.

.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • wolfie 29.12.2015
    Zaskoczyłaś mnie, bowiem nie spodziewałam się takiego opowiadania po Tobie. Jak widać, wszechstronna z Ciebie osóbka. :) Błędów nie zauważyłam. Czekam na pierwszy rozdział :)
  • wolfie 29.12.2015
    Zaskoczyłaś mnie, bowiem nie spodziewałam się takiego opowiadania po Tobie. Jak widać, wszechstronna z Ciebie osóbka. :) Błędów nie zauważyłam. Czekam na pierwszy rozdział :)
  • Marzycielka29 29.12.2015
    Dzięki ;)
  • elenawest 29.12.2015
    Fajne, chociaż wieje wielkim smutkiem :-( 5
  • Marzycielka29 29.12.2015
    Dziękuję. Miło, że wpadłaś ;) Chciałam oderwać się trochę o fantasy. Napisać coś, co być może wzruszy i da do myślenia.
  • elenawest 29.12.2015
    Oj dało, dało ;-)
  • elenawest 29.12.2015
    Jeśli masz dość fantasy, to zapraszam do swojego JW Agat ;-)
  • Marzycielka29 29.12.2015
    Na pewno zajrzę ;)
  • persse 29.12.2015
    Fajny pomysł ;)
  • Marzycielka29 29.12.2015
    Dzięki tym bardziej, że trochę się obawiałam ;)
  • levi 29.12.2015
    smutny tekst, nie spodziewałam się czegoś takiego po tytule
    zainteresowało mnie wiele rzeczy, np. co się stało głównemu bohaterowi, kim jest, dla czego się znajduje gdzieś bez rodziny, słowem mnóstwo pytań, mam nadzieje że kolejne rozdziały odpowiedzą na wiele z nich, zostawiam 5 na dobry początek i na zachętę :)
  • Lucinda 29.12.2015
    Nie spodziewałam się kolejnej nowej serii, mam nadzieję, że nie zapomnisz przez to o poprzedniej i ją dokończysz. Ten wstęp bardzo mi przypadł do gustu, potrafisz ubrać wszystko w słowa tak, aby czytało się jak najlepiej i bardzo lubię to w Twoim stylu. Ten fragment również mi się podoba, mimo że jest dość krótki, no ale ma w końcu bardziej wprowadzać w akcję, niż ją rozpoczynać. Od razu zrobiło mi się smutno na myśl o bohaterze. Z chęcią zajrzę do następnych części i poznam jego dalsze losy oraz to, co chcesz przez to opowiadanie przekazać:)
    ,,Budziłem się (przecinek) choć nie chciałem". 5:)
  • Angela 30.12.2015
    Wstęp bardzo intrygujący, choć smutny. Z przyjemnością zapoznam się z ciągiem dalszym : ) 5
  • ScarlettBray 25.02.2016
    Naprawdę mi się podoba, 5 ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania