LBnD44 Jarzmo

Całym sercem wierzyłem w cud, który nie nastąpił.

Trzymając pomięte kartki, patrzyłem, jak mój nastoletni syn podrywał córkę sąsiadów. Jeszcze do niedawna budził się każdej nocy, pytając gdzie jest mama. Odeszła niedługo po jego piątych urodzinach, a ja zostałem dla niego ojcem, przyjacielem, nią.

Spojrzałem jeszcze raz na dokumenty. Przerzuty do kości, nerki i płuc.

Pierwszy zabieg zataiłem jako szkolenie z pracy. Pewnie cieszył się z kilkudniowego wolnego, może i zaprosił wtedy tutaj tę dziewczynę. Patrzyłem na nią, jak się rumieni, słuchając jego anegdot.

I nie wiedziałem, czy odebrać mu całe szczęście, czy znowu służbowo wyjechać.

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Akwadar dwa lata temu
    A czemuż trzy pały?!
  • Akwadar dwa lata temu
    Szału wielkiego nie ma, ale... Nieładnie, ludziska, nieładnie...
    Cztery daję, choć wciskam pięć.
  • JakubWilk dwa lata temu
    Odnośnie pał - biorę na klatę.
    Dzięki za Twoją ocenę!
  • yanko wojownik 997 dwa lata temu
    Szczerze dać mu (zaaranżować) szansę na seks, potem skrócić ewentualne męki, jeśli nie widać nadziei.
  • JakubWilk dwa lata temu
    ?
  • Poncki dwa lata temu
    Był kiedyś taki film z Moniką Bellucci, w którym ojciec przyłapał syna na brandzlowaniu i tak się wkurzył, że zaprowadził syna do burdelu i zapłacił za prostytutkę dla niego.
  • Poncki dwa lata temu
    Trudna sprawa taka decyzja. Wydaje mi się, że powinien go przygotowywać do samodzielności.
    Dylemat ciężki, ale moim zdaniem lepiej grać w otwarte karty, albo zniszczyć dokumentację i rozsypać się autem na autostradzie tak, żeby nikt przy tym nie ucierpiał (zakładając, że obejmuje to polisa).
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witam w Bitwie! Dobrej zabawy i wygranej!
    Zmień kategorię na bitwy.

    Literkowa
  • JakubWilk dwa lata temu
    Zrobione. Dzięki i pozdrawiam
  • Urszula Pieńkowska dwa lata temu
    Czy wiara w cud jest naiwnością? Jeżeli tak, chcę na zawsze pozostać naiwną.
    Gratuluję! Bardzo ciekawe drabble ?
  • JakubWilk dwa lata temu
    Dziękuję!
  • Pasja dwa lata temu
    Trudna decyzja, zwłaszcza kiedy musimy rozwiązać ją sami. Może jednak warto usiąść i porozmawiać z bliskimi. Ucieczka niczego nie zmieni. Pozostawi rozgoryczenie i żal dla syna. Razem, nawet śmierć jest pogodzeniem.

    Miłego dnia
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Rozpoczynamy głosowanie. Osiem drabble i tylko 800 słówek do zaczytania.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 24 wrzesień /sobota/ godz. 23.59
    Literkowa
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    JakubWilk↔Niektóre decyzje nie mają jednoznacznych rozwiązań i bywają trudne w realizacji.
    Trza wybierać, nie przewidują, całościowych konsekwencji, w takowym znaczeniu.
    Pozdrawiam?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania