LBnD22 - Żywa bomba

Wrzawa urwanych rozmów. Pośpieszne kroki przyprawione trzaskiem łamanych obcasów. Wszystko to kipiało na dworcu niczym w pozostawionym na ogniu garncu. Polecenia terrorysty w dłoni napędzały spirale nieuchronnej zagłady dla zakładników o słabej kondycji.

Mężczyzna blady jak słonina. Śnił na jawie, że spokojnie dojada kanapkę z tuńczykiem. Nagle stanął jak słup soli. Odebrał telefon. Wtem pociąg wjeżdżał na stację. Twarz faceta spowijało przerażenie. Tworząc kolaż lęku z rozedrganych ust i zastygłych mięśni. Spomiędzy włosów na brodzie wyskakiwały mu iskierki. Za ramię chwyciła go zaniepokojona kobieta. Gdy tylko go tknęła, nastąpiła eksplozja. Mężczyzna wpadł pod pociąg.

Kobieta z trudem wstała. Wszyscy pozostali pozostali niewzruszeni. Za moment zaczął dzwonić jej smartphone. Po chwili zawahania odrzuciła połączenie i udała się pomału na śniadanie.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • LBnDrabble 12.01.2021
    Witamy w Bitwie i prosimy o link na Forum. Życzymy powodzenia.
    Literkowa
  • LBnDrabble 18.01.2021
    Rozpoczynamy głosowanie: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 23 stycznia /sobota/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy do zagłosowania i liczymy na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarza
    Literkowa pozdrawia
  • Anonim 19.01.2021
    No, sticte sen, taki misz-masz, że tylko we śnie możliwy.
    Podoba się przez to, że oddaje klimat snu.

    Pozdrawiam.
  • Vincent Vega 19.01.2021
    Dziękuję, również pozdrawiam :)
  • Pasja 23.01.2021
    Senny koszmar jak obraz Beksińskiego... zmieszane emocje z kolorami i ze smakiem tuńczyka. Koszmar na jawie wjechał jak pociąg do snu. Doskonałe uchwycenie klimatu.

    Pozdrawiam
  • Vincent Vega 23.01.2021
    Dziękuję oraz pozdrawiam ?
  • Shogun 23.01.2021
    Bardzo dobrze opisany i oddany klimat :) Aż się człowiek zastanawia, czy wydarzyło się to na jawie, czy we śnie? I ta niepewność jest największą zaletą tego tekstu. No bo albo tak, albo tak... a może jeszcze inaczej?
    Koszmar na wielu płaszczyznach świadomości.
    Dobre drabble :)

    Pozdrawiam :)
  • Vincent Vega 23.01.2021
    Dziękuję, również pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 23.01.2021
    Takie trochę zbyt chaotyczne plus parę drobnych błędów. Średnie
  • Vincent Vega 23.01.2021
    Dziękuję za komentarz, dobra krytyka nie zaszkodzi ;) Pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania