Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Rodzaju 41,1-4

"Po upływie dwóch lat śniło się faraonowi, że stoi nad Nilem" Czyli po upływie dwóch lat lunarnych, siedemset dwadzieścia dni, według dwudziestu czterech miesięcy synodycznych i syderycznych, śniło się faraonowi, postrzeganie trójwymiarowych obrazów, symbolicznych znaków wydarzeń przyszłych faraona, że stoi, na nogach, forma ruchu dla rodzaju informacji, z prawej i lewej strony faraona nad Nilem, umowna nazwa rodzaju informacji, z dwoma brzegami dla rodzaju informacji. "A oto z Nilu wyszło siedem krów pięknych i tłustych i pasło się na pastwisku" Czyli a oto z Nilu, umowna nazwa rodzaju informacji, wyszło siedem, jak sześć pięknych dni stwarzania w obfitości rodzajów informacji przez Boga Wszechmogącego i siódmy piękny dzień z obfitością wszelkich rodzajów informacji, dzień szabatu - sobota odpoczynek dla naszego zdrowia(Rdz 2,1-3), krów, umowna nazwa rodzaj informacji o pięknych harmonijnych kształtach i tłustych, obfitych kształtów rodzaj informacji, i pasło się, i dostarczało rodzaju informacji dla swego rodzaju informacji, na pastwisku, miejsce z rodzajem informacji dla rodzaju informacji" Potem wyszło za nimi z Nilu siedem innych krów, szpetnych i chudych i stanęło obok tamtych krów nad brzegiem Nilu" Czyli potem wyszło za nimi z Nilu, umowna nazwa rodzaju informacji, siedem krów, umowna nazwa rodzaju informacji, szpetnych, bez pięknych harmonijnych kształtów i chudych, bez obfitych kształtów, funkcjonalnie ukształtowanych rodzaj informacji i stanęło obok tamtych pięknych i tłustych krów nad brzegiem, umowna nazwa ziemi - rodzaj informacji z dwóch stron przy Nilu, umowna nazwa rodzaju informacji "I pożarły owe krowy szpetne i chude siedem krów pięknych i tłustych. Wtedy faraon się obudził" Czyli i pożarły, dostarczyły do swego rodzaju informacji one krowy szpetne bez pięknych harmonijnych kształtów i chude bez obfitych kształtów funkcjonalnie ukształtowanych rodzaj informacji, siedem jak sześć pięknych dni stwarzania w obfitości rodzajów informacji przez Boga Wszechmogącego i siódmy piękny dzień, obfitości rodzajów informacji, odpoczynek dla naszego zdrowia, krów rodzaj informacji o pięknych harmonijnych kształtach i tłustych obfitych kształtach rodzaj informacji. Wtedy faraon - wielki dom się obudził, zakończyło się postrzeganie mózgu w czasoprzestrzeń (Rdz 41,1-4)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Kononowycz 06.05.2018
    Ponoć jesteś debilem.
  • bogusław44 06.05.2018
    @Kononowycz. Proszę uzasadnić dlaczego jestem "debilem", brak uzasadnienia będzie dowodem, że piszesz o sobie wskazując innych.
  • bogusław44 06.05.2018
    @Kononowycz. Proszę uzasadnić dlaczego jestem "debilem", brak uzasadnienia będzie dowodem, że piszesz o sobie wskazując innych.
  • betti 06.05.2018
    bogusław44 debil czyli rodzaj informacji, wynika z tekstu - rodzaju informacji.
  • Rodzaju dezinformacji.
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Oskarżasz o dezinformacje, proszę wskaż tą dezinformacje, brak wskazania będzie dowodem nienawiści do ludzi, która doprowadziła cię do nazwania prawdy ostatecznej dezinformacją.
  • Chodziło mi o to, że zwiększasz objętosc jednego wersetu razy trzy nic nowego w tym powiększeniu nie mówiąc.
  • (a to miesza jedynie i utrudnia odbiór)
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Według ciebie ziejącej nienawiścią do ludzi.
  • bogusław44, tak. Według mnie. Nie zieję nienawiscią do ludzi jako całosci, Bogusław, zieję do nich (jako do całosci, masy, gatunku) obojętnoscią przemieszaną z lekkim obrzydzeniem. Nienawisc jest kosztowna, spalająca i przynależna poszczególnym tylko jednostką, nie zwykłam obdarowywać tak chojnie z gruntu wszystkiego, co się rusza.
  • *om, nie ą, autokorekta.
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Obrzydzeniem jest negowanie i manipulowanie prawdą ostateczną. Wszystko inne jest względne.
  • Spoko, Bogusław.
    Z tym, że Ty też nie możesz mieć pewnosci, czy aby nie manipulujesz 'prawdą ostateczną', a przynajmniej na bank adaptujesz ją, by o niej powiedzieć trzy razy dłużej własnymi słowami.
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Brak ci pewności do biblijnej prawdy ostatecznej, to wskaż pewność pozabiblijną.
  • Tak, brak mi pewnosci co do biblijnej prawdy ostatecznej.

    Pozabiblijna pewnoć: że umrę.
  • A poza tym, to Ty się nie odnosisz nawet wątłą nicią do czegos, co powiedział przedmówca.
    Ja mówię, że powtarzasz cos, co jest już zawarte w wersetach, tylko rozciągasz to razy trzy, a Ty mówisz: wskaż pewnosc pozabiblijną.

    Tak się własnie z Tobą prowadzi dialog, Bogusław.
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Tłumaczę wersety biblijne, według ciebie rozciągam, to wskaż które rozciągam.
  • bogusław44;

    ''A w koszu, który był najwyżej, było różne pieczywo, jakie jadał faraon, ptaki zaś wyjadały je z kosza na mojej głowie"

    I tu rozciągasz:

    ''Czyli a w koszu, który był najwyżej, było różne pieczywo, białe pieczywo, produkt z nasienia bez całości informacji o rodzaju informacji i ciemne pieczywo, produkt z nasienia o całości rodzaju informacji, jakie jadał, nazwa umowna dostarczanych do swego rodzaju informacji, produktów z nasienia bez całości informacji o rodzaju informacji i z nasienia o całości rodzaju informacji, faraon - wielki dom, ptaki nazwa umowna rodzaju informacji z formą ruchu zaś wyjadały, nazwa umowna dostarczania do swego rodzaju informacji produktów z białego i ciemnego pieczywa (Rdz 1,29-30) z kosza na mojej głowie.''
  • (nie wnosząc przy tym nic absolutnie nowego).
  • ''wskaż które rozciągam.'' - tak w sumie, to rozciągasz wszystkie, bo to jedyne, co robisz. Ale podałam Ci przykład.
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Według ciebie, jak należy tłumaczyć wersety biblijne ?
  • bogusław44, nie wiem. Nie znam się na wersetach biblijnych. Ale tłumaczenie zakłada wyjasnienie czegos, co bez poszerzenia o to tłumaczenie - nie byłoby w pełni jasne. Nie mówiąc już o interpretacji.
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Nie znasz się, ale negujesz i manipulujesz, czyli nienawiść do ludzi i prawdy ostatecznej.
  • Za to Ty sie znasz jak sam skurwysyn. To wystarczy.
  • bogusław44 07.05.2018
    e make i ka pololi. Wulgaryzmy są patologią, jesteś tym, co napisałaś....
  • bogusław44, moga byc rowniez narzedziem do zbudowania zartu, uzyskania efektu kontrastowosci, podkreslenia emocji. Jestes diabelnie ;) nieelastyczny w swoim postrzeganiu. I piekielnie ;) skupiony na Ksiedze Rodzaju.
  • betti 06.05.2018
    ''dostarczało rodzaju informacji dla swego rodzaju informacji,'' - ''zakończyło się postrzeganie mózgu w czasoprzestrzeń''
  • Zaciekawiony 07.05.2018
    Niewnoszenie niczego nowego to u Bogusia norma. On potrafi zacytować werset, w którym mowa kto jest czyim synem i dodać do tego "interpretację" o tym że dana osoba była synem innej osoby. No bo przecież bez tego byśmy się nie zorientowali!
    Zamiast opowiedzieć o jakichś prawdach w tekstach biblijnych, mamy niekończący się pleonazm.
  • bogusław44 07.05.2018
    @Zaciekawiony. Może ty wskażesz jak należy tłumaczyć wersety biblijne, i bez wykrętów proszę.
  • Zaciekawiony 07.05.2018
    bogusław44 należy uwzględniać ówczesną mentalność i kontekst historyczny, czasem konieczne są też badania związków z innymi ówczesnymi religiami. Historie biblijne zostały napisane w określonym celu, jako wsparcie pewnej narracji o moralności i obyczajowości.
  • bogusław44 07.05.2018
    Zaciekawiony. Wskazówek ciągle brak.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania