()

()

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (25)

  • Anonim 19.04.2020
    Kompletnie nie rozumiem. Dla mnie to zbyt, chyba, poetyckie. Bo jak pewnie większość użyszkodników Opowi wie, ja poezyi nie kumam prawie wcale.
    Na pewno jest zaskoczenie, to kumam. I to mi się podoba.
    Zbyt wiele przecinków.

    Staje się pożywką dla roztoczy, nie marnuje mnie natura.
    Tu: albo stajĘ, albo dla oddzielne zdania, co bez Ę to dwa różne podmioty.

    Pozdrawiam.
  • Anonim 19.04.2020
    dwa* oddzielne zdania
  • 00.00 19.04.2020
    Antoni Grycuk Tutaj była inspiracja. "Twoja skóra produkuje co 24 godziny jedną warstwę martwego naskórka, a co 28 dni skóra odnawia się całkowicie, ... Statystyczny człowiek zdąży zrzucić z siebie do 70 roku życia około 50 kg martwego naskórka"

    Zdarza się, że piszę zbyt pokrętnie. :)
    Dzięki za pomoc, przecinki są celowe.
    Jeszcze przemyślę ten zapis.
  • 00.00 19.04.2020
    Acha, jeszcze chodziło o fizyczną powłokę, jako maskę.
  • Pasja 19.04.2020
    Możesz się narazić Koncernowi szamponu. A drbbelek super. Ile to warstw człowiek z siebie się pozbywa przez życie, aby lśnić. Tatr masek.

    Pozdrawiam
  • 00.00 19.04.2020
    Pasja Wyrastamy z siebie. ? Gdybyśmy zostali bez miany, to sobie wyobraź te warstwy. :)
    Dzięki za odwiedziny. :)
  • LBnDrabble 19.04.2020
    Witamy kolejnejne Drabble. Życzymy wygranej.
    Literkowa pozdrawia
  • 00.00 19.04.2020
    LBnDrabbke Witam równie i dziękuję. :)
  • Dekaos Dondi 19.04.2020
    Zerka→ Jak Ty to potrafisz wszystko opisać:)
    Hmm... te odrobinki cielne, można by przyrównać, do naszej tożsamości.
    Wykorzystane spadają, nowe rosną, a człek nawet gdyby chciał niektóre przykleić ponownie.
    to się nie da, bo pomieszane jak diabli w jednostronnym czasie.
    Ja też nie stosuje Head&... to by mogło wprowadzić fałsz, taki czy inny.
    Człek całe życie, czymś obrasta. Tylko niektórych potrafi się pozbyć, a inne zostają, czasem do śmierci jakby.
    A czy drabble mi się podoba... durne pytanie znów:)→Pozdrawiam:)→5
  • 00.00 19.04.2020
    Dekaos Te przyklejone, to zachowanie pełnych wspomnień, oczywiście jest to niemożliwe, bo się zacierają.
    Obrastamy doświadczeniami, przez odbiornik jakim jest ciało.
    Ogólnie, dzięki za zagłębienie się w treść. :)
  • Shogun 19.04.2020
    Bardzo ciekawe i dobrze napisane drabble. Ja bym to przyrównał do tego, że człowiek przez całe swoje życie ma mnóstwo masek. Zakłada jedna na jakiś czas, a gdy on upłynie, zakłada następną. Jakby dopasowuję odpowiednią do miejsca i czasu, tak, aby jak najbardziej wykorzystać jej potencjał.
    Taka ma subiektywna interpretacja :D
    Pozdrawiam ;)
  • 00.00 19.04.2020
    Shogun Dobra podejście do sprawy. Podobno szybkość przystosowania świadczy o poziomie inteliencji.
  • Shogun 19.04.2020
    00.00 to prawda, umiejętność adaptacji, przystosowania jest pewnym rodzajem inteligencji oraz jej jak takim wyznacznikiem.
  • LBnDrabble 19.04.2020
    Jeszcze w tytule wstaw numerek Bitwy i wrzuć link na Forum. Tylko nie kombinuj ?
  • 00.00 19.04.2020
    LBnDrabble Zapomniałam o numerze. Nie kombinuję. ?
  • pkropka 21.04.2020
    Fajny pomysł. Łupież, łuszczący się naskórek... Sporo z nas zostaje rozrzucone po świecie.
  • 00.00 22.04.2020
    Kropka Tak, ciągle coś z nas odpada. :)
    Dzięki. :)
  • LBnDrabble 26.04.2020
    Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Czytamy, komentujemy i głosujemy plus uzasadniamy - Dlaczego?
  • W każdym etapie życia człowiek przywdziewa inne maski, choć jako dzieci chyba jeszcze ich nie posiadamy.
    Czasem dobrze zastosować coś na łupież...
  • Szpilka 27.04.2020
    Oryginalny drabbelek, a Head & Shoulders i tak na łupież nie pomaga ?
  • LeeaThorelli 27.04.2020
    Rozwój osobniczym człowieka, to jak wielka szafa pełna masek. W cyklu życia zmieniamy się - czasem dobrowolnie, a czasem nieświadomie pod wpływem otoczenia. Zakładamy maski mimowolnie, bo niektóre z nich związane są z naszą biologią. Zrzucamy jak skórę.
    :)
  • LBnDrabble 29.04.2020
    Prosimy wrócić do głosowania i uzupełnić drugie miejsce - kto?
  • 00.00 29.04.2020
    LBnDrabble Sorry, już dopisuję. :)
  • illibro 23.05.2020
    Coś o tym, o czym można się przekonać na własnej skórze:) Te cudowne szampony to bujda na resorach, podoba mi się twoje podejście do różnych tematów, ta gra wyobraźnią
  • 00.00 27.05.2020
    illibro Nie używam tych szamponów, ale czym więcej reklam, tym mniejsza skuteczność. :)
    Dzięki za odwiedziny. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania