Poprzednie częściKsięga Rodzaju 1,1-10
Pokaż listęUkryj listę

Księga Wyjścia 2,8

"I rzekła do niej córka faraona: Idź ! Dziewczyna poszła i zawołała matkę dziecka" Czyli i rzekła: słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów do niej, siostry jego, córka, rodzaj informacji poczęty przez faraona i żonę faraona. Idź !, ukształtowaną funkcjonalnie formą ruchu. Dziewczyna, młody rodzaj informacji - niezamężny poszła, formą ruchu i zawołała, głośne słowa, dźwięki, wibracje - nośniki mowy słów matkę, kobieta, która poczęła, urodziła i karmiła dziecka, młody rodzaj informacji (Wyj. 2,8)

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Iwona 04.07.2018
    ''córka, rodzaj informacji poczęty przez faraona i żonę faraona'' - dziewczyna 'młody rodzaj informacji'' dziecko też ''młody rodzaj informacji'' to chyba powinno być jakoś inaczej, może dziewczyna, to małoletni rodzaj informacji?
  • ''Dziewczyna; młody rodzaj informacji - niezamężny'' - osz kurwa, sztos.
    ''poszła, formą ruchu '', ''zawołała, głośne słowa, dźwięki''
    ''urodziła i karmiła dziecka, młody rodzaj informacji''
    XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
  • Zaciekawiony 05.07.2018
    to informacja może być zamężna?
  • bogusław44 05.07.2018
    @e make i ka pololi: Wulgaryzmy są patologią, która tak ma, że ważniejsza od przesłania jest nazwa umowna, zgodna z prawdą.
  • Ja wiem, że wulgaryzmy są Twoim zdaniem patologią, bo rozprawialiśmy na ten temat jakieś pięć razy, Bogusław, i przedstawiałam Ci swoje stanowisko w temacie wulgaryzmów, Ty zaś jak katarynka powtarzałeś, że wulgaryzmy są patologią, więc ja naprawdę wiem, że tak uważasz. Odbyliśmy też pogawędkę na temat włosów świętego Józefa i upodobań Szatana, i z tych wszystkich gaworzeń można wysnuć wniosek, że jesteś wyjątkowo powtarzalnym Rodzajem Informacji, Bogusław.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania