LBnD19 - Beczka Diogenesa

Swego czasu , byłem bardzo majętnym człowiekiem.

Jednak w bezmyślny sposób utraciłem swój majątek, żyjąc rozrzutnie.

Postanowiłem ,więc wyruszyć w podróż w nieznane mi dotąd krainy.

Codziennie zdawałem sobie pytania: kim jestem, dokąd zmierzam?, Co tak naprawdę znacze na , tym ziemskim padole?.

Pragnąłem żyć w poczuciu wolności, za nic sobie miałem wszelkie normy i reguły moralne.

Starałem się żyć w zgodzie ze sobą i otaczającym mnie światem przyrody.

Jednak, takie życie nie było łatwe często cierpiałem z głodu i poczucia niedostatku.

Nie chciałem podlegać niczyjim rozkazom, stałem się , więc bezdomnym starcem.

Sypiałem w pobliskiej oborze niczym grecki Diogenes , który zamieszkał w swej beczce.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Anonim 01.12.2020
    Historia jest, ale jakby był to tylko wyimek z czegoś większego, bo nie widzę tu puenty ani zaskoczenia. Choć takie teksty też są potrzebne.

    Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 01.12.2020
    Hola! Czemu trzy razy wstawiłeś? Jest edycja tekstu przecież... Wystarczy, że poprawisz w starym (!)
  • Taviani 01.12.2020
    Ale nie mam komputera i jest mi trudno cokolwiek poprawiać
  • Pan Buczybór 01.12.2020
    no ale na telefonie też się da. Wchodzisz w publikacje i masz przy każdym tekście ikonkę edycji...
  • Taviani 01.12.2020
    Następnym razem może pójdzie mi lepiej dopiero się tutaj wszystkiego uczę
  • LBnDrabble 01.12.2020
    Nie przejmuj się... pierwsze koty za płoty.
    Literkowa
  • Pasja 01.12.2020
    Czasem z różnych przyczyn poddajemy się losowi. Znikamy i zamykamy się w swojej samotności. Ciekawy obraz bezdomności.
    Pozdrawiam
  • Taviani 02.12.2020
    Bardzo często bezdomnym staje się osoba wykształcona,posiadająca swoją rodzinę.
  • LBnDrabble 03.12.2020
    ZAPRASZAMY!
    Rozpoczynamy po raz 19 głosowanie: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy wszystkie drabbelki, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 07 grudnia /poniedziałek/ godz. 23.59
    Literkowa pozdrawia
  • kigja 03.12.2020
    Kim jestem i dokąd zmierzam...
    Quo Vadis Domine

    Jest dobrze, ale zabrakło mi wyrazistszej puenty.
    Ale podoba się :)

    Pozdrawiam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania