LBnD (35.) ***

Jeszcze rozcierasz obolałe kolano, po tym jak spadłeś. Poznałam cię niedawno choć już byłam w związku. Tamten był zbyt zimny. Teraz jest jeszcze zimniejszy. A jednak kłóciliśmy się gorąco i bardziej namiętnie niż kiedykolwiek w łóżku. Używał złego słowa lub mocnej ręki. Chciał tylko bezmyślnej wierności, której brak podejrzewał bez przyczyny. A jednak poznałam Ciebie. Przekonywałeś, że Jemu brakuje tylko otwarcia serca. Musi poczuć mój ból, jaki we mnie nagromadził a to go zmieni. Muszę wyrzucić z siebie tą złość i żal.

Zrobiłam mu to. Użyłam noża. Krew poplamiła całą kuchnię. Teraz ja.

 

Przyjmij mnie w swoich płomieniach, Nosicielu Światła.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • LBnDrabble 03.11.2021
    Witamy pierwsze drabble w Bitwie! Życzymy przyjemnej zabawy ze stusłówkami.

    Prosimy o link na Forum i zmianę kategorii na Bitwę.

    Literkowa
  • Troszkę chyba na szybko pisane, ale ok jest.
  • Zaciekawiony 03.11.2021
    Pisane gdy podleciał pomysł. W tym przypadku pojawił się od razu po przeczytaniu tematu.
  • Justyska 03.11.2021
    Podobno, każdy z nas nosi w sobie zło. Ciekawy tekst. Robi wrażenie pisanego w emocjach co zdaje się tu pasować.
    Pozdrawiam
  • Bajkopisarz 04.11.2021
    No i otwarło się zatwardziałe serce. Że zbyt dosłownie? No trudno, każdy może sobie interpretować słowa jak chce. Zrodził się w głowie pomysł na naprawę świata, może nie całego, tylko jego mikro cząstki i został wcielony w życie. Gdyby poszedł za nim efekt skali, mielibyśmy morze krwi i ognia i przewodnika ze światełkiem na czele.
    O takiego jak ta ryba – Anglerfish ?
  • Pasja 12.11.2021
    Wow! Krwisty kawałek i rozświetlający zimny mrok. Niekiedy kobiety w taki sposób wyzwalają się z niewoli. Zło w każdym z nas drzemie, Budzi się kiedy budzą się demony...
    Dobry *****

    Pozdrawiam
  • Trzy Cztery 12.11.2021
    Straszna opowieść. I można znaleźć w niej odbicie prawdziwych historii.
  • LBnDrabble 13.11.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Tylko 1100 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 20 listopada /sobota/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i liczymy na Autorów! Na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa
  • LBnDrabble 20.11.2021
    Autorze, tylko do północy możesz zagłosować na najlepsze drabble!
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Liczymy na Ciebie

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania