.

.

Średnia ocena: 4.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Prue 18.08.2015
    Kwadratami - może nie za bardzo mnie przekonuje początek tytułu, ale każdy ma swoją propozycję. Co do treści miała fajną brudną, ciemną aurę. Ciekawe. Podobało mi się, ale nie odczułam w tym głębszych uczuć, były one trochę słabe. Dam jednak 5 za wprowadzenie mnie w drogę ku... Nie wiem :)
  • wolfie 18.08.2015
    Nie do końca potrafiłam odnaleźć się w Twoim opowiadaniu. Zostawiam 4 za poprawność tekstu. Pozdrawiam :)
  • NataliaO 18.08.2015
    Mi tytuł się podobał, bardzo podoba mi się treść, każde mądre słowo. Pięknie napisane, ja odnalazłam się i pochłonęłam w czytaniu; 5:)
  • Angela 18.08.2015
    Tytuł mnie przyciągną, a zakończenie opowiadania powaliło na kolana.
    Z czystym sumieniem 5 : )
  • Niebieska 18.08.2015
    Dziękuję Wam serdecznie :) Prue, tylko ten wyraz w całości może odzwierciedlić to, co miałam na myśli, a emocje są, ale schowane, tego trzeba się doszukać :) Wolfie, rozumiem Cię, to opowiadanie właśnie takie miało być, ciekawe czy ktoś się pokusi na własną interpretację. Natalia, Angela - dziękuję za miłe słowa :*
  • Ronja 18.08.2015
    Przeczytałam dwa razy, bardzo dokładnie starając się przeanalizować każde słowo, ale stwierdzam, że jestem do bani w interpretacjach.. :( Rozumiem, że tytuł odnosi się właśnie do szachów, a białe i czarne pola do momentów szczęścia i cierpienia w naszym życiu. Bohaterka niestety nie ma w życiu łatwo i postanawia.... dać się zbić? ;) skończyć swój żywot? Jednak nie znajduje tam tego co oczekiwała, a rozgrywka życia dalej się toczy, kolejna osoba przejmuje jej rolę gracza... Taka luźna wariacja mojej wyobraźni na temat tekstu ;) Co do samego opowiadania, - czytało się naprawdę dobrze, chociaż za drugim razem jeszcze lepiej (musiałam się mocniej skupić ;)), jest klimatyczne i niebanalne. Też jestem ciekawa, jak inni interpretują jego treść!
  • Niebieska 18.08.2015
    Dziękuję Ci bardzo, że poświęciłaś swój czas na przeczytanie mojego opowiadania i jeszcze napisanie tego jak go interpretujesz. :)
    Powiem szczerze, że jesteś bardzo, ale to bardzo blisko, z większością idealnie trafiłaś. No, ale nie ma tak łatwo, nie wszystko pasuje, a ja nie zamierzam podać tego na tacy, może ktoś ma inną wizję? Zobaczymy. Jeszcze raz dziękuję. :)
  • Marzycielka29 24.08.2015
    Masz racje. Twój tekst można zrozumieć, zinterpretować na wiele indywidualnych sposobów. Bardzo podobał mi się wstęp:) 5
  • Anonim 24.08.2015
    Niebieska, o kurde :O Dlaczego czytam to dopiero teraz? To jest boskie! Racja, każdy może zinterpretować to opowiadanie na swój sposób i to jest najlepsze. Dobrze wyczerpany temat i oryginalny pomysł. Chcę więcej takich tekstów z twojej strony ;) Zawyżyłaś sobie u mnie poprzeczkę! :D
  • Niebieska 24.08.2015
    Marzycielko, dziękuję, miło mi to słyszeć, bo wstępu najbardziej się obawiałam ;) Shiroi, nawet nie wiesz jak się cieszę, że tu zajrzałaś. Do napisania tego tekstu zainspirował mnie Twój wierszyk, dlatego dziękuję podwójnie! Postaram się, aby kolejny był jeszcze lepszy :*
  • Anonim 24.08.2015
    Serio? o.O Mam swoją zasługę :D Nie wiesz jak mnie o cieszy XD
  • Anonim 08.09.2015
    Zainteresował mnie tytuł - skojarzyłam go sobie z szachami i jak widać bardzo dobrze (może dlatego, że mam do nich słabość?). Utwór idealnie trafia w moje klimaty, w mój gust, więc moje serduszko się jeszcze bardziej cieszy. Uwielbiam takie opowiadania - zupełnie nie wiesz co się dzieje, jednak pochłaniasz całym sobą i interpretujesz pod swoją osobę. Nie ma tutaj wskazówek jak dokładnie masz to zrobić, jednak twój egoistyczny umysł widzi w tym siebie - I love it!
  • Niebieska 08.09.2015
    Efria, dziękuję Ci serdecznie. Cieszę się, że Ci się spodobało. Ten tekst właśnie taki miał być, każdy może go interpretować pod siebie. Zobaczyć coś, co tylko on może, poczuć znane mu emocje :) Też mam słabość do szachów :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania