Poprzednie częściLalka Życia cz.1

Lalka Życia cz.2-List

Jedenasty Listopada Rok Nie Jest Istotny

Drogi mój Harwercie!

Wpis pierwszy- dzieciństwo

Urodziłeś się 4 kwietnia. Ja poznałam Cię jednak dopiero w sierocińcu, gdy skończyłeś cztery lata. ( Ach! Liczba cztery często Cię prześladowała) ! Byłeś wówczas niższy ode mnie! Jakie my szczęśliwe lata spędziliśmy razem w państwowym przytułku. Los pokarał Cię stratą rodziców mię również. Ale to było wolą Świata. Jak sam mi kiedyś tłumaczyłeś! Jesteśmy jak Lalki! A ty powielokroć się o tym przekonałeś. Teraz i ja mam pewność!

Z pochodzenia byłeś Włochem, ja zaś Czeszką. O mój Ty drogi Harwercie Groopie, jak mi cię szkoda, gnijącego samotnie wśród chorych ludzi omamionych starością i upływem lat. Jak mi Cię szkoda Synu Wrzechświta. Laleczko w jego smukłych palcach!

Spędziliśmy mnóstwo czasu , który jednak szybko upłynął we wspólnym towarzystwie błąkając się wśród obcych dzieci. Cieszyła nas i rozmowa i wszelkie zabawy dziecinne... aż do czasu. ..

Średnia ocena: 3.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • MarTHa 08.04.2015
    Uwaga: Przepraszam za pomyłkę w tytule powinno pisać część TRZECIA.
    Ciąg dalszy nastąpi :-)
  • NataliaO 08.04.2015
    Krótko, ale mnie jakoś ujęło; były małe błędy ale to nic. 4:)
  • Jolly Joke 08.04.2015
    Powtarzam komentarz do części pierwszej, gdyż pod względem formy nic się od tego czasu nie zmieniło, a wręcz wkradło się jeszcze więcej błędów. Mam wrażenie, że przed publikacją nie sprawdzasz swoich prac. Mnie osobiście tego rodzaju niechlujność bardzo przeszkadza w odbiorze opowiadań. Myślę, że masz dość ciekawy pomysł, jednak w dalszym ciągu uważam, że lepiej byłoby wszystkie trzy części skleić w jedną. Rozumiem, że chcesz zaciekawić, ale wierzę, że nie musisz robić tego w ten sposób.
    W języku polskim nie ma takiego słowa jak "mię"... Popracuj nad swoim warsztatem, bo bardzo z nim krucho na obecną chwilę...
  • MarTHa 08.04.2015
    Kiedy publikuję coś na tej stronie zazwyczaj wymyślam na bieżąco, a nie przepisuję. Często piszę też na telefonie, co utrudnia trochę poprawianie i korygowanie błędów, więc zdaża mi się (niestety dość często) np. pomijać litery, przecinki oraz popełniać błędy ortograficzne. Tak więc przepraszam za to, jeśli w jakiś sposób utrudnia czytanie. Sama wiem jakie to irytujące :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania