy do Ciebie.
  • Szpilka arbajtuje zapewne w branży jakiejś weselnej lub restauracyjnej i zatrzasnęły się chwilowo profity nad stan, tako chce karmić wirusem by jednak była płynność w tej materii.
  • Szpilka 06.10.2020
    Yanko, Yanko, rozczarowujesz mnie, nic do Ciebie nie dotarło ?
  • Ant 06.10.2020
    yanko wojownik 1125 Podejrzewam jakiś zawód systemem w przeszłości i stąd szukanie alternatywnych informacji. Stąd się biorą te wszystkie teorie antyszczepionkowców, płaska ziemia, kosmitach / masonach rządzących światem, qanon, itd.
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant No, na prawaków w Niemczech się mówi, że to ekstermiści, każdego można do jakiegoś wora wrzucić, co nie?
  • Szpilka, Wierny jestem przede wszystkim sobie, rzeczywiście można ulec iluzji, że macie racje, skoro można, to znaczy, że za wszystkim stoi sterowanie. Do błędów przyznam się, jeśli te będą faktyczne z perspektywy.
  • Ant 06.10.2020
    Szpilka ja mówię o nauce, nie polityce. Nie pamiętam czy z tobą na ten temat rozmawiałem, ale pójdź do swojego lekarza i z nim porozmawiaj jeśli masz wątpliwości odnośnie epidemii. Jak ten nie będzie dla ciebie wiarygodny to pójdź do następnego.
    Polecam taką zasadę mieć w życiu, żeby słuchać specjalistów z danej dziedziny. Problem z prawem - udać się na poradę do prawnika, problem ze zdrowiem - do lekarza.
  • Szpilka 06.10.2020
    yanko wojownik 1125

    To żadna sztuka po fakcie, sztuka przed faktem ? Mnie nie zależy na racji i tak na tej racji nie wygram ani ja, ani Ty.

    Pomyślałeś może, skoro ten wirus taki zjadliwy i zabójczy, czemu rządzący w bunkrach nie siedzą?
  • Szpilka, Mają lek lub szczepionkę.
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant

    Przeciż Ci pisałam o moich perturbacjach z lekarzami, jeden covidowiec a drugi antycovidowiec, a trzeci jeszcze inny, to są tylko ludzie, którymi też można sterować.
  • Ant 06.10.2020
    Szpilka Na szczęście tobą nie można. Dzięki za rozmowę. Chciałem dobrze
  • Szpilka 06.10.2020
    Ant

    Ja też dziękuję za rozmowę, dużo z niej wyniosłam, ja też chciałam dobrze, ale do tego potrzeba odrobiny tolerancji i szacunku do adwersarza, a tego w szkole nie uczą ?
  • Szpilka 06.10.2020
    yanko wojownik 1125

    Szczepionka mnie nie interesuje ?
  • A mnie zachorowanie.
  • SwanSong 06.10.2020
    Ciekawe, kto kieruje Szpilką i czyje lobby reprezentuje ten Bhakdi. Pewnie kolejny guru foliarzy :D
  • Szpilka 06.10.2020
    Od Szpilki się odfikaj, covidowcu.
  • SwanSong 06.10.2020
    Szpilka
    Załóż foliową czapeczkę, bo cię 5g pyknie :D
  • Szpilka 06.10.2020
    SwanSong

    Nie, covidowcu, ty załóż namordnik i nie strzęp klawiatury ?
  • SwanSong 07.10.2020
    Szpilka
    idź moczyć głowę w occie :D
  • Szpilka 08.10.2020
    SwanSong

    Hahahahaha, załóż garnek, będziesz bezpieczniejszy, ale czy są takie wielkie gary na Twój łeb ???
  • SwanSong 08.10.2020
    Szpilka
    idź się leczyć do zięby xD
  • Szpilka 08.10.2020
    SwanSong

    Nie porównuj światowej sławy profesora, który publikuje w medycznych periodykach do hochsztaplera Zięby, ale do kogo ta mowa, co nie?

    Nie bądź środek od kapusty i SE poczytaj, po polsku zapodano:

    https://covid1984pl.wordpress.com/2020/06/04/bhakdi-corona-fehlalarm/

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania