```

`

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • zsrrknight 8 miesięcy temu
    Świetne. Bardzo mi się podoba
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Wielkie dzięki.
  • Grafomanka 8 miesięcy temu
    W Twoich tekstach jest bardzo dużo samotności, izolacji od innych, ale jakby na własne życzenie.
    Kontakt z przyrodą, wchodzenie w nią, zżycie. Ale jeszcze w tym wszystkim jakieś marzenia, Alicja nie wzięła się znikąd.
    Bardzo mi się podoba
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Alicja jest moim archetypem kobiecości. Wrażliwa i delikatna, a jednocześnie cudownie nieobecna.
    Reszta się zgadza. Jestem socjopatą.
    Dziękuję Grafomanko za "bardzo."
  • rozwiazanie 8 miesięcy temu
    'Myślałem, że znam mój las. A jednak, zgubiłem się!" Podoba mi się zakończenie w klimacie metafory. Pozdrawiam.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    Rzeczywiście. Nie zwróciłem na to uwagi.
    Podobno wszystko jest metaforą, wystarczy uważnie spojrzeć. Dlatego dobrze jest zgubić się "w lesie", by dotychczasowe rzeczy, myśli i sprawy stały się nieoczywiste.
    Pozdrawiam.
  • Dekaos Dondi 8 miesięcy temu
    Zenza↔Subtelnie, a nawet nieco baśniowo. Z tytułem też od razu miałem skojarzenie z→Alicją.
    Można by rzec, iż zagubienie, wyzwala poszukiwanie... :)↔Pozdrawiam 😀:)
  • Zenza 8 miesięcy temu
    O takie komentarze walczyłem najbardziej. Bardzo miło jest słyszeć baśniową opinię.
    Lubię książki opisujące tzw. realizm magiczny. Murakami jest w tym gatunku mistrzem. Niby ten sam świat, a jednak pojawiła się w nim wyrwa. Coś nowego, niepojącego. To bardzo ożywcze uczucie.
    Ciekawe jest to, że publikuje tu dużo różnych tekstów, w najróżniejszej formie i stylu. Teksty, nad którymi ślęczałem dniami, nocami, a nie jak ten - pisałem na kolanie. Ciekawe, że właśnie ten podoba się spośród innych najbardziej. Może dlatego, że nie ma w nim spiny, jak w poprzednich produkcjach. Jest za to prawda i mam wrażenie, że czytelnik ma uczulony zmysł, radar na rzeczy prawdziwe. Lubi je najbardziej.
    Niskie ukłony.
  • Zenza 8 miesięcy temu
    niepokojącego* hyhy.
  • Angela 8 miesięcy temu
    "Miaukot wabi mnie w noc.

    Mówi - zostaw już to myślenie, chodź popatrzymy na mleczną drogę" - ten kawałek mnie zaczarował
  • Margerita 7 miesięcy temu
    Cudnie piszesz

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania