LBnD - Drabble - Stare Drzewo 2

Leszek leżał nieruchomo. Bezwładne ciało po niedawno przebytym udarze stało się więzieniem dla jego niespokojnego ducha. Cierpiał.

 

Ze względu na stan zdrowia przeniesiono go do domu opieki. Opuścił ukochane Bielany, swój stary domek na ulicy Płatniczej, w którym mieszkał całe życie. Czuł się jak wielkie drzewo przewrócone przez wichurę. Wyrwane z korzeniami.

 

Czuł się obco w nowym miejscu, nikogo tu nie znał. Rodzina nie mogła go zobaczyć ze względu na panującą pandemię. Przykładano mu jedynie telefon do ucha, by mógł usłyszeć głosy bliskich. Był już stary.

 

Kolejne dni miały rozstrzygnąć czy wróci do sprawności, czy będzie wegetował.

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ocmel 11.08.2021
    Ot, fragment wyrwany z życia chorej osoby. Taką mamy rzeczywistość. Nastrój zupełnie inny niż we wczorajszym tekście, kompletne przeciwieństwo pozytywnej staruszki.
    Jedyne, do czego bym się przyczepiła to nieszczęsne powtórzenia. W tak krótkim tekście mocno rzucają się w oczy.
    Pozdrawiam ;))
  • Małgorzata 11.08.2021
    Ocmel, Ty to masz oko! Mi dopiero przy trzecim czytaniu pokazały się nieszczęsne powtórzenia ?
    Dzięki, że wpadłaś ?
  • LBnDrabble 13.08.2021
    Nie możesz wstawiać dwóch tekstów na Bitwę. Musisz się określić i jeden usunąć z kategorii Bitwy Literackie, żeby nie śmiecić w wątku. Radzimy poczytać regulamin, albo zapytać w wątku: https://www.opowi.pl/forum/literkowe-bitwy-koszyk-rozmaitosci-w957/

    Literkowa
  • LBnDrabble 05.09.2021
    Zapraszamy do zabawy ze stusłówkami!
    Dekaos Dondi proponuje tematy. Może trochę dziwne. Nie wiem.
    1↔Za smutno na śmiech, za śmieszno na smutek.
    2→Tam gdzie szybują cienie fruwających ptaków.
    Czas do 10 września do 23.59
    Liczymy na Ciebie!!!
    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania