Poprzednie częściKrótka refleksja o zabijaniu
Pokaż listęUkryj listę

Krótka i nieznana historia Nazistów - straszne, ale czy prawdziwe?

Naziści to nieindoeuropejskiego pochodzenia lud, który wywodzi się z nieznanych nam regionów świata.

W sposób potajemny opanowali oni część Europy i stało się to na początku XX wieku.

Ostatecznie zdobyli władze w 1933 roku w jednym ze spokojnych i pokojowo nastawionych do świata krajów, który od tego czasu nazwano Nazistanem. Tam rozwinęli oni nazizm, czyli specjalną ideologię, której celem była eliminacja pewnych grup etnicznych z zamiarem zdobycia bogactw naturalnych i innych.

Błędem historii jest utożsamianie ludu Nazistów z jednym z biednych i cierpiących narodów germańskich. Jak mówią różni politycy, publicyści, a nawet dyplomaci, że to jedynie Naziści wymyślili różne trutki na ludzi, a nie ten spokojny germański naród.

Istnieje poważna hipoteza mówiąca, że naziści pochodzą z Marsa, w każdym razie to nie potomkowie Nibelungów!

 

Proszę nie kojarzyć tego tekstu z faktami historycznymi, bo po to się wprowadza pojęcie "nazizmu", aby nie było skojarzeń z prawdą historyczną.

 

Problem polega na tym, że za parę lat jak ktoś będzie historię widział inaczej i inaczej, czyli prawdziwie o niej mówił, to dostanie mandat albo jakąś blokadę.

 

Starsi uwierzą wkrótce, że Hans Kloss walczył z nazistami, a czołg Rudy 102 wypędzał za Odrę nazistów.

Ekolodzy zaś powiedzą, że pies Szarik kąsał nazistów, ale nie tych .../ocenzurowano/..., co.../ ponownie ocenzurowano/.

 

Kto się temu sprzeciwi, to dostanie bana z EU ( EU - tu nie chodzi o Unię Europejską tylko o "Ekologiczną Utylizację" - tj. światowy program walki z niepoprawnością, czyli chodzi o organizację tajną, która za darmo będzie dawać niepokornym dawkę wirusów pod skórę albo elektroniczne kajdany), bo głoszenie prawdy będzie zakazane i nawet karane!

....

 

Postscriptum

Autor boi się represji (strach teraz modny i powszechny i jest niezależny od woli człowieka, bo jest wdychany razem z promieniowaniem elektromagnetycznym rozprowadzanym w czasie oglądania TV) i dlatego z pokorą (bo nie ma wyjścia ani 500 zł na mandat, bo lepiej mu kupić za tę kwotę karmę dla psa swojego i ładnej sąsiadki, bo sąsiadka autora jest naprawdę piękna, lecz kocha tylko pieski - taka ona nowoczesna i ekologiczna!) oświadcza, że ten głupi tekst to pseudoliteratura i że nie miał zamiaru użyć żadnych sformułowań obrażających interesy polityczne lub znieważających kogokolwiek.

 

Przepraszam wszystkich, których mogłem wprowadzić w błąd, ale w naszym kraju mówimy "Unia Europejska", czyli skrót UE, a nie "Europejska Unia", czyli skrót EU.

 

Poprawność językowa musi iść w parze z prawnością polityczną, bo inaczej będzie wrzeć i buczeć jak w kotle piekielnym, gdzie diabły gotują głupków, którzy życie poświęcili, wierząc w bzdury!

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (89)

  • Narrator 09.06.2021
    Dobrze, że to poruszyłeś.

    Termin „nazista” rozpowszechniono pod koniec wojny, żeby odróżnić zbrodniarzy od „dobrych” Niemców i umożliwić odbudowę Niemiec w sojuszu z USA. Ciekawe, że Rosjan, Białorusinów, Ukraińców oraz innych nacji służących w SS nie nazywano nazistami. Podczas gdy naziści napadli na Polską Pocztę w Gdańsku, torturowali Rudego w Alei Szucha, strzelali do nas na Monte Cassino, Niemcy modlili się do Boga o pokój i czyste sumienie.
  • Szpilka 09.06.2021
    Tak było, aczkolwiek dziś w Niemczech, gdy ktoś się sprzeciwi rządzącej klice, z miejsca zostaje nazwany nazistą i po herbacie, kliki nikt nie jest w stanie ruszyć. Nawet pijaczek na ławeczce, gdy krzyknie do policjantów - gestapo, ci zwijają się z podkulonymi ogonkami, chore to wszystko ?

    Nazista, słowo wytrych.
  • Matt Custor 09.06.2021
    Fałszowanie historii to sprawa od początku jej dziejów.

    Fałszuje się m.in. przez wprowadzanie kłamliwych i sztucznych pojęć, aby one po latach istnienia redukowały prawdę o rzeczywistości.

    Nas mordowali: Niemcy, Ukraińcy i Rosjanie, Azerowie, Uzbecy (ci ostatni to formacje walczące w Pow. Warszawskim po stronie Niemców), nie zapomnijmy o Słowakach, którzy gorliwie napadli we wrześniu 1939 roku na Polskę.
  • Matt Custor 09.06.2021
    Zapomniałem dodać: Łotysze w formacjach SS i Litwini, którzy w 1939 roku zajęli polskie Wilno, zob. zbrodnie w Ponarach, link: https://pl.wikipedia.org/wiki/Zbrodnia_w_Ponarach
  • Narrator 10.06.2021
    Matt Custor Wyluzuj się, bo takie myślenie zatruwa umysł i szkodzi zdrowiu. Wyliczanie kto kogo mordował do niczego nie prowadzi. W każdej nacji są sadyści i urodzeni mordercy, a okoliczności polityczne też w aniołów nas nie zamieniają. Polacy również mordowali. Bezbronnych chłopów na polach Hiszpanii, gwałcili kobiety w miastach, pacyfikowali powstanie niewolników na San Domingo. Każda wojna zamienia ludzi w bestie. Ubiorą cię w mundur, dadzą giwerę, przetrzymają w okopach, to od razu myślisz, której zadrzeć kiecę. Łatwo jest się mścić, trudniej przebaczyć i żyć jak człowiek. Pozdrawiam.
  • Matt Custor 11.06.2021
    Narrator

    Tu nie chodzi o wyliczanie, tylko o pamięć.

    Pamięć i tożsamość to wartości humanistyczne i świat od wieków kręci się wokół historii, czyli wiedzy o przeszłości, zob.: piramidy, pomniki, nagrobki, muzea, encyklopedie etc.

    Teraz jest czas tendencyjnego zacierania pamięci o przeszłości, bo jest ona częścią tożsamości, czyli podstawą wolnego człowieka.

    A niewolnik nie ma tożsamość (ewentualnie tylko numer). Aby stworzyć społeczeństwo niewolników, zaciera się przeszłość i tożsamość.

    Społeczeństwo niewolników jest potrzebne rządzącym, bo Wielki Kapitał bazuje tylko i wyłącznie na wyzysku, czyli niewolnictwie - to Wielki Kapitał (finansjera) rządzi światem!

    Pozdrawiam!
    MC
  • pansowa 11.06.2021
    Matt Custor Rzeczywiście.
    Coś masz zatarte.
    Tylko o inteligencję idzie.
  • pansowa 10.06.2021
    Można bez końca grzebać w historii.
    Tam pełno mordów, krwi i niesprawiedliwości.
    I jak ten uparty cymbał odbijać się wiecznie od tej ściany, nakręcając ciągle spiralę nienawiści i zajadłości.
    To już biskupi polscy wykazali się większym rozsądkiem, pisząc swój słynny list do Niemców.
    Historię trzeba znać, ale najlepiej jako nauczkę czego nie należy robić, mając tę wiedzą.
  • Tjeri 10.06.2021
    Z Niemcami to niestety prawda. Podjęli wielki trud, by ich dzieci nie kojarzyły Niemców z nazistami. Ba, nawet obrażały się za takie insynuacje. Za chwilę niestety uwierzą w to wszyscy.
    Jak nie cierpię polityki zamiatania pod dywan wszystkiego co może jakkolwiek splamić naród polski (Jedwabne itp.), tak marketing historyczny mamy słaby. Stać nas tylko na protesty po usłyszeniu o "polskich obozach".
    A trzeba głosić, popularyzować, wciskać. Niestety, prawda sama się nie obroni.
  • Szpilka 10.06.2021
    Tjeri, nieprawda, oglądam austriacką telewizję i niemiecką, w niemieckiej bardzo często jest o II wojnie i Hitlerze, momentami aż do wyrzygania. Sami Niemcy dbają o to, aby żaden Niemiec nie zapomniał o zbrodniach ich ojców, natomiast Austriacy do dziś czują się ofiarami i niechętnie poczuwają się do winy, Niemcy mówią na nich sarkastycznie - ci lepsi Niemcy. Po co się Niemcom cały czas przypomina ich winy, choć młode pokolenie nie ma z wojną nic wspólnego i chciałoby od wojny odetchnąć i poczucia winy? Ano działa tu podobny mechanizm jak ze słowem wytrychem - nazista.
  • Tjeri 10.06.2021
    Szpilka, nie będę się spierać, bo zapewne masz więcej możliwości do obserwacji. Swój pogląd jednak nie wzięłam z powietrza - a z konkretnych sytuacji z niemiecką młodzieżą (studiującą). Jak się przy nich powiedziało coś o "Niemcach" w kontekście wojny, od razu poprawiali na "naziści". I jako faux pas traktowali. Jeśli byli wyjątkami, to tylko się cieszyć, ale coś mi mówi, że nie jest tak różowo.
  • Szpilka 10.06.2021
    Tjeri

    Ale powiedz, ile lat jeszcze trzeba się czuć winnym? Historii nie wymażą, dopuścili się strasznych zbrodni, koniec, kropka, ale ciągłe wskazywanie ich palcem do niczego dobrego nie prowadzi, bo już doszło do paradoksu - wcześniej Niemcy chcieli cały świat zniszczyć, dziś chcą uratować, czyli w każdym działaniu potrzebny rozsądek.
  • Morus 10.06.2021
    Zarąbisty żart, nawrócony naziol ratuje świat. Niech łapy trzymają z dała od Polski i sami siebie ratują.
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Niedawno Pieskow tak powiedział: co Polska? Taka mała wsza? Polska nie jest pępkiem świata, a Niemcy mają Polskę w doopie, przykre, ale prawdziwe ?
  • Morus 10.06.2021
    „Niemcy należy bombardować profilaktycznie co 50 lat. Bez podania przyczyn”. W . Churchil
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Lecz się na nienawiść, z bombardowaniem celne, bomba na każdego nienawistnika ?
  • Morus 10.06.2021
    Szpilka to cytat brytyjskiego męża stanu. Bardzo celny.
  • Narrator 10.06.2021
    Szpilka To prawda. Młode pokolenie Niemców jest bardziej pacyfistyczne niż w innych krajach. Może za wyjątkiem terenów dawnego NRD, bo tam ludziom żyło się nie najlepiej. Nie zapominajmy, że Niemcy przyjęli ponad milion polskich emigrantów, więcej niż jakikolwiek kraj w Europie. Kilku żołnierzy walczących na Westerplatte, żyło w Niemczech aż do śmierci. Trudno ten fakt zignorować. Ja sam w niemieckiej firmie przepracowałem 14 lat. Mój szef i koledzy traktowali mnie lepiej, aniżeli Polacy, u których miałem nieszczęście pracować. Historii nie da się zmienić, ale uważam, że Niemcy odkupili winy swoich dziadów. Czas przestać im to wypominać i razem iść do przodu.
  • pansowa 10.06.2021
    Narrator Gut koment.
    Straszne to były czasy, piszmy o nich książki, pamiętajmy o bohaterach, stawiajmy im pomniki, ale nie róbmy z nich zakładników polityki historycznej za grzechy dziadka..
  • Tjeri 10.06.2021
    Szpilka, pamięć jest potrzebna. Nie mylmy jednak pamięci z piętnowaniem i obarczaniem dzieci winą dziadów. Niemcy łatwo dali się zauroczyć człowiekowi, frakcji nawołującej do nienawiści. Czy mieli jakieś geny zbrodnicze w sobie? Nie. Zwykli ludzie. Jak my. Pamiętać musimy nie tylko by wiedzieć, że obozy nie były "polskie". Ale ku przestrodze – nienawiść zaraża łatwo. Zobacz na dzisiejszą retorykę w Polsce. Czy nie szczuje się jednych przeciw drugim? Nie mówi, że ci są lepsi, a tamci gorsi, wybrakowani? A mnie dźwięczą w uszach słowa Turskiego "Auschwitz nie spadł nagle z nieba, dreptał małymi kroczkami, zbliżał się".
    Dlatego pamięć jest potrzebna.
  • Szpilka 10.06.2021
    Tjeri

    Piękny i prawdziwy cytat, jasna sprawa, pamięć jest potrzebna ?
  • Szpilka 10.06.2021
    Narrator

    Tak właśnie jest, jako rzekłeś, a ci z Enerdowa popierają AfD, jaja jak berety ?
  • Tjeri 10.06.2021
    Szpilka, to przemówienie (Turskiego) powinno się przerabiać w szkołach. Mną wstrząsnęło głęboko. Jeśli nie miałaś okazji, przeczytaj. https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1940080,1,marian-turski-auschwitz-nie-spadlo-z-nieba.read
    albo posłuchaj (gdzieś tam link chyba w tekście jest).
  • Szpilka 10.06.2021
    Tjeri

    Chętnie, bo bardzo mi się cytat spodobał, dzięki piękne za namiary ?
  • Morus 10.06.2021
    Bolszewickie katownie też nie spadły z nieba, tylko ci niewinni, sprawiedliwi, dobrzy mieszkańcy tych różnych dzielnic je stworzyli, dla sąsiadów. Bolszewizm to też nie wynalazek narodu rosyjskiego.
  • Tjeri 10.06.2021
    Morus chyba niewiele zrozumiałeś z mowy Turskiego...
    Bywa.
  • Morus 10.06.2021
    Polacy mieli podobne restrykcje. Jakoś dziwnie redakcja Polityki milczy na ten temat. Powstaje wrażenie, jakby tylko oni cierpieli.
  • Tjeri 10.06.2021
    Morus niesamowite, naprawdę nie zrozumiałeś...
  • Morus 10.06.2021
    Poza tym Auschwitz zbudowano dla Polaków, a kolejne narodowości trafiły tam dużo, dużo później. Nie z tego więc co ten pan opowiada wzięło się akurat konkretnie Auschwitz. Po prostu katownie, w których więziono Polaków stały się niewydolne powierzchniowo i potrzebny był kombinat.
  • Morus 10.06.2021
    Więc tytuł błędny.
  • Tjeri 10.06.2021
    Morus radzę przeczytać ze zrozumieniem i zastanowić się nad sobą. Poważnie.
  • Morus 10.06.2021
    Tjeri, ja radzę poczytać historię, Auschwitz powstał celem rozładowania przepełnionych Polakami więzień w GG. Na pewno fakty, o których pan wspomina w Niemczech, nie miały bezpośrednio z powstaniem akurat z powstaniem tego obozu, nie tylko zresztą tego, bo i Dachau, czy Sachsenhausen i innych obozów na terenie Rzeszy i poza nią, nic wspólnego.
  • Morus 10.06.2021
    No chyba że jesteśmy zwolennikami dość bajkowej teorii, że trzepot skrzydeł motyla w Brazylii jest przyczyną huraganu w Polsce.
  • Morus 10.06.2021
    W ten sposób można powiązać wszystko ze wszystkim.
  • Tjeri 10.06.2021
    Morus w sumie to rozumiem, dlaczego tak bronisz się przed dostrzeżeniem sensu tego o czym mówił Turski.
    Szerzenie przez Ciebie nienawiści, dyskryminacji, pogardy... W kontekście przemówienia... zresztą, nie będę kończyć. Niech każdy wnioski wyciągnie sam.
    A tę mowę powinien przeczytać każdy Europejczyk. Ba, każdy człowiek.
  • Ellie Victoriano 10.06.2021
    Aktualnie to jest "karanie dzieci za błędy rodziców".
  • Tjeri 10.06.2021
    Ellie Victoriano a co "aktualnie", bo się pogubiłam?
  • Tjeri 10.06.2021
    Aaa, oki
  • Morus 10.06.2021
    Jasne, wytykanie błędów w znajomości historii to według Ciebie szerzenie dyskryminacji. Uśmiałem się jak norka. To co pisała wcześniej Szpilka o Niemczech, że tym, którzy piszą prawdę próbuje się zamknąć usta wyzwiskami typu "nazista", "faszysta". Gdy nie ma się argumentów zaczynają się wyzwiska. Tyle, że to już nie działa, a gruntownej znajomości historii Polski nie zastąpi czyjś bełkot. Wystarczająco dużo zbrodni dokonano na Polakach, wiec nie ma powodu, żeby jeszcze zajmować się traumami innych narodowości.
  • Tjeri 10.06.2021
    Morus szczerze Ci życzę, by choć dziesiąta część treści przemówienia tego mądrego człowieka do Ciebie trafiła.
  • Ellie Victoriano 10.06.2021
    Morus, nie, piętnowanie wszystkich narodów za błędy przeszłości to nawet nie tyle co dyskryminacja, a zwykłe skurwysyństwo. Szerzyć wiedzę trzeba, ale wybaczyć też. Wybaczyć nie znaczy zapomnieć, a przeszłości nie da się wymazać. Co nie znaczy, że mamy obwiniać ich do końca świata za wszystko.
  • Morus 10.06.2021
    Ellie Victoriano a gdzie ja słowo o tym napisałem?
  • Ellie Victoriano 10.06.2021
    Morus, ty ciągle o tym. Wszystkich obwiniasz, a ty święty.
  • Morus 10.06.2021
    Ellie Victoriano a gdzie ja kogo obwiniam? Piszę, że Polacy wystarczająco dużo się nacierpieli, że niepotrzebne nam gadanie starszego pana w Polityce. Napisałem tylko, że historia powstania Auschwitz była zupełnie inna od haggady tego pana. Auschwitz powstał jako obóz dla Polaków terroryzowanych pod okupacją niemiecką, a nie dlatego, że Żydzie nie mieli w Niemczech wstępu do parku. Po prostu nie widzę w wywodach tego pana żadnego sensu, a on usiłuje karkołomnie łączyć fakty nie mające nic wspólnego.
  • Ellie Victoriano 10.06.2021
    Jak ja o jednym, a ty o drugim, to nie dziwię się, że nie rozumiesz.
  • Tjeri 10.06.2021
    Ellie Victoriano Morus po prostu odwraca uwagę od sensu przemówienia. Bo oczywistą jest rzeczą, że nie chodzi (tylko) o same Auswitz.
    Może odwraca uwagę, bo bolą go np. takie słowa:
    "Nie bądźcie obojętni, kiedy widzicie, że przeszłość jest naciągana na poczet aktualnej polityki. Nie bądźcie obojętni, kiedy jakakolwiek mniejszość jest dyskryminowana, ponieważ istotą demokracji jest to, że większość rządzi, ale demokracja na tym polega, że prawa mniejszości muszą być chronione jednocześnie".
    Albo inne, które odbiera jako uderzenie w siebie?
    Chyba nie chcę znać odpowiedzi...
  • Ellie Victoriano 10.06.2021
    Tjeri, albo wszystko na raz.
  • pansowa 10.06.2021
    Tjeri do kogo miałoby dotrzeć?
    Żartujesz?
  • Morus 10.06.2021
    "Nie bądźcie obojętni, kiedy widzicie, że przeszłość jest naciągana na poczet aktualnej polityki". To zwykły bełkot, nic więcej. Bez żadnego konkretnego odniesienia. Facetowi się marzą zakazy, tylko tym razem a rebours.
  • Morus 10.06.2021
    Ellie Victoriano po prostu dostrzegasz w moich komentarzach tematy, których nie poruszyłem.
  • pansowa 10.06.2021
    Morus wyjątkowo proste i bez żadnych podtekstów, czy niuansów stwierdzenie.
    Tylko tępy beton go nie rozumie.
    Jak widać?
  • Tjeri 10.06.2021
    Morus temu "facetowi" marzy się pokój i spokój. Poza tym, tan "facet" walczył i był więźniem obozu koncentracyjnego, przeżył marsz śmierci – okaż choć minimum szacunku.
  • Morus 10.06.2021
    Tjeri, tu nie chodzi o brak szacunku wobec osoby, ale wobec tego co mówi dzisiaj, a dla mnie większość tych tez jest nie do przyjęcia, bo albo są pustosłowiem, albo brzmią niebezpiecznie, gdyby je wprowadzać w życie. Zbrodnicze systemy narodziły się w Niemczech i w Rosji, więc do obywateli tych państw powinien kierować swoje słowa, jeśli już.
  • Tjeri 10.06.2021
    Morus i tak myślący ludzie (jak Ty) tworzyli to piekło. Zło nie ma narodowości. Jeśli dla Ciebie nawoływanie do pokoju, do reagowania na zło ("11ste przykazanie - nie bądź obojętny"), jest niebiezpieczne... to jesteś kimś gorszym niż myślałam.
  • Tjeri 10.06.2021
    I na tym kończę tę przykrą wymianę zdań.

    Wszystkich jeszcze raz zachęcam do przeczytania przemówienia Turskiego. Zobaczcie, co Morus uważa za "niebiezpieczne".
  • Szpilka 10.06.2021
    Tjeri

    Przeczytałam, bardzo ciekawy tekst ?
  • Tjeri 10.06.2021
    Szpilka, cieszę się!
    Czytam teraz "1939. Wojna? Jaka wojna?" (To Łazarkiewicza i nie mogę oprzeć się wrażeniu, że teraz mamy bardzo podobny klimat.
  • Tjeri 10.06.2021
    Nie wyjaśniłam. To ksiażka opowiadająca o Polsce tuż przed wybuchem wojny.
  • Szpilka 10.06.2021
    Tjeri

    Może siegnę, aczkolwiek uciekam od tematów wojny, chcę pożyć jeszcze w spokoju. Dzięki za propozycję. Ciao i spokojnej nocy ?
  • Tjeri 10.06.2021
    Szpilka to nie o wojnie właśnie (tuż przed, na podstawie m.in. pamiętników). Tyle że czytelnik wie, co stało się za chwilę...
    Dobranoc!
  • Szpilka 10.06.2021
    Tjeri

    OK ?
  • Morus 10.06.2021
    Tjeri, otóż zło ma narodowość. I nie wszystkie narody mają krew na rękach. A inne mają jej hektolitry. Polacy na szczęście, jako naród nie mają, choć trwają usilne starania naszych wrogów, żeby nas oczernić różnymi świństewkami, z zamiarem że się coś przylepi. Tyle, że kłamstwo ma krótkie nogi.
  • Szpilka 10.06.2021
    Polska Niemcom potrzebna jako rynek zbytu i rynek taniej siły roboczej, zatem Morus nie podskakuj, bo z dziadem się nikt nie liczy, a kraje postokomunistyczne to dziady w porównaniu do Zachodu ?

    Znam ten cytat, Ameryki nie odkryłeś.
  • Morus 10.06.2021
    To cywilizacja typu turańskiego. Obywatele ślepo wierzą władzy. Stąd łatwo z nich zrobić ślepych wyznawców każdej idiotycznej ideologii. Obecnie sodomię i mordy nienarodzonych wciągnęli na sztandary.
  • Morus 10.06.2021
    Plus import islamistów.
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Nasza też, stąd zatrzęsienie moherów mamy ?
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    To z idei ratowania całego świata, następna ekstrema ?
  • Morus 10.06.2021
    Szpilka tam co tydzień powstaje nowy meczet. Kwestia czasu kiedy woeowadzą szariat.

    Nasza to cywilizacja łacińska.
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Przeca szariat Ci się podobuje, to w czym problem?
  • Morus 10.06.2021
    Szpilka nie wiem czy Tobie się spodoba???
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Ja już sobie moszczę gniazdko w Stanach Złajdaczonych ? Ale Duńczycy już Syryjczyków wykopują do Syrii, czyli jakaś nadzieja jest i w Europie ?
  • Morus 10.06.2021
    Powiedzonka, zmykam w Real.
  • Morus 10.06.2021
    Powodzonka
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Nawzajem ?
  • Szpilka 10.06.2021
    *postkomunistyczne
  • piliery 10.06.2021
    Szkoda że nie utrzymałeś c?ałości we tonacji SF. ;)
  • Morus 10.06.2021
    A czy Niemcy się zmienili? Ani o jotę. Nazizm, rasizm, zastąpiło równie bezrefleksyjne, wulgarne szerzenie aborcji, eutanazji, sodomii.
  • Szpilka 10.06.2021
    Zmienili, eutanazja niedozwolona, aczkolwiek ja jestem za, bo dlaczego człowiek ma mieć gorzej od psa?

    Aborcji nikt nie szerzy, wyuzdania też nie.

    Znasz ten kawał? Dziś usłyszałam:

    Wie nennt man einen Ritter ohne Helm? Willhelm ?
  • Morus 10.06.2021
    Ale pederastia nadal na topie. Lud uciśniony. Bo obrzydzenie budzą faceci w lateksowych kostiumach pląsający jak dziwki po ulicach. Dyskryminacja paskudztwa. Śmiechu warte.
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Przeca hetero też uprawiają seks analny, też paskudztwo? A kto tak powiedział?

    Że se poparadują? A niech paradują, ja jestem na szczęście hetero ?
  • Morus 10.06.2021
    Szpilka, chyba tylko głupia by się na coś takiego zgodziła. A facet proponujący coś tego typu kobiecie musi być zdegenerowanym psychopatą.
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Zdziwiłbyś się, jak wielu bogobojnych małżonków łasych na anala ?
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Aha, polescy chłopi uprawiali seks analny, traktowali jako naturalną metodę antykoncepcyjną ?
  • Morus 10.06.2021
    Szpilka, akurat autor takiej informacji porządnie odleciał, bo na polskiej wsi każde dziecko witano z radością, a rodziny były wielodzietnie, nawet kilkunastoosobowe.
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    To ginekolog i seksuolog - Wisłocka, napisała świetny poradnik, za komuny cienko było z edukacją seksualną, wiesz - dzieci w kapuście albo bocian przyniósł. Trudne życie miała z mężem, bo strasznie jePliwy, musiała się z koleżanką nim dzielić, bo nie dawała rady, a on i tak się puszczał, ale go kochała i już ?
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Ciao ?
  • Morus 10.06.2021
    Szpilka, głupoty pisała baba, co jej ślina przyniosła na język.
  • Szpilka 10.06.2021
    Morus

    Skąd, nie mam już czasu, ciao ?
  • Szpilka 11.06.2021
    Morus

    Czy Ty myślisz, że starozakonni wymyśli coś nowego? Starożytni Grecy i Rzymianie wyznawali kult fallusa, panowała fallokracja i patriarchat, kobiety postrzegano jako gorszą i niedouczoną wersję człowieka, zaś ich łechtaczki jako dziwny odpowiednik penisa, wszystkie otwory u kobiet służyły do penetracji. Pocałunki uważano za wyuzdane, ale w miłości homoseksulanej już nie, homosuksualizm hołubiono, miłość lesbijską potępiano, małżonek mógł się kurFić z niewolnicami i odwiedzać heterę, kobiecie nic nie wolno było - widzisz analogie do religii islamskiej i chrześcijańskiej?

    Interesujesz się historią, to sobie poczytaj, nie będzie Cię dziwić fakt, że ludzie anal preferują, który nie ma nic wspólnego z grzechem:

    https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4816054/wieki-bezwstydu-seks-i-erotyka-w-starozytnosci

    Adam Węgłowski - "Wieki bezwstydu. Seks i erotyka w starożytności"

    Przeczytaj też "Kamasutrę", to starożytny traktat filozoficzny, powinien przeczytać każdy mężczyzna, który chce być dobrym kochankiem, czyli nie uprawiać miłości na królika ?

    Wyobraź sobie, że przed II wojną Kamasutra była dostępna w Polsce - 1922, co było ewenementem na owe czasy, czyli wcale nie byliśmi tacy święci, jak próbujesz wszystkim wmówić. W Kamasutrze właśnie jest pięknie przedstawiony seks analny ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania