...

...

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • Kavita 04.01.2021
    Bardzo smutny tekst - niestety zbyt często zapominamy o tych, którzy są sami, bez nikogo, w największym strachu. Czasem coś niezwykłego powoduje przyjemne ciepło na sercu, nawet w tym złym czasie...
  • Bożena Joanna 04.01.2021
    Tutaj chciałam przedstawić hierarchię wartości, rzeczy codziennego użytku osiągają wartość symboliczną.
    Dziękuję za przeczytanie i serdecznie pozdrawiam!
  • Anonim 04.01.2021
    Tekst smutny.
    Ale czy ktoś przyjechałby do Polski spod Chin tylko po pieniądze na poduszki? Podróż wyniosłaby wiele drożej niż te poduszki.

    Pozdrawiam.
  • Bożena Joanna 04.01.2021
    Czasami prawdziwe sprawy wyglądają nieprawdziwie.
    Dziękuję za lekturę i pozdrawiam!
  • LBnDrabble 04.01.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy
    Literkowa
  • Bożena Joanna 04.01.2021
    Dziękuję!
  • Pasja 04.01.2021
    Jak zwyczajnie można sprawić komuś radość. Zwykła poduszeczka, a tyle ciepła dookoła. Dobre i jakby wyśnione pod choinkę.
    Pozdrawiam serdecznie
  • Bożena Joanna 05.01.2021
    Czasami trudno sobie wyobrazić, że zwykły gest może dać tyle radości nieznanemu dziecku. Jeszcze trudniej wyobrazić sobie podobną niedolę i brak elementarnych środków do życia w niezbyt przyjaznym środowisku.
    Serdecznie pozdrawiam!
  • LBnDrabble 05.01.2021
    Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie na najlepsze drabble.
    Głosujemy do 08 stycznia /piątek/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Shogun 08.01.2021
    Zawsze powtarzam, małe rzeczy, małe gesty mają wielką moc, tak jak i w tym przypadku. Nie musimy wcale robić wiele, aby zrobić wiele.
    Najwspanialsza radość tych, którzy dawno jej nie widzieli.

    Pozdrawiam :)
  • Bożena Joanna 09.01.2021
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz. Pewne drobne gesty świata nie zbawią, ale mogą dać chwile niekłamanej radości.
    Pozdrowienia!
  • Pan Buczybór 08.01.2021
    Dobre. Ładnie pokazane jak czyjś mały gest, może być dla kogoś czymś wielkim i bliskim.
  • Bożena Joanna 09.01.2021
    W życiu często zdarzają się małe chwile radości i wdzięczności, dlatego warto okazać trochę serca biednym nieznajomym.
    Dziękuję za lekturę i komentarz.
    Pozdrowienia!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania