LBnD31 - Drabble - Stare Drzewo

- Jestem ok, daję radę, nie muszę nic nikomu udowadniać – to były afirmacje, które powtarzała codziennie rano. Takie ćwiczenie zaleciła jej terapeutka, do której trafiła około czterdziestki.

 

Wcześniej była jak cienka, wątła gałąź na wietrze – niepewna i lękliwa. Później stała się kapitanem swojego losu, silnym i mocnym drzewem odpornym na burze i wichury. Dziś dobiegała osiemdziesiątki i wciąż buchał w niej apetyt na życie. Zdrowie pozwalało jej realizować kolejne marzenia.

 

Gdyby w połowie swojego życia nie wzięła spraw swoje ręce, byłaby dziś zgorzkniałą staruszką. W odpowiednim momencie pokochała siebie i świat wokół stał się wspaniały, a ona pełna pozytywnej energii.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • Ocmel 10.08.2021
    Trafiona metafora ;) Nie wiem, czemu, ale zgorzkniałą staruszkę wyobraziłam sobie jako brzydkie, powyginane drzewo.
    W drugim akapicie masz "będę się", więc można by to poprawić. Poza tym, przyjemne drabble. ;)
  • Ocmel 10.08.2021
    *była się
  • Małgorzata 10.08.2021
    Ocmel dziękuję :* Już poprawiłam.
  • Pan Buczybór 10.08.2021
    cóż, pomimo pewnej naiwności jest to tekst pozytywny, nawet jeśli operuje prostymi środkami. Całkiem niezłe drabble.
  • Małgorzata 11.08.2021
    Dziękuję bardzo!
  • Dekaos Dondi 10.08.2021
    Małgorzato↔Ładne drabble o aspekcie życia. Aczkolwiek brakuje mi tu słowa↔Niezłomna.
    Takie adekwatne by było, do treści.
    Pozdrawiam:)↔%
  • Małgorzata 11.08.2021
    Tak, masz rację, niezłomna pasuje tu świetnie. Dzięki za odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie!
  • Piotrek P. 1988 10.08.2021
    Bardzo pozytywne i optymistyczne. 5, pozdrawiam :-)
  • Małgorzata 11.08.2021
    Uprzejmie dziękuję :)
  • Vincent Vega 10.08.2021
    Sympatyczne, tylko wzięcie życia za rogi, uświadomienie sobie, że nie musimy ganiać za marchewką, za którą każe nam chodzić większość, bo niby dopiero wtedy, gdy ją dorwiemy będziemy spełnieni oraz mieli udane życie. Udanych przepisów na życie może być tyle ile istnień jest na świecie. Pozdrawiam :)
  • Małgorzata 11.08.2021
    Vincent, święte słowa - każdy z nas jest inny i potrzebuje czegoś innego do szczęścia. Nie marchewka, ale sama droga do niej ma sens. Pozdrowienia serdeczne.
  • Trzy Cztery 11.08.2021
    Ładny, mądry tekst. Pokochać siebie to takie ważne. Ludzie, którzy mają kontakt z tymi, którzy kochają siebie, są także szczęśliwsi. Mają do czynienia z kimś pozytywnym, kimś uśmiechniętym i kimś, kto może skupić się na innych (na nich!), bo na sobie już nie musi aż tak.
  • Małgorzata 11.08.2021
    Niektórzy kochają siebie od dzieciństwa, inni muszą się tego nauczyć. To ważne by otaczać się pozytywnymi ludźmi, przebywać w miłym otoczeniu.
    Może to nie czas i miejsce, ale na dzisiejszym wieczornym spacerze zastanawiałam się, dlaczego symbolem kościoła katolickiego musi być krzyż z ciałem Jezusa, a nie serce, oko Boga w trójkącie - coś pozytywnego?!! Przecież miłość powinna być najważniejsza. A tak, na polskich ulicach ukrzyżowany Chrystus lub tablica upamiętniająca terror. Jak żyć pozytywnie w takim otoczeniu?
  • LBnDrabble 13.08.2021
    Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy ze stusłówkami

    Literkowa
  • LBnDrabble 16.08.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Siedem drabble i tylko 700 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 20 sierpnia /piątek / godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy do zagłosowania na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Liczymy na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.
    Literkowa
  • Akwadar 16.08.2021
    W prostocie wyrazu siła. Niezły tekst.
  • Małgorzata 17.08.2021
    Dziękuję bardzo.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania