LbnD 36 - Zamiana

usunięte

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Dekaos Dondi 03.12.2021
    Cos_ci_opowiem↔No tak. Tylko czy ta fotografia, była fotografią, aktualną – bez względu na czas – czy tylko,przeszłością.
    Prawdziwą, ale tylko na... fotografii.. i czy pomarańcza, będą pachnieć, czy tylko... wyglądać.
    Lubię tekst... niedopowiedziane. Gdzie można rozmyślać po swojemu. A tekst jeno, jako... drożdże dla ciasta:)
    Pozdrawiam:)↔%
  • cos_ci_opowiem 04.12.2021
    Nie wiem, czy da się napisać dopowiedziane drabble. ;) Pozdrawiam.
  • cos_ci_opowiem 04.12.2021
    Przynajmniej ja nie umiem.
  • Bajkopisarz 03.12.2021
    Skojarzenie pierwsze jest takie, że oto ludzkość zniszczyła kolejną siedzibę, więc wynosi się gdzieś dalej, by znów zacząć od nowa i skończyć tak samo. I tak dobrze, że są jeszcze możliwości przemieszczania się, pomimo zniszczeń i wojny. Najpewniej jest sporo prawdy w założeniu, że nigdy nie spotkamy żywej obcej cywilizacji, gdyż rozwój jest możliwy tylko do pewnego poziomu (wyczerpania zasobów) a potem musi nastąpić upadek. Żadna cywilizacja nie jest w stanie przeskoczyć tego punktu i koniec końców zniszczy samą siebie. Tutaj jest jakby optymistyczne założenie, że jednostki mogą się wydostać z tej matni. No, ale co dalej? Czy jednostki dadzą radę pociągnąć rozwój, czy po prostu przetrwają chwile dłużej niż reszta, która nie miała tyle szczęścia.
  • cos_ci_opowiem 04.12.2021
    Ciekawa interpretacja, wyprzedzająca intencje autora, ale bdb. Pozdrawiam.
  • Paweł Beer 04.12.2021
    Ważne, że jest cel... pytanie czy osiągalny?
  • cos_ci_opowiem 04.12.2021
    Wsiadły, lecą, więc pewnie tak. Coś nam to powinno przypominać. Pozdrawiam.
  • LBnDrabble 11.12.2021
    Zapraszamy.
    Rozpoczynamy głosowanie. Potrwa do 16 grudnia /północ/
    Czytamy, komentujemy i potem na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/ - głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Literkowa
  • Pasja 12.12.2021
    Poszukiwanie swego miejsca na ziemi poprzedzone pragnieniem jest trudnym wyzwaniem, ale nie niewykonalne. Jak się bardzo pragnie to można uciec od przeszłości. Pomarańcze mają optymistyczne jutro. Ciepłe jak słońce.

    Pozdrawiam
  • cos_ci_opowiem 14.12.2021
    Widzisz, wczoraj zielone łąki i lasy nosiły optymizm dla tych, którzy widywali pomarańczowe sady, jutro może być na odwrót. Pozdrawiam.
  • Pan Buczybór 16.12.2021
    ucieczka przed śmiercią, nawet nie dla siebie, ale dla dzieci. Ale czy tam będzie lepiej?
  • cos_ci_opowiem 17.12.2021
    Wiem, kogo można zapytać i gdzie, ale nie chcę odpalać kolejnej burzobomby.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania