Poprzednie częściKraina grzybów - wyjaśnienie
Pokaż listęUkryj listę

Kraina grzybów - wyjaśnienie (inna wersja)

Inna wersja wyjaśnienia tej dziwacznej krainy... Tak po dłuższym czasie sobie pomyślałem, w końcu ta kraina grzybów ma jakieś głębsze przesłanie, prawda? A więc spróbuję w tym opowiadaniu opublikować o co chodzi tak naprawdę w tym czymś. Zacząłem analizować filmy, były jakieś takie... mniej dziwne, o. Zrozumiałem już trochę tą popapraną zasadę w innej wersji wyjaśnienia. Najgorsze w tych filmikach jest to, że to wszystko wzięły grzyby. Wiem komicznie to brzmi, ale taka prawda. Zamiast diabli to jakieś grzyby z youtuba. Bardzo dziwne, a jednak... co to ma wszystko znaczyć??? To pytanie zadaję sobie od już trzech miesięcy, kiedy odkryłem krainę grzybów. Najbardziej niepokojący był chyba ostatni odcinek... gdzie tak naprawdę Agatka poszła??? Do jakiegoś sklepu zoologicznego, biurowca czy grzybowej atomowiny? A może to był jej sen? Kto wie... Ale przechodząc do tematu trudno byłoby odbyć tak szaloną drogę jak Agatka w ostatnim odcinku! Odkryliśmy też jej matkę, ale w poprzednim odc. Teraz rozszyfrowujemy szczególnie końcową scenę - Agatka - gdzie ona jest??? Nieważne. Ale warto dodać, że pokazała nam chociaż jak poprawnie telefon... w pewnym sensie bo tak naprawdę pewnie nikt tego nie zrozumiał. Cóż. Życie toczy się dalej. Miejmy nadzieję, że nie będzie tego czegoś co Małgosia z Agatką nam pokazywały na ekranie portalu filmikowego...

 

Pozdrawiam i do następnych wyjaśnień...

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

  • Nuncjusz 15.08.2016
    ok, jakby lepiej, aczkolwiek ja dalej nie wiem o co chodzi
    Napisz tak, żeby, nawet ten co nie zna tej całej "afery" zrozumiał o co chodzi
    Napisz, jak to się wszystko zaczęło, o co chodzi z tymi grzybami - dokładnie i szczegółowo
    Innymi słowy, rozbuduj to swoje opowiadanie o grzybach tak, bym poczuł niesamowitość całej historii

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania