Krótka rozmowa z dziadkiem

"- A jednak śmierdzisz jakby w ciebie wdepnął

- Umyj się, skoro śmierdzisz

- Intelektualne gówno...

- Wytrę podeszwę buta

- Tak, tym jesteś ćpunie

- Twój stary ćpun i matka pewnie też, stąd twoje zachowanie,

- Świat nie jest jak twoi rodzice

- Ciemniak to dali ci na chrzcie. Dzbanie"

 

- Dlaczego oni się tak zachowują?

- Anonimowość, która ma ujemny wpływ na główne regulatory zachowań, takie jak wstyd i strach, jest przyczyną tego wszechobecnego debilizmu. Cyfrowe "JA" gdy się splami chamstwem, kretynizmem, kłamstwem, czy jakimkolwiek innym syfem, można zamienić w kilka minut na nowe.

- Czyli, że człowiek nie ma już wstydu przed samym sobą, tylko musi mieć, kogoś, kto patrzy, najlepiej ktoś, kto go zna, żeby ten wstyd dobrze zadziałał i powstrzymał go, od nasrania na wycieraczkę?

Nie odpowiedziałem — ze wstydu — przed nim, nie przed samym sobą.

 

Nawet mądry i wielki człowiek jest narażony na głupotę. Historia świata ludzi jest pełna przykładów wielkich mądrych władców, czy też po prostu, wielkich i mądrych ludzi, którzy bywali głupcami i popełniali niewytłumaczalne błędy, tylko dlatego, że byli pewni właśnie tego, jak wielcy i mądrzy są, Chęć bycia postrzeganym jako mądry i nieomylny paraliżuje nasze zdrowe spojrzenie na sytuacje, czyli przede wszystkim paraliżuje nasze spojrzenie na nas, nie zrozumcie mnie źle, ja to tutaj trochę wyolbrzymiam, żeby pokazać pewien sposób działania tego precedensu, jakim kieruje wewnętrzny narcyzm, który to każdy, ale to każdy z nas nosi w sobie. Jedni mają narcyza żyjącego z nim większego, inni mają narcyza mniejszego, ale narcyza ma każdy. Król Salomon powiedział coś w sensie: Nigdy nie polegaj na swojej własnej mądrości, nawet jeśli mamy podstawy, żeby myśleć o sobie, że wiemy, co robimy i że jesteśmy w danym temacie mądrzejsi, bardziej obeznani, to nie wyklucza, możliwości skompromitowania się jakąś głupotą. Znam jeden ze sposobów, na unikniecie takiej sytuacji i trzymanie w ryzach naszego wewnętrznego narcyzmu, wszystko, czego potrzebujemy, to opinia kogoś, kto spojrzy na nas w sposób obiektywy i neutralny. Potrzebujemy opinii osoby, która nie będzie się kierowała prywatnymi interesami, czy chęciami zysku, musi być to osoba neutralna, zawsze warto konsultować nasze działanie z kimś takim.

Średnia ocena: 2.8  Głosów: 17

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (100)

  • o nim pseud rok temu
    Anonimowość cechuje, tchórzy, donosicieli, ogólnie ludzi bezwartościowych.
  • MartynaM rok temu
    Bardzo dobry tekst.

    W sumie jestem zszokowana tym, co się dzisiaj zadziało. Takie sytuacje nigdy nie powinny mieć miejsca. Nie wśród ludzi cywilizowanych.
    Są jakieś granice, których przekraczać nie wolno.
    Ktoś jednak bardzo się starał pokazać taki rynsztok, który zwykłym ludziom nie mieści się to w głowie.
    Prowokacji do tego stopnia jeszcze tutaj nie było. I takiej hipokryzji.
    Najgorsze, że to kobieta była sprężyną tego ''zajścia'' i robiła wszystko, co w jej mocy, żeby pokazać nam działanie, zachowanie, ''sztukę rozmowy'' ze świata patologii.

    I ubolewam, że inni dali się w to wciągnąć.
  • o nim pseud rok temu
    "Najgorsze, że to kobieta"
    ;) Bez nazwisk...
    https://www.youtube.com/watch?v=7iEd1AvNRkc
  • Kavita rok temu
    Nie wiem co tutaj się zadziało, a coś musiało - wnioskując po wpisie Martyny. Jednak tekst, choć krótki bardzo mi się podoba. Jeśli się chce, można z niego wyciągnąć bardzo ważny morał... Miłego wieczoru :)
  • o nim pseud rok temu
    morał -- jaki oprócz tego, że ważny? ;)
  • Kavita rok temu
    o nim pseud Może źle ujęłam, bardziej rozważania bym powiedziała, po przemyśleniu. Bądź co bądź anonimowość nie powinna dawać przyzwolenia na zachowanie rodem z rynsztoka. Po przeczytaniu tego tekstu warto zrobić przerwę i przemyśleć
  • Angela rok temu
    Wszyscy powinni ten tekst przeczytać i zastanowić się... nad sobą. Dobrze, jeżeli można stanąć przed
    lustrem i nie musieć czuć obrzydzenia.
  • Angela rok temu
    Nawiasem pisząc, jakim ujem trzeba być, żeby za ten tekst wstawić jeden z anonima
  • o nim pseud rok temu
    Angela Gdyby tego nie zrobiła, to czytający mogliby pomyśleć, że to fantazja autora, a tak mają czarne na...
  • Ten tekst jest zafałszowany i chętnie dam za niego 1.

    "- A jednak śmierdzisz jakby w ciebie wdepnął -łukaszenkow

    - Umyj się, skoro śmierdzisz - sp

    - Intelektualne gówno... - łukaszenkow

    - Wytrę podeszwę buta - łukaszenkow

    - Tak, tym jesteś ćpunie - sp

    - Twój stary ćpun i matka pewnie też, stąd twoje zachowanie, - łukaszenkow

    - Świat nie jest jak twoi rodzice - łukaszenkow

    - Ciemniak to dali ci na chrzcie. - łukaszenkow

    Dzbanie" - sp

    Tak powinna wygladać PRAWDA.
    Jednak ktoś lubi przekłamywać rzeczywistość.
    Ciekawe skąd takie praktyki...
  • o nim pseud rok temu
    Rozmowa z dziadkiem to rozmowa pokoleń, którą napisałem po przeczytaniu tych mało kulturalnych wpisów. Ale temat naszej rozmowy pod tekstem, powinien dotyczyć zagadnienia "ujemnego wpływ anonimowości na główne regulatory zachowań z perspektywy pokoleń" a nie konkretnych osób.
  • o nim pseud 26 min. temu

    Angela Gdyby tego nie zrobiła, to czytający mogliby pomyśleć, że to fantazja autora, a tak mają czarne na...

    No, widzisz jak pięknie wychodzi hipokryzja, o której wzniośle piszesz.
  • o nim pseud rok temu
    Użytkownicy, którzy nie rozumieją, że tu nie jest ważne kto napisał, tylko co jest napisane, będą przeze mnie ignorowani.
  • Od kiedy Łukaszenko jest kobietą?
  • W pierwszym komentarzu odniosłam się do treści tekstu.
    W drugim komentarzu odnioslam się do twojegp komentarza, który był o MNIE.

    Grasz fałszywą talią kart. Bądź uczciwym człowiem. To nie boli.
  • o nom pseud

    Bądź uczciwym człowiem. To nie boli. Nigdy nie jest za późno, żeby mówić PRAWDĘ.
  • o nim pseud - error
  • MartynaM rok temu
    'słone paluszki 6 godz. temu
    łukadzenkow trójmiejska mewka xd'
    'MartynaM 6 godz. temu
    Zakończ to łukaszenko, bo wstyd rozmawiać z kimś takim.

    słone paluszki 6 godz. temu
    Tratatata twoja gatka to mi lata Tratatata

    Łukaszenkow 6 godz. temu
    Tyle jej inteligencja podpowiada, zeby napisać

    słone paluszki 6 godz. temu
    Zakończ to łukaszenko. Choć raz bądź mężczyzną a nie mewką???'

    'Łukaszenkow 6 godz. temu
    NIe potrafi pisać, nie potrafi rozmawiać. Jedyne co potrafi to niszczyć relacje między uzytkownikami.

    słone paluszki 6 godz. temu
    A kto za tobą łazi czubie? Każdy wątek jest dostępny dla wszystkich. Psycholu.'
  • MartynaM rok temu
    'Łukaszenkow 6 godz. temu
    A co u ciebie Martyno?

    słone paluszki 6 godz. temu
    Martyno konino xd

    słone paluszki 6 godz. temu
    Muszę iść???'
  • o nim pseud rok temu
    Martyno Ty, też... proszę cię...
  • Laosek1 rok temu
    No i co tu jest tak straszliwie obrażalskiego?
    Ktoś tu robi sztuczną zadymę, pieprząc o jakiejś napaści na niewinnego łukaszenkę, który był dużo bardziej chamsko agresywny.
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, OK. Już znikam.
  • Cygan rok temu
    o nim pseud fajnie od czasu do czasu, pośmiać się z żartów na opowi. ???
  • A teraz weź wagę i rozłóż ciężar inwektyw.
    Jeśli potrafisz.
  • MartynaM rok temu
    ''słone paluszki 6 godz. temu
    Jak zaeabiałeś na ćpanie? Byłeś mewką?

    Łukaszenkow 6 godz. temu
    Dawałaś za centa kompotu?

    słone paluszki 6 godz. temu
    Musiałeś być. Masz przebogate doświadczenie.

    słone paluszki 6 godz. temu
    łukadzenkow trójmiejska mewka xd

    Łukaszenkow 6 godz. temu
    Ty masz zdecydowanie większe, ale nie wyciągnęłaś lekcji z życia'
  • Laosek1 rok temu
    No i gdzie inwektywy i napaść??
    Nie rób sztucznie oburzonej cnoty.
    Bywałaś dużo lepsza w agresji.
  • MartynaM rok temu
    Laosek1 tobie nigdy do pięt nie dorastałam w temacie inwektyw i agresji.
    Obok tej ''kobiety'' jesteś najlepszy.
  • łukaszenkow to troll z armią klonów. Zniszczył kilka osób na poemaxie i chce to samo zrobić na opowi.
  • Laosek1 rok temu
    MartynaM nie śmiem się równać do mistrzyni?
    Nie drzyj kopary na cały portal, bo można ci przytoczyć twoje jazdy i kłamstwa.
    Napisałem że do starych idiotów dołączają nowi.
    Na pewno ci to pasuje.
  • łukaszenkow to troll z armią klonów. Zniszczył kilka osób na poemaxie i chce to samo zrobić na opowi.
  • MartynaM rok temu
    To po co go tutaj zaprosiłaś?
  • Bo nie znałam prawdy, a on grał pokrzywdzonego i się na to nabrałam.
  • Laosek1 rok temu
    słone paluszki toś pozapraszała skład.
    Łukaszenko z armią klonów i niezaleczony psychiatrycznie pobóg.
  • MartynaM rok temu
    Mogłaś zwyczajnie o tym napisać. Po co były te ''mewki'' i te całe tony wulgaryzmów i patologii?
    Trzeba było przytoczyć kogo zniszczył na pmx, poprzeć faktami.

    Dlaczego wybrałaś najgorszy, najbardziej upodlający człowieka, sposób?
  • Laosek1
    Przykro mi. Ale oni kiedyś tacy nie byli! Przysięgam! Inaczej nigdy bym ich tutaj nie zaprosiła. Nie jestem masochistką :(
  • Laosek1 rok temu
    MartynaM a jakie to były tony wulgaryzmów i patologii?
    Mewka to też wulgaryzm, aniele wrażliwości słownej?
  • Komu miałam napisać? Tobie? Jak ty zaślepiona, jakbyś królewicza z bajki dorwała! Przestań.
  • Laosek1 rok temu
    słone paluszki ale kuku zrobiłaś i teraz masz czkawkę.
  • Laosek1
    Za chwilę mnie tu nie będzie i musicie poradzić sobie sami. Wierzę, że dacie radę. Wpadnę na swoją rocznicę za rok i wtedy okaże się, czy wygraliście tę bitwę.
  • MartynaM rok temu
    Łukaszenko cały czas ciebie tutaj bronił. Wykazywał, że musiałaś mieć ciężkie życie, dlatego atakujesz. Prosił, żeby oszczędzać ciebie. Pisał też, że jest ci wdzięczny za zaproszenie na ten portal.

    Ale zaczęłaś go atakować.

    Myślę, że widziałaś na pmx jak radzi sobie z ludźmi. Zaprosiłaś go licząc, że mi dokopie. Nie robił tego oficjalnie, więc wpadłaś w szał. Tak samo jak w przypadku Poboga, który zamiast, na co liczyłaś, walczyć z Bogumiłem, to trzyma z nim sztamę.

    To wszystko spowodowało, że nie byłaś już w stanie zapanować nad rozgoryczeniem i agresją. Obaj ciebie zawiedli.

    Ja nie mam piętnastu lat i włosów kręconych, żeby nabierać się na królewiczów z bajki.
  • Laosek1 rok temu
    słone paluszki ja mam gdzieś walkę z idiotami.
    Wystarczało mi starych idiotów na portalu, a mam jeszcze prostować nowych?
    Nie chce mi się, niemniej zawsze powiem co uważam.
    Nawet kosztem bana.
    Nie będzie ten nick - będzie inny.
  • Masz bujną wyobraźnię xd
    Bronił mnie z wdzięczności za nowy organizm na pasożytowanie. Wiedziałam, że robi jakieś głupoty typu lekki trolling. Natomiast nie wiedziałam, że potrafi niszczyć innym życie.

    Chciałabyś, żeby wszystko kręciło się wokół ciebie, ale wyobraź sobie, że ja po wylogowaniu się z opowi nie myślę o tym miejscu wogle. Null.

    Jesteś zaślepiona, bo zawsze widzisz moją winę, ale mam to gdzieś. Naprawdę.
    Jesteś złym człowiekiem. Pseudokobietą.
    I różne rzeczy, ale nie chce mi się już pisać.
  • Laosek1
    Tego już nie naprostujesz. To już jest przeżarte na wylot.
    Żaden troll nie będzie bawił się moim kosztem, nawet za cenę bana.
  • MartynaM rok temu
    Nigdy nie wpadłabym na pomysł, żeby ściągać tu ludzi do brudnej roboty. Chciałaś ich rękami wyrównać jakąś wyimaginowaną krzywdę. A nade wszystko chciałaś zobaczyć jak ktoś mnie depcze.

    To nie ja jestem złym człowiekiem, tylko ty. W mojej naturze nie ma zemsty. To oznaka ludzi słabych.
  • O czym ty piszesz?! Weź przestań kręcić już ten film! Gdyby było tak, jak mówisz, to nie zrobiłabym sobie 7 mcznej przerwy od tego miejsca. Opanuj się! Ja prowadzę normalne życie! Nie siedzę na opowi non stop i nie żyję tym miejscem, jak ty.

    W moich oczach jesteś podłą hejterką, dlatego tak bardzo do siebie pasujecie.
    A co będzie dalej? To mnie już nie interesuje, bo to moje ostatnie podrygi przed dłuższymi wakacjami.

    Ja naprawdę mam, co robić. Muszę święta wyszykować dla Rodziny.

    Nie pisz już do mnie.
  • MartynaM rok temu
    Święta dla rodziny? Tutaj niezłe święta odwaliłaś... zostawiasz po sobie chlew, licząc że ktoś będzie teraz po tobie sprzątał.

    W twoich oczach jest obłęd. I nic więcej.
  • Lubisz ten chlew. Zobacz, jak odżyłaś! Krew zaczęla szybciej krążyć. Uwielbiasz takie klimaty.

    Nie obchodzi cię, że Antoni zlikwidował konto. Bawi cię to. Uważasz, że to słabe i niemęskie.
    Taka z ciebie silna kobieta z nadmiernym testosteronem i lubisz hersztów bandy.
    Baw się, bo co ci z tego życia zostało...
  • MartynaM rok temu
    Fakt, Antoni był mi zupełnie obojętny. Jest czy go nie ma, dla mnie bez różnicy. Nie był kimś wybitnym, żeby po nim nosić żałobę, poza tym to dorosły człowiek i taką a nie inną podjął decyzję.

    Odżyłam? Patrząc na twoje zachowanie, wstyd być kobietą, hańbisz nas.
    Słownictwem, agresją, brakiem kultury i rynsztokiem, który cały czas wypływa z ciebie.

    Myślę, że kiedy odejdziesz, zapanuje tu spokój.
  • Taka z ciebie chrześcijanka, jak z koziej (_!_) grzechotka. Nie interesuje cię, kto doprowadził do jego odejścia. Tak jak nie interesuje, kto będzie następny.
    Zawsze lubiłaś awantury i nigdy nie byłaś agresywna z brakiem kultury i rynsztokiem, który tłamsisz... A oto przykłady twojego świętego zachowania:

    laura123 dzisiaj o 9:32

    Kużwa, spójrz, debilu, że to ty lecisz, jak tylko zobaczysz mój komentarz. Tak lecisz, że zatrzymać się nie możesz i snujesz jakieś wizjonerskie obrazy... chcą ciebie, chyba tylko takie śmieci, jak ty!

    Won ode mnie pijusie, moczymordo!

    Kużwa, są tutaj różni bezdomni pijacy, ale jacyś normalniejsi, nawet im czasem rzucę parę groszy albo kupię coś do jedzenia, ale nie mają takich odlotów, nie rzucają się na ludzi... a to, kużwa, agresywne, że tragedia. Rozszarpałby każdego...

    laura123 dzisiaj o 9:59

    Najbardziej uczuciowa jesteś, kiedy wypijesz i agresja ci się uruchomi... o wtedy to, aż lata wszystko wokół od tej twojej ''miłości''. Dopiero jak ci ktoś dupę skopie, to łapiesz równowagę... i ubolewasz, jacy to wokół niedobrzy ludzie, a ty pokrzywdzona. I dopóki dupa nie przestanie boleć, to spokój, a jak zapomnisz, to znowu ''akcja'' i tak na okrągło... imponujące życie!

    laura123 2 godz. temu

    To spierdalaj stąd. W Niemczech szukaja do pracy. Po co masz gnido tu siedzieć, kto ci każe?

    laura123 godzinę temu

    Igalga, idź zobacz, czy nie ma cię w dupie u Dyzmy, bo chyba stamtąd nie wychodzisz...

    laura123 35 min. temu

    Akwadarek nie ma humorku... to przez te ślepaki w gaciach. No, wybrakowany towar!

    laura123 27 min. temu

    Czyżby kochanki Dyzmy na plecy zarzucały cycuszki? Ciekawe...

    Akwadarek, jakiś ty malutki...

    ***
    Hipokryci są zabawni.
  • MartynaM rok temu
    Sto razy pisałam, wklejaj swoje... moje przy nich bledną.

    Ubolewam, że tylko stare ''kawałki'' jesteś w stanie wkleić... szkoda że bez odniesienia do wulgarnych wpisów. Ale przecież nie chodzi o to, żeby pokazać skąd moje nerwy, że byłam wyjątkowo chamsko atakowana... po co zwracać uwagę na taki ''szczegół''

    Naprawdę, bardzo się cieszę, że odchodzisz. Szkoda tylko, że nie zabierzesz ze sobą całego smrodu, który jeszcze długo trzeba będzie wietrzyć...
  • Dlaczego ty ciągle do mnie piszesz?!
    Powyższe twoje wpisy sugerują, że lubisz smród.
    Nie udawaj niewiniątka, bo jeszcze ktoś uwierzy.
    I przestań pisać już!!!!!!!!
  • MartynaM rok temu
    To nie jest twoja publikacja, u ciebie nie piszę, a piszę w ramach odniesienia do tematu z publikacji... hahaha
  • Nie kieruj do mnie swoich wypowiedzi. Kieruj do autora.
  • MartynaM rok temu
    To nie pałętaj się pod nogami...
  • To miejsce publiczne, a nie twoje prywatne.
  • MartynaM rok temu
    Chrześcijanka? Worki treningowe, to się w sklepach sportowych kupuje, a nie szuka na portalach...
  • Fajny text. Nie wiem, czy to kwestia anonimowości. Nazwanie kogoś śmieciem czy gównem nie jest przecież karalne. Zresztą prokuratura może sprawdzić, kto pisze. Nie wiem, jakbym nazwał kogoś, kto by powiedział, że taki Tuwim czy Peiper nie był Polakiem. Zbiorczo śmieciami nazwałem polskich pseudopogan, to prawda, kiedyś na fejsie wstąpiłem do ich grupy udając Żyda, zresztą wystarczyło przeczytać statut tego największego kościoła rodzimowierczego. Jest tam o pochodzeniu, a jakże. Kto się waha neonazistę nazwać śmieciem? Kto miałby do kogoś pretensję za takie nazwanie? Więc znowu nie takie proste.
    Pozdrawiam ?
  • o nim pseud rok temu
    "Kto się waha neonazistę nazwać śmieciem? Kto miałby do kogoś pretensję za takie nazwanie"

    "Szarpać się z patologią, ważyć która cięższa, bluzg dosadność mierzyć, za sędziego w ichnich sporach robić, sensu nie widzę. Nie wypad. Po pierwsze o stan się tu rozchodzi. Druga sprawa to nie możność wydania sprawiedliwego wyroku, gdyż stron w sprawie rozróżnić nie zdołam, poniżej poziomu rynsztoku." La signora Valutazione Anonima vel o nim pseud.
    Miłego dnia:)
  • o nim pseud, czyli jeśli ja bym powiedział, że trzeba palić pedałami w piecu, a ktoś nazwałby mnie śmieciem itd? Jakoś nie wierzę.
  • o nim pseud rok temu
    Pobóg Welebor Sztuka polega na tym, żeby się w takiej sytuacji nie znaleźć, wdając się w dyskusję z "patolom" powinieneś to przewidzieć, że rozmowa może się zakończyć wulgaryzmami. Wiec z takimi ludźmi nie powinno się prowadzić dyskusji.
  • o nim pseud, zaczynasz moim zdaniem mówić teraz o czym innym. Trudno, nie kontynuuję.
  • Narrator rok temu
    Autor ma poczucie humoru: potępia anonimowość, sam pozostając anonimowy.?

    Niech poda prawdziwe nazwisko, adres, NIP, a zobaczymy ile korzyści mu to przyniesie.??

    Ale kino!??️
  • o nim pseud rok temu
    Nic nie zrozumiałeś, ale nie mam zamiaru ci czegokolwiek wyjaśniać.
  • Narrator rok temu
    o nim pseud

    Zrozumiałem jak wiele dobrego ten marny artykuł przyniósł.?
  • o nim pseud rok temu
    Narrator Nie mam zamiaru ci czegokolwiek wyjaśniać.

    Any fool can criticize, condemn and complain - and most fools do.
    — Benjamin Franklin,
  • Cygan rok temu
    Pseud to Małtyna???nawet odzywki te same hahahaha ???? Jak dostanie komentarz nie po jej linii to zawsze pierdzieli że nic nie zrozumiałeś i że nie będzie nic nikomu objaśniać????????????
  • Narrator rok temu
    o nim pseud

    I do not expect such generosity from a person of your kind
    — Narrator
  • o nim pseud rok temu
    Narrator ponad tydzień temu
    MartynaM

    Wszystko wina anonimowości sieci, bo gdybym zaprosił Was do domu siedziałybyście grzecznie jak trusie. ???????
  • o nim pseud rok temu
    na zbity pysk
    na stłuczone okulary
    z oplutą twarzą
    krzycząc nie do wiary

    wracał oknem
    z butów odciskami
    na czterech literach
    wyrzucany drzwiami

    człowiek bez honoru
    jedna wielka ściema
    zmieniająca zdanie
    według położenia

    swoich czterech liter
  • Rok rok temu
    Czytałem, czytałem już wczoraj xD
    Częstochowskie rymy dopasowane na siłę. A jednak to i tak lepsze niż Twoja proza. Przykro mi. Czuję jak Twój narcyzm gwałtownie reaguje. Im większy, tym bardziej boli jego nosiciela. Weź zrób coś z tym pasożytem :-)
    Lekarstwem może być rezygnacja z anonimowości. Wstyd większy xd.
  • o nim pseud rok temu
    Następny kretyn, ręce opadają...
  • MartynaM rok temu
    To Spzilka... dużo się nie pomyliłeś.
  • MartynaM rok temu
    Szpilka*
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM Nie wiem, kto to jest Spzilka, więc mi to bez różnicy :)
  • Cygan rok temu
    o nim pseud Tyle na portalu i nie zna szpilki??????? komentarze sobie pisali, ale ty glupia??????????????
  • Cygan rok temu
    Zabawne że musiała się dopytać????
    I nawet kretyn i ręce opadają , te same odzywki ?????

    Łukaszenkow 2 dni temu
    119 z racji tradycji, teraz stało się legalnym pitolo.

    MartynaM 2 dni temu
    A skąd, jakieś koszmary mnie nawiedziły w snach...

    o nim pseud 2 dni temu
    Rano obudziłam się z ciepłym uczuciem, że
    byłoby miło, gdybyś miał ten sam sen

    MartynaM 2 dni temu
    do łukaszenki piszesz?

    o nim pseud 2 dni temu
    Śmieszne, gdyż właśnie pisałem coś na ten temat

    o nim pseud 2 dni temu
    To jest część dialogu z mojego opowiadania

    MartynaM 2 dni temu
    Sny... ponoć niemowlakom, zaraz po urodzeniu, śni się całe życie, dlatego płaczą albo się śmieją.

    MartynaM 2 dni temu
    Zabrzmiało jak wyznanie... ładne, subtelne.

    o nim pseud 2 dni temu
    Sen nie jest ważny, tylko to jak zostanie zinterpretowany. Spełnia się interpretacja nie sen.

    o nim pseud 2 dni temu
    *Stary testament

    Łukaszenkow 2 dni temu
    Wszyscy jesteśmy niewolnikami własnej interpretacji?

    o nim pseud 2 dni temu
    tak

    MartynaM 2 dni temu
    Mnie tylko raz w życiu wybudził i strasznie się czegoś bałam... rano dowiedziałam się, że ktoś bliski mi umarł.
  • Cygan rok temu
    Małtynka jak szybko się objawiła synogarlica ?????
  • MartynaM rok temu
    Albo to Słona, te nicki jakby spokrewnione głupotą, że nietrudno o pomyłkę.

    Jak plan Słonej na dzisiaj? Wybielanie się... oj będzie tu malować ściany.
  • Cygan rok temu
    MartynaM Małtyna ja nie muszę ty chcialas być chrześcijanką bez skazy ????? Łukaszek niech jeszcze podszkoli cię ???? zmiana niku to za mało, piszesz tak samo sieroto.??????????
  • Na pewno nie słona i wątpię, że Szpilka.

    Tyle w temacie.
  • o nim pseud rok temu
    Wiem, ale po co cokolwiek wyjaśniać, tłumaczyć, skoro się ma racje, Ty wiesz, że nie jestem MM i ja wiem, że Cygan to nie Ty,
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Nie bawię się w takie zabawy, uważam, że są nudne i durnowate, aczkolwiek stale mi ktoś przybija taką działalność, widocznie sam tak robi, to znana strategia: złodziej wrzeszczy - łapać złodzieja!

    Tymczasem, później może wdepnę ?
  • Cygan rok temu
    o nim pseud

    Łukaszenkow 2 dni temu
    119 z racji tradycji, teraz stało się legalnym pitolo.

    MartynaM 2 dni temu
    A skąd, jakieś koszmary mnie nawiedziły w snach...

    o nim pseud 2 dni temu
    Rano obudziłam się z ciepłym uczuciem, że
    byłoby miło, gdybyś miał ten sam sen

    MartynaM 2 dni temu
    do łukaszenki piszesz?

    o nim pseud 2 dni temu
    Śmieszne, gdyż właśnie pisałem coś na ten temat

    o nim pseud 2 dni temu
    To jest część dialogu z mojego opowiadania

    MartynaM 2 dni temu
    Sny... ponoć niemowlakom, zaraz po urodzeniu, śni się całe życie, dlatego płaczą albo się śmieją.

    MartynaM 2 dni temu
    Zabrzmiało jak wyznanie... ładne, subtelne.

    o nim pseud 2 dni temu
    Sen nie jest ważny, tylko to jak zostanie zinterpretowany. Spełnia się interpretacja nie sen.

    o nim pseud 2 dni temu
    *Stary testament

    Łukaszenkow 2 dni temu
    Wszyscy jesteśmy niewolnikami własnej interpretacji?

    o nim pseud 2 dni temu
    tak

    MartynaM 2 dni temu
    Mnie tylko raz w życiu wybudził i strasznie się czegoś bałam... rano dowiedziałam się, że ktoś bliski mi umarł.
  • Bo trzeba wyjasniać innym, żeby nie opierali swoich poglądów o te wpisy.
  • Szpilka

    Mnie już nie będzie. Trzymaj się?
  • MartynaM rok temu
    Ojejku, płaczmy... hahaha
    bo spokój nastanie.
  • Cygan rok temu
    MartynaM po tobie też nikt nie zapłacze... hahaha a odetchniemy z ulgą.
  • o nim pseud rok temu
    słone paluszki Po co? Oni nie zasłużyli na wyciąganie z ciemności... Tak jak ty nie zasłużyłaś wczoraj na wyjaśnienie, co miałem na myśli pisząc "ona" o osobie która zostawia anonimowe jedynki (ONA — OSOBA).
  • o nim pseud
    Akurat, bo ci uwierzę.
  • Harem Szejka rok temu
    o nim pseud
    Raczej się pisz ON CZŁOWIEK człowiek buhahahaha
  • MartynaM rok temu
    Takie ''cygany'' bez talentu na pewno... hahaha
  • o nim pseud rok temu
    Harem Szejka Nie zasłużyłeś na wyciągnięcie z ciemności... następny proszę...
  • o nim pseud rok temu
    MartynaM https://www.youtube.com/watch?v=yoJ0NaoyPTU
  • MartynaM rok temu
    o nim pseud, ''inteligentne'' ma spojrzenie... hahaha
  • Szpilka rok temu
    Słone

    Ty też się trzymaj, do sklikania gdzieś tam ?
  • o nim pseud rok temu
    Człowiek to homo rodzaj ssaka. Osoba to łac. persona, oznaczało „maskę”, zakładaną przez aktorów. "Następnie zaczęto go używać w odniesieniu do roli, jaką jednostka odgrywa w dramacie życia" wiki.
    Kiedy człowiek stał się osobą i czy ktoś oprócz człowieka ma taki status na ziemi? Opowiem Wam innym razem :)
  • Rok rok temu
    Jedni mają narcyza żyjącego z nim większego...xD
    Dopracuj chłopie swoje filozofie, zanim wrzucisz na portal literacki (sic!)
  • o nim pseud rok temu
    na zbity pysk
    na potłuczone okulary
    z oplutą twarzą
    krzycząc nie do wiary

    wracał oknem
    z butów odciskami
    na czterech literach
    wyrzucany drzwiami

    człowiek bez honoru
  • o nim pseud rok temu
    Szarpać się z patologią, ważyć która cięższa, bluzg dosadność mierzyć, za sędziego w ichnich sporach robić, sensu nie widzę. Nie wypad. Po pierwsze o stan się tu rozchodzi. Druga sprawa to nie możność wydania sprawiedliwego wyroku, gdyż stron w sprawie rozróżnić nie zdołam, poniżej poziomu rynsztoku." La signora Valutazione Anonima vel o nim pseud.
  • Gdybyśmy spotykali się w realu, byłoby to samo. W kawiarni Związku Literatów literaci piorący się po pyskach to był codzienny widok ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania