Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

latarenka i pałacyk

ksiądz teofil w sukience

patrz gdzie wkłada ręce

 

ksiądz teofil w sukience

patrz gdzie trzyma ręce

 

zanim dasz na tacę

jebnij się w glacę

 

zanim dasz na tacę

pierdolnij się w glacę

 

nie bądź chujem marnym

nie daj dziecka czarnym

 

nie bądź chujem marnym

zabierz dziecko czarnym

 

faceci w sukienkach

pałacyk i latarenka

 

faceci w sukienkach

pałacyk i latarenka

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 21

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Florian Konrad 02.04.2019
    Piękny przykład wiersza zaangażowanego społecznie. Rozliczne powtórzenia świadczą o przejęciu podmiotu lirycznego, jego twardym akcentowaniu zdań, o których mówi.
  • Canulas 02.04.2019
    A może: "jebnij się o glacę"? Melodyjniej jakby. Ogólnie, w miarę urocze. 4-rkuję
  • Józef Kemilk 02.04.2019
    Widzę, że już nie szorujesz po dnie, ale je przebiłeś. Jak ktoś się spyta, jak nisko można upaść, to śmiało można przekierować na ten tekst. Tym razem 1.
  • Bogumił 03.04.2019
    To wykwit jakiegoś żula spod budki z piwem. Szkoda nawet tu zaglądać i to komentować.
  • Hypokryta 02.04.2019
    Byłoby 4 na 5, ale aa przypomnienie mi jednej z moich ulubionych "bajeczek polskich" (jak kiedyś się określało tego typu suchary o konstrukcji: "A znacie bajkę o pałacyku i latarence?" Odpowiedź: "pałacyk i latarenka") - z sentymentu 5/5.
    Przy okazji w temacie bajeczek polskich: A znacie bajkę o kolorach? (to moja ulubiona)
  • sensol 02.04.2019
    nie znam o kolorach prosze opowiedzieć. (jeszcze była druga wersja tej bajki: "Latarenka i pałacyk" :)
  • Angela 02.04.2019
    Uśmiecham się bardzo szeroko : D
  • Adelajda 02.04.2019
    Dla mnie świetne, nie sądzę abyś akurat Ty pisał nieświadomie, bo znam Twoje inne teksty. Ty jesteś w innym wymiarze, w którym możesz tworzyć tak jak chcesz, na przekór wszystkiemu i myślę, że jakbyś chciał to mógłbyś inaczej, ale te utwory to już istna wizytówka :)
    Pozdrawiam.

    Może zdecydujesz się wziąć udział w Literkowej Bitwie na Rymy? Zapraszam, nie przymuszam :)
  • sensol 02.04.2019
    dzięki - spróbuję. jak przyjdzie wena to wtedy tak :)
  • stachuwichura 02.04.2019
    Techno-trance-poem, panowie z DAF zrobiliby piosenkę, gdyby znali. Ze stroboskopami.
  • NihiluśSmurf 02.04.2019
    Coś w tym jest. Ja chętnie rozważam udział w projekcie jako wokalista.
  • NihiluśSmurf 02.04.2019
    Rymy częstochowskie zawsze w modzie. Punkowa prostota i przekaz. Interesująca kontra dla patotwórczości Bogumiła.
  • sensol 02.04.2019
    tyle, że punk już umarł
  • yanko wojownik 03.04.2019
    sensol, co do punka potwierdzam - tj. ja napisałem kiedyś, że "nie umarł tylko się skur..." i nie przysporzyło mi to fanów, ale po części właśnie to zrobił. Prawdziwy względnie ja szacuję, że około 2012 się skończył - to tylko moje szacowanie.
  • sensol 03.04.2019
    yanko wojownik oj chyba dużo wcześniej
  • yanko wojownik 04.04.2019
    sensol, warto by to (że się skończył) ogłosić jakoś, bo ciągle "not dead" i "not dead"...
    Wg. Ciebie kiedy nastąpiło zejście, jeszcze przed "Punk Rock Later" (2003), czy później?

    A do 2012 powiem Ci (napiszę), że były jeszcze aktywne podziemne, niezależne bojówki na wówczas - takie dogasające - "partyzantka powojenna."
    Za to wciąż działa gałąź z tego się utrzymująca i ona mity pielęgnuje, i tworzy nowe.
  • Wrotycz 03.04.2019
    Sensol... mocno o tragicznym. Taka forma, mocna jak kopnięcie, na pewno daje odzew, przekreśla dystans wobec tekstu.
    I ten genialnie złapany kontrast między tytułem i czynnością.
    Ufff...
  • sensol 03.04.2019
    dzięki. błazeństwo jest sposobem obrony przed światem szczerzącym do mnie swą straszną mordę
  • Bogumił 03.04.2019
    A cóż to za świństwo. Jakbym myślał, że jesteś z gimgazy dałbym dwójkę. A tak tylko tradycyjna jedyneczka. Szkoda, że nie ma zera.
  • piliery 05.04.2019
    Pacanie w głowie ci tylko jebanie./ Szukasz wszędzie gorszych od siebie/ Bo boisz się że nie będziesz w niebie. Nudne i prostackie więc 1

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania