LBnD33 - Ankieter

usunięte

Średnia ocena: 4.1  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Bożena Joanna 06.10.2021
    Pokazujesz dwoistość naszego świata, z jednej strony zbrodnia, z drugiej ankieta. Istny paradoks, ale poprzez wieki często spotykany w naszej historii.
    Pozdrowienia!
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam :)
  • Cicho_sza 06.10.2021
    Rzeczywistość potrafi zaskoczyć. Zazwyczaj wtedy, gdy się tego zupełnie niespodziewamy.
  • Cicho_sza 06.10.2021
    nie spodziewamy ?
  • LBnDrabble 06.10.2021
    Witamy i dziękujemy za dołączenie do Bitwy. Życzymy dobrej zabawy ze stu słówkami.

    Literkowa
  • Szpilka 06.10.2021
    Zaskakująca puenta, podobuje ?
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Chusteczki za darmo :D dzięki.
  • Piotrek P. 1988 06.10.2021
    Czuć akcję w powietrzu. Nastrojowe, pobudzające wyobraźnię i zaskakujące opowiadanie w klimatach sensacyjnych.
    5, pozdrawiam :-)
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Dziękuję, pozdrawiam :)
  • Nazareth 06.10.2021
    Nie bardzo wiem co chciałeś przekazać. Fabuła jak dla mnie mocno niejasna, nie wiemy nic na temat strzelaniny, jej przyczyn i skutków dla bohatera, nie znamy motywów, które kierowały nim w podjęciu decyzji, o której przez skórę czuć, że powinna być ważna, ale nie wiadomo czemu. Ja wiem, że sto słów to nie wiele, ale każda historia, nawet najkrótsza powinna być zrozumiała. Ta, moim zdaniem nie jest.
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    OK, następnym razem napiszę całą historię i skompresuję w .zip, może wyjdzie 100 słów.
  • Trzy Cztery 06.10.2021
    W moim odczuciu zgoda na udział w ankiecie jest wyrazem chęci do powrotu do normalności. Pozostaje jednak zastanowić się, czym dzisiaj jest normalność. Może chłodem emocjonalnym, i faktem (znak czasów), że nie człowiek jest ważny, ale informacja o nim. Zimne sprawozdanie. Statystyka.
    Dla mnie to opowieść o poddaniu się. Rezygnacji z siebie. Wymuszone to jest czasami, w jakich przyszło nam żyć.
    W pierwszym zdaniu masz powtórzenie słowa "właśnie", raczej do zmiany. I powtórzenie "nie wierząc", które jest dobre, do pozostawienia.
    W trzecim zdaniu dwa razy "byłem". Może to popraw jakoś.
    Masz czas na drobne poprawki do północy, do zamknięcia konkursu.
  • cos_ci_opowiem 07.10.2021
    W takiej sytuacji nikt chyba by nie dbał o powtórzenia.
  • Trzy Cztery 06.10.2021
    W zasadzie chaotycznosć wypowiedzi byłaby tu usprawiedliwiona, żze względu na silne przeżycia. Ale może wystarczy ich opis? Pozdrawiam z autobusu, i się wyłączam na dzisiaj:)
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Również pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 06.10.2021
    Postawiłeś na mocny kontrast. Tragedia i nieludzka obojętność. Albo niekoniecznie
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Albo beznadzieja. Chęć zarobku w jakichkolwiek okolicznościach. Robienie swojego.
  • Bajkopisarz 06.10.2021
    Życie to sinusoida, raz jest wesoło i spokojnie a potem coś tam się przydarza. Normalka. Tutaj jest tak samo, tylko trochę bardziej ściśnięte w czasie, pik i dół są stosunkowo blisko siebie. Ale tak też bywa.
    Jeśli było w tym drablu coś więcej poza tym co napisałem wyżej, to sorry, ale widocznie przeoczyłem.
  • cos_ci_opowiem 06.10.2021
    Przyznam otwarcie, że autor nie miał na myśli aż takiej głębi, ale cieszy mnie, że ktoś widzi w tym drabblu coś więcej :)
  • Trzy Cztery 07.10.2021
    cos_ci_opowiem, jasne, że tekst można odebrać jako groteskę. Ale groteska ma na celu wywołanie poważniejszych refleksji, co nie?

    Strzelanina, trupy, krew. Człowiek zatrzymał się w biegu, w ucieczce. Jest brudny, spocony, język mu się plącze, a tu staje przed nim jakiś królik Bugs z mikrofonem:

    - Przepraszam, a czy nie uważa pan, że marchewki powinny być sprzedawane wszędzie, także w urzędach pocztowych? Przeprowadzam ankietę... Proszę wytrzeć twarz chusteczką!

    Ale - nawet bez takich skrajności zgoda na udzielenie odpowiedzi w jakiejś ankiecie podczas, gdy obok toczy się dramat, jest po prostu pogodzeniem się z dziwną sytuacją. Z tym, że świat swoje, a media swoje. I media muszą, inaczej się uduszą. Zgoda na to, jest tym poddaniem się, pozwoleniem na zamienienie siebie na materiał, na nie wiadomo co. Taki powrót do (nie)normalności.

    - Nigdy tam nie byłem?
    - Odwrotnie! Jestem tam na co dzień.

    A mógłby to być opis snu...
  • LBnDrabble 07.10.2021
    ZAPROSZENIE!
    Rozpoczynamy głosowanie. Dziesięć drabble i tylko 1000 słówek do zaczytania.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 12 /wtorek / godz. 23.59
    Literkowa
  • Dekaos Dondi 07.10.2021
    Cos_ci_opowiem↔Zostawiłem tu komet, ale chyba nie pikłem w "zapisz"
    Z jednej strony, jakby absurdalność sytuacji, a z drugiej, coś, co trzyma z czymś "normalnym"
    Dla obydwu stron. A swoją drogą, ciekawi mnie, czego dotyczyła ankieta?
    W sytuacjach dziwnych, zachowania bywają nieracjonalne, by nie zerwać nici...
    To jeno skrót myślowy:)↔%
  • cos_ci_opowiem 07.10.2021
    Dzięki za komentarz. :)
    Może zwykłe badanie rynku, może preferencje polityczne... Kto tam wie i kto się na tym skupiałby w takiej sytuacji. ;)
  • Justyska 08.10.2021
    Witaj. Bardzo fajne drabble. Można różnie rozumieć, ale myślę, że sprzedawcy i ankieterzy mają swoje sposoby na klienta :)
    Pozdrawiam!
  • cos_ci_opowiem 08.10.2021
    Dziękuję i również pozdrawiam :)
  • Pasja 11.10.2021
    Dobry chwyt ankietera metodą na narodę. Tutaj jeszcze jest obok dramat, który w niczym nie przeszkodził ankieterowi. Nawet chyba pomógł.

    Pozdrawiam
  • cos_ci_opowiem 13.10.2021
    Dziękuję, też pozdrawiam :)
  • Zapraszamy do udziału w zabawie ze słowem!
    Tematy:
    1) Ucieczka na inną planetę
    2) Pokochałam(em) wroga
    Piszemy na jeden lub drugi albo w naszej pracy umieszczamy obydwa.
    Forma dowolna.
    Wszystko o Konkursie znajdziesz na naszym Profilu:
    https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-proze/opis
    lub w zakładce Konkursy: https://www.opowi.pl/konkursy/
    Piszemy do 30 października godzina 00.00
    Liczymy na Ciebie!!!
  • Wykorzystają każdą sytuację, gram słabości wyczują na kilometr. Ja to już czytałem - może tutaj, bo to nie takie nowe.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania