LBnD 24 - po drugiej stronie ulicy

czeka szary seat alhambra

beżowy skoda combi

granatowy sharan

zielony vw passat

granatowy vw passat

srebrny mercedes

szary mercedes

srebrny mercedes

ciemnoszary opel zafira

 

czeka granatowy ford mondeo

renault laguna combi

zielone audi a6

srebrny metalik scoda octawia combi

bordowy mercedes c

beżowy skoda combi

granatowa dacia logan

srebrny ford mondeo combi

 

srebrny metalik citroen xara - nowa promocja! Zniżka 30%

srebrna honda accord – nowa promocja! Zniżka 30%

szary opel astra – nowa promocja! Zniżka 30%

zielony mercedes combi – nowa promocja! Zniżka 30%

 

srebrny mercedes

szary mercedes

 

po drugiej stronie ulicy

czeka na mnie rakieta

 

leżę na zakaźnym

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (24)

  • LBnDrabble 14.02.2021
    Brawo! Witamy kolejne drabble w Bitwie. Dziękujemy i życzymy fajnej rozrywki w czytaniu.

    Literkowa
  • Anonim 14.02.2021
    Według mnie to 97 lub 101 słów, zależy czy % liczyć jako osobne słowo.
    Ja to traktuję jako eksperyment, bo osobiście nie widzę znaczenia przekazu w używaniu TYLKO samochodów, podczas gdy bohater leży na zakaźnym.
    Nie wiem, ale ja tego kompletnie nie czuję.

    Pozdrawiam
  • Trzy Cztery 14.02.2021
    Licznik słów pokazał 100, i tym się kierowałam. Myślę, że może tak zostać. Co do odczuć - trudno. Tak to widzisz, i już. Pozdrawiam, i do zobaczenia przed północą, gdybyś jeszcze coś dopisywał. Dzisiaj nie ma dla mnie niedzieli :(
  • Anonim 14.02.2021
    Tak, dopiszę. Sprawdziłem jeszcze raz i jest 96 słów i cztery myślniki lub półpauzy. Twój program liczy je. Mój zalicza tylko myślniki i stąd pokazał mi najpierw 97 słów.
    A Ty masz Covida, czy z innego powodu na zakaźnym?
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    Antoni, nie mam Covida (miałam w październiku, ale bez hospitalizacji, chociaż było nielekko). Nie leżę na zakaźnym. Nigdy na zakaźnym nie leżałam. W wierszu tę przygodę zalicza peel.
    (Raczej nie choruję, póki co).
  • Dekaos Dondi 14.02.2021
    Trzy Cztery↔Lubię ''takie inne pomysły''
    Metaforycznie, to by można zrozumieć te wszystkie auta, jako symbole, pewnych marzeń lub jakoś tak.
    która realizacja, została przerwana, ale jednocześnie, jest pewna nadzieja.
    Bo skoro nawet "rakieta" możliwa na ulicy, to także wyzdrowienie.
    Tak jakoś to widzę na pierwsze subiektywnie spojrzenie:)↔Pozdrawiam:)↔5
    P.S↔U mnie↔word.counter.net→100
    LibreOffice, co używam↔97.↔gdzie %↔nie liczy jako słowa.
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    Całkiem niezła interpretacja, Dekaos. Co do ilości znaków - skoro Literkowa nic nie mówi, a zaakceptowała, widocznie jest OK.
  • LBnDrabble 14.02.2021
    Prosimy jeszcze zaznaczyć w ramce LBnDrabble i zaznaczyć praca konkursowa. I gotowe
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    Załatwione! Dzięki za pomoc.
  • Piotrek P. 1988 14.02.2021
    Coś innego, rzadko spotykanego, alternatywnego. I mocne, zaskakujące zakończenie. 5, pozdrawiam :-)
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    Och, dziękuję za tę ocenę i piątkę od niezwykle oryginalnego twórcy! I też pozdrawiam:)
  • Narrator 15.02.2021
    Też się w to bawisz? Koniec świata! Rozumiem, każdy chce wygrać. Trochę pomogłaś sobie wyliczanką, oraz powtórzeniem. Jak na mój gust, za dużo mercedesów. A gdzie syrenki, mydelniczki, wartburgi, czarne wołgi (które ludzi zwijały z ulicy)? Pamiętam sąsiada marnującego każdą wolną chwilę pod swoją syrenką. Raz w miesiącu pakował do niej całą rodzinę, jechali do kościoła, do którego prędzej można było zajść piechotą, ale wtedy nikt by nie widział ich auta, a później musiał wszystko naprawiać i tak w kółko. Uważaj, żeby nie pisać więcej niż dwa drabble dziennie, bo jeszcze wpadniesz w nałóg!
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    Narratorze! Wyjrzyj przez okno. Widzisz tam parking z lat siedemdziesiątych ubiegłego wieku? Widzisz gromadę dzieci, bawiących się w berka, biegających wokół mydelniczki? Uciekających do domu na hasło "czarna wołga"? Nie widzisz. Dzieci siedzą w domach z tabletami w rękach, a na parkingach nie ma miejsca, żeby narysować kredą prostokąt, podzielić go na osiem kwadratowych części i poskakać na jednej nodze:)

    Dwa dziennie? Wczoraj napisałam dwa... "A to się zwykle tak zaczyna..."
  • Narrator 15.02.2021
    Trzy Cztery Właśnie dlatego, że nie widzę, piszę o tym :)
  • Szpilka 15.02.2021
    Mercem się fajnie pomyka, można ostro depnąć na autostradzie. Fajna puenta ?
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    Mercem nigdy nie jeździłam. Nie mam prawa jazdy, ale bywam pasażerką. Jestem wożona hondą i audi, ale też często - taksówkami. Niedawno wybrałam się taksówką po trzymiesięczny bilet na autobus. Bilet miesięczny kosztuje w moim mieście100 zł, a trzymiesięczny - 280. Ponieważ oszczędza się na tym trzymiesięcznym, postanowiłam wydać dwie zaoszczędzone dychy na taxi, dla wygody i pozyskania jakiejś opowieści taksówkarskiej (lubię słuchać, co mi opowiadają kierowcy). Niestety, punkt sprzedaży był "nieczynny do odwołania z powodu choroby". Więc znowu wskoczyłam w tę samą taksówkę i pojechaliśmy z panem kierowcą do innego, najbliższego sklepu z biletami. Po drodze doszłam do wniosku, że już teraz nie ma sensu wracać z miasta autobusem, bo zajmie mi to godzinę z przesiadkami. Więc taksówka czekała, aż kupię bilet, żeby zawieźć mnie wygodnie i szybko pod samą bramę mojego domu.
    Tzw. "trzaśnięcie drzwiami" w moim mieście kosztuje sześć złotych. Dzięki temu, ze pod drugim punktem sprzedaży biletów nie rozpoczęłam nowego kursu, a tylko kontynuowałam stary, zaoszczędziłam dwa złote, bo proces kupowania biletu był trwał w miarę krótko. Nie było kolejki ?
  • Szpilka 16.02.2021
    Trzy Cztery

    Audicą też można lekko depnąć 200 km/h, ale ta wolność może się skończyć - Freie Fahrt fuer freie Buerger, czyli jazda bez ograniczeń szybkości dla wolnych obywateli, bo już tylko na 80% autostrady można szaleć ?

    Dzięki za ciekawą historyjkę ?
  • Trzy Cztery 16.02.2021
    A, proszę ?
  • LBnDrabble 15.02.2021
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabbli i tylko 800 słów do czytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 18 luty /czwartek/ godz. 23.59
    Liczymy na Autorów na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa pozdrawia
  • Pasja 15.02.2021
    Zmotoryzowane drabble i szybkie. Lecz ja tam wole spacery po drugiej stronie ulicy, bo mam park.

    czeka na mnie rakieta
    leżę na zakaźnym... dwuznaczny obraz?

    Pozdrawiam
  • Trzy Cztery 15.02.2021
    Spacery są najfajniejsze. Lubię zimowe.
    Jeśli widzisz dwuznaczność, to pewnie jest.

    Pozdrawiam także.
  • Shogun 19.02.2021
    Mi to szczerze wygląda jak pacjent leżący na zakaźnym, patrzący przez okno i z nudów albo liczący samochody na parkingu, albo w komisie, który jest niedaleko szpitala :)
    No a po drugiej stronie czeka na niego "rakieta". Czyli co? No, autko własne ukochane, najszybsze na świecie, a jeśli czerwone, to już w ogóle, bo jak wiadomo, czerwone są najszybsze ;)
    Doczekać się nie może ponownej przejażdżki, no bo na zakaźnym...
    No ale wyjdzie wyjdzie, bo w końcu "rakieta" na niego czeka ;)

    Pozdrawiam :)
  • Trzy Cztery 19.02.2021
    Shogun, w punkt! :)
  • Shogun 19.02.2021
    Trzy Cztery ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania