Kwiat na krawędzi łąki - LBnD 15

Jak łatwo ominąć piękno, kiedy pośpiech jest sterem lub koniecznością i dominują inne sprawy. Pozostaje niekiedy tylko, tęskne pisanie kiepskich wierszy o...

 

na krawędzi łąki

dostrzegłem kwiat

 

szedłem środkiem

 

na krawędzi łąki rósł kwiat

a ja go pominąłem

 

gonił mnie czas

nie podszedłem

 

nie obejrzałem kwiatu

poszedłem

 

został kwiat

na krawędzi łąki

bo gonił mnie czas

nieubłaganie

 

pożegnałem kwiat

na krawędzi łąki

 

bez powitania

czas mnie gonił

 

na krawędzi łąki

jest kwiat

beze mnie

 

Pomachałem kwiatowi, jak łatwo wyminąć piękno i nie mieć satysfakcji z zepsucia stanu. Zawsze żałował będę, że do niego nie podszedłem i nie wyrwałem mu płatków.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Pan Buczybór 25.09.2020
    Pobite gary, pobite gary! Wiersz w drabble!
    A tak w sumie to bardzo dobre. Przemyślana kompozycja, interesująco ujęty temat i nawet powtórzenia dobrze się tu wpasowują.
  • Dzięki Panie B. Zapomniałem nadać link, znaczy już nadałem, nie wiem czy w temacie.
    tak powtórzenia są celowe - taki zagryw, powaga w moim pisaniu się zdarza, ale jakże rzadko.
  • LBnDrabble 26.09.2020
    Witamy w Bitwie na słowa i życzymy dobrej zabawy. Powodzenia
    Literkowa
  • Witaj LBnD Pasjo. Dobrą zabawę przyjmuję radośnie.
  • jakubvzc 27.09.2020
    Wow. Tyle w temacie :) 5 i pozdrowienia :)
  • Fajnie. Dzięki:)
  • Anonim 27.09.2020
    Bardzo dobre!
    Nawet ta wierszowatość mi nie przeszkadza.
    Jest i zaskoczenie na końcu.

    Pozdrawiam
  • Dzięki Antoni, Miało być zabawne w założeniu:)
  • Shogun 01.10.2020
    Zacne, zarówno w formie, jak i treści. Ano, tak to już jest, że nie mamy "czasu" bo goni nas i goni i nie możemy się zatrzymać, a chociażby zwolnić, aby dostrzec to co kryje przestrzeń i rzeczywistość, czyli piękno. Czasem trzeba dać się dogonić "czasowi", aby w końcu nie musieć uciekać, a móc się zatrzymać i rozejrzeć. Bo za nim nas dogoni to może być już za późno, a my będziemy pluć sobie w brodę, że nie doświadczyliśmy piękna, które było tuż obok nas.
    Pozdrawiam :)
  • Dzięki, tu bohater żałuje, że tego piękna nie popsuł :) To taki chuligan.
  • Shogun 01.10.2020
    yanko wojownik 1125 ajjjj, a było tak pięknie haha :) Piękno trza podziwiać, jak chciał je zepsuć to w takim razie niech żałuje! haha ;)
  • LBnDrabble 02.10.2020
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy wg. zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie, dlaczego?
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Pozdrawiamy
  • Dekaos Dondi 02.10.2020
    Yanko Wojowniku ↔Przedruk z uzasadnienia głosowania:)
    Za inność – wiersz. Bohater niby żałował, że nie wyrwał... lecz jednak nie wyrwał.
    A zatem nie był złym, jeno poszukującym.
    Pozdrawiam:)↔5
  • Dzięki DD! Cieszę, że dajesz szansę bycia dobrym temu bohateru. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania