LbnD 35 - Gaz

usunięte

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Dekaos Dondi 06.11.2021
    Cos_ci_powiem... że za wygodne światło, czasami bardzo w dupę uwiera. Czasami lepsze te za oknami, bardziej wzmacnia.
    Pozdrawiam:)↔%
  • cos_ci_opowiem 07.11.2021
    W sumie to wraz z wymianą oświetlenia sodowego na LED-y cofamy się trochę do tamtych czasów, bo one tak świecą, że strach. ;) Pozdrawiam.
  • Paweł Beer 07.11.2021
    Jakieś szatańskie teksty zasługujące na uwagę tu znajduję:) Ciekawe to.
  • cos_ci_opowiem 07.11.2021
    Fun fact: według mitologii biblijnej Lucyfer był najlepszym z aniołów, tylko w tym doskonałym świecie sprzed powstania świata postanowił się zbuntować. :) Pozdrawiam.
  • Bajkopisarz 07.11.2021
    O były takie lampy ;)
    Ale nie do końca się zgodzę, że nie będą o tym bohaterze pisać książek. Może nie grubych, ale w Małym Księciu zapalacz-gazownik ma poczesne miejsce. A w Łodzi na ulicy Piotrkowskie ma nawet swój pomniczek.
  • cos_ci_opowiem 07.11.2021
    No tak, ale o całej książce o zapalaczu (nawet nie wiem, jak się ten zawód nazywał) jednak nie słyszałem. :( Pozdrawiam. :)
  • Cicho_sza 07.11.2021
    Przydałby się w tych mrocznych czasach taki niosący światło człek. Fajne drabble. Pozdrawiam
  • Paweł Beer 07.11.2021
    Byleby się fałszywym prorokiem nie okazał :)
  • Cicho_sza 07.11.2021
    Paweł Beer słuszna uwaga ?
  • cos_ci_opowiem 07.11.2021
    Wielu jest takich, co o sobie myślą, że "niosą światło" :-). Pozdrawiam.
  • Piotrek P. 1988 07.11.2021
    Współczesny rodzaj ludzki jest jedynym oficjalnie znanym gatunkiem, który produkuje sztuczne światło.
    5, pozdrawiam :-)
  • cos_ci_opowiem 07.11.2021
    To jednak nadal małpy nie potrafią rozpalić ognia? Dzięki za piątkę, pozdrawiam. :)
  • Piotrek P. 1988 08.11.2021
    Ogień jest naturalnym źródłem światła, bo czasami pożary, na przykład w tropikalnych lasach, zostają wzniecane przez uderzenie pioruna.
    Pozdrawiam :-)
  • cos_ci_opowiem 08.11.2021
    Piotrek P. 1988 Ale rozniecić ogień też chyba potrafi tylko człowiek?
  • Piotrek P. 1988 09.11.2021
    cos_ci_opowiem Tak. Przynajmniej spośród gatunków znanych nauce. Swoją drogą: ciekawe, czy istnieją gatunki, które są nieznane nauce, bo są obecnie dla niej nieuchwytne? Myślę, że czas pokaże. Moim zdaniem, takie 'rozkminy' to ciekawy temat i bardzo dobre źródło inspiracji do pisania utworów w klimatach sci-fi i/lub fantasy.
  • cos_ci_opowiem 09.11.2021
    Piotrek P. 1988 No proszę, od lamp gazowych do S-F, ciekawie nam się rozwinęła ta dyskusja. :)

    Mnie ciekawi, czy kiedyś gatunki jak małpy czy delfiny wyewoluują na tyle, żeby dogonić człowieka w byciu inteligentną formą życia. Albo i przegonić.
  • Piotrek P. 1988 10.11.2021
    cos_ci_opowiem Myślę, że to również ciekawy temat do 'rozkmin', jak i do poruszenia w potencjalnym przyszłym utworze z gatunku sci-fi i/lub fantasy.
  • LBnDrabble 12.11.2021
    Witamy w zabawie ze stusłówkami!
    Życzymy ciekawych komentarzy po czytaniu drabble innych biorących udział

    Literkowa
  • Trzy Cztery 12.11.2021
    - Lucek, co robisz?
    - Niosę światło!
    - Dzieci, spać!

    Haha, ciekawe, że jak pojawia się światło, dzieciaki muszą iść spać, czyli zamknąć oczy i nie patrzeć. Jakby miały być... "ciemne". Cóż, jak podrosną, to wszystko zobaczą. A może już nie wszystko?
  • cos_ci_opowiem 12.11.2021
    Ciekawa interpretacja tego fragmentu, pozdrawiam :)
  • Pasja 12.11.2021
    Najpierw zapalał by rozjaśnic ciemność, by świtem gasić latarnie. Ciekawe jakie miał wynagrodzenie taki zapalnik?

    Pozdrawiam
  • cos_ci_opowiem 12.11.2021
    Też jestem ciekaw, no i jakie ryzyko wypadku przy tym było?

    Pozdrawiam również :)
  • LBnDrabble 13.11.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Tylko 1100 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 20 listopada /sobota/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i liczymy na Autorów! Na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa
  • LBnDrabble 20.11.2021
    Autorze, tylko do północy możesz zagłosować na najlepsze drabble!
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Liczymy na Ciebie

    Literkowa
  • LBnDrabble 20.11.2021
    PRZEPRASZAMY!
  • cos_ci_opowiem 21.11.2021
    LBnDrabble Zaglosowałem już dawno. xD
  • Wertyt 21.11.2021
    Stary już jestem... pamiętam... ostatnie paliły się w krakowskich Sukiennicach...
  • cos_ci_opowiem 21.11.2021
    W którym roku?
  • Wertyt 24.11.2021
    cos_ci_opowiem
    Właśnie mi uświadomiono, że lampy jeszcze istnieją. Ale latarnika widziałem ostatnio w latach sześćdziesiątych.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania