Kraina grzybów - wyjaśnienie

Kraina grzybów, czyli wiewiórka Małgosia i pewna człowieczka z grzybowymi oczodołami... O co chodzi???

 

Spokojnie, już spieszę z wyjaśnieniem. Można i dobrze powiedzieć że krainagrzybów tv robi sobie z nas bekę. Ale nie po to piszę to wyjaśnienie.

P.S. Przed zaczęciem informuję, że nie ma tu żadnego przewidzenia teorii grzybowego atomowania...

 

No dobra, trzy dwa jeden start...

Odcinek 1 - jak skutecznie jabłko

 

Agatka pokazuje nam jak skutecznie jabłko. W tle słyszymy i widzimy postać podobną do Agatki, gdzie w przedostatnim narazie odcinku dowiadujemy się, że owa ciemna postać to mama Agatki. Mamy pierwsze wyjaśnionko.

 

Odcinek 2 jak zrobić z papieru

 

Jak zrobić z papieru hehe nieźle ale widzę że z tymi skróconymi zdaniami chodzi po prostu o bekę...

 

W odcinku 3 niestety wam nie pomogę, bo nigdzie go nie znalazłem.

 

odc. 4 jak swoje włosy

 

Agatka czesze włosy... i co??? nic...

 

odcinek 5 - jak poprawnie telefon.

 

Niestety tu kończą się przygody, a ja wam piszę, że ta krainagrzybow się tylko z nas śmieje! I nie ma tu żadnego wyjaśnienia, bo sama krainagrzybow nie potrafi ich odczytać!!

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Ant 14.08.2016
    O co tutaj chodzi? Wygląda jak tekst z translatora. Co chcesz tutaj opowiedzieć?
  • Nuncjusz 14.08.2016
    opowiada nam bajke xd
  • Ant 14.08.2016
    Nuncjusz jak coś z tego rozumiesz to proszę wyjaśnij mi
  • Ant 14.08.2016
    Oceniłem na 1 bo nic nie zrozumiałem
  • Mrocznyumysł 14.08.2016
    Kraina grzybów to seria kilku filmików na YouTube. Filmiki są mroczne i tajemnicze. Na ich temat powstały różne teorie spiskowe. Powstał nawet kanał, który zajmował się interpretacją i szukaniem w nich ukrytych znaczeń. Tutaj autor w sumie nic nie wyjaśnił, a jego tekst nadaje się jako jakiś wpis na forum teorii spiskowych, a nie tekst na Opowi. Mimo wszystko temat ciekawy i zachęcam autora do stworzenia opowiadania opierającego się/inspirowanego krainą grzybów. Można stworzyć coś naprawdę ciekawego. Opisać, że np. jakaś grupa ludzi wie więcej niż inni, zwykli obywatele(np. wykradli jakieś tajne rządowe dane) przez YouTube chcą przekazać ludzkości jakąś wiadomość. Oczywiście nie podają jej wprost(tylko w taki sposób w jaki robi to kraina grzybów). Czy uda się im ostrzec świat na czas, czy internauci odszyfrują ukrytą treść, co tak naprawę zagraża światu/Polsce/ innym krają, czy ludzkość na czas zapobiegnie niebezpieczeństwu itd.? Ubrać to w fabułę, dodać intrygujących bohaterów, wątki poboczne , klimat tajemniczości i uzyskamy super opowiadanie. Zachęcam Cię detektywie prawdy do stworzenia czegoś takiego.
  • Nuncjusz 14.08.2016
    No, jakby nam Obywatel detektyw prawdziwek tak zgrabnie objaśnił to i noty by były wyższe a komentarze przychylniejsze. Niestety, obywatel Prawdziwek nas olał :)
  • detektyw prawdy 15.08.2016
    moge pomyslec nad cyzsm takiam
  • 60secondsToDie 14.08.2016
    jablko sklada sie z
  • 60secondsToDie 14.08.2016
    papieru
  • 60secondsToDie 14.08.2016
    nadjablcza
  • 60secondsToDie 14.08.2016
    i krainy grzybow

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania