...

i

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • Cicho_sza 25.01.2022
    Analogowe rozwiązania niekiedy bywają zbawienne w obliczu zalewającej nas technologii. I dobrze! Fajne drabble. Z jajem ?
  • Pasja 29.01.2022
    Dzięki za temat i za wyrażenie refleksji. Starzy ludzie odnajdują się w tym świecie bardzo dobrze Pozdrawiam
  • Bożena Joanna 25.01.2022
    Koło mnie zlikwidowali wszystkie ławeczki w obronie przed chuligaństwem i pijakami. Teraz starszy zmęczony człowiek nie ma gdzie przysiąść. Myśli się tylko o młodych, a w drabbelku ławeczki posłużą i jednym i drugim. Nawiasem mówiąc, czy do tego potrzebny był "project" o szumnej nazwie obywatelski. Kpina i jeszcze raz kpina aby ktoś utrzymał się w blisko koryta. Takie moje zdanie o tej inicjatywie.
    Pozdrowienia!
  • Pasja 29.01.2022
    Coraz mniej tych ławeczek, jakby społeczeństwo nie musiało odpocząć. Szumne te inicjatywy na pokaz i wiadomo od początku jakie projekty się przyjmą... coś na rzeczy jak z przetargami.

    Pozdrawiam
  • LBnDrabble 25.01.2022
    Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy!

    Literkowa
  • Trzy Cztery 26.01.2022
    Sto słów, a jest wrażenie odnalezienia się w jakiejś dłuższej powieści, czy filmie.
  • Pasja 29.01.2022
    Dzięki za zatrzymanie się przy ludziach. Może napiszę coś więcej.

    Dobrego dnia!
  • Wrotycz 26.01.2022
    Oddałaś w tych paru słowach i tytule przepaść, a w zasadzie liczne rozłamy w społecznościach.
    Ale tym co wiąże, jest pragnienie realnej bliskości.
    Nośny stusłówek, gratulacje!
    Pozdrawiam.
  • Pasja 29.01.2022
    Witaj!
    Wrotycze wiedzą kiedy zakwitać. Bliskość jest ważna, jak nie najważniejsza w jesieni życia.

    Spokojnego dnia
  • Po przeczytaniu Twojego opowiadania naszła mnie taka refleksja: należy wykorzystać każdą chwilę, nie rozmyślać o działaniu, ale działać, tworzyć. Klepsydra cały czas przesypuje nasz piasek... Dzięki wielkie. Pozdrawiam serdecznie :)
  • Pasja 29.01.2022
    Czas ucieka, a my razem z nim. Trzeba odkrywać w sobie te drzemiące jeszcze marzenia.
    Dziękuję za spojrzenie.

    Miłego dnia
  • kikimora 31.01.2022
    Polecam ten tekst. Działa jak świeża woda u źródła.
  • Pasja 02.02.2022
    Dzięki piękne za polecenie. Pozdrawiam
  • LBnDrabble 01.02.2022
    Rozpoczynamy głosowanie. Tylko 500 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 06 lutego /sobota/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Dekaos Dondi 01.02.2022
    Pasjo↔Potrzebny tekst. A ławeczki powinny być bez oparcia, żeby oparciem dla człowieka, miał szansę zostać człowiek:)↔Chociaż z drugiej strony, świat zapędzony. Więcej z "oparciem fabrycznym"↔takie skojarzenia me:)
    Pozdrawiam:)
  • Pasja 02.02.2022
    Dekaos, niestety ławeczki są usuwane i zabetonowane.Pozdrawiam Oparcie jak najbardziej wskazane.

    Pozdrawiam serdecznie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania