LBnD46 - Obcy, przemyślenia Ellen Ripley

Misja

Średnia ocena: 4.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • LBnDrabble dwa lata temu
    Witam w Bitwie i życzę dobrej zabawy ze stusłówkami.

    Literkowa
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Dzięki, tam na forum pytałem jak się bierze udział, ale wychodzi na to że wszystko zrobiłem poprawnie :)
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Piotrek71↔Przestaną nam zagrażać, gdy znajdziemy właściwe antydotum, jakkolwiek to brzmi. Może lepiej, trzeba by poszukać źródła ich prawdziwego początku. I żeby się nie okazało,tak jak w końcowej fazie: "Planety małp" kiedy to widzi, Statuę Wolności... :)↔Pozdrawiam?:)
    Mnie najbardziej→pierwsza część.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz, Planeta Małp ale tylko ta pierwsza oryginalna, mistrzostwo :) z kapitalną puentą.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Piotrek71↔Lubię wracać do niektórych "staroci" Mają więcej w sobie... tego czegoś.
    Dla mnie też, pierwsza "Planeta... najbardziej. No i muzyka tajemnicza!
    Obejrzałem kilka razy ?:)
  • Akwadar dwa lata temu
    "Misja na LV-426 poniosła fiasko, załoga USS- SULACO wybita, kto zawinił czy niedoświadczony dowódca, który stracił głowę w najgorszym z momentów?" - to zdanie słabe, jakby tak deko przeredagować?
    Sam tekst... pierwsze koty za płoty ;)
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Dzięki za komentarz, zostawię już jak jest, niech będzie oryginalne w końcu to bitwa to wszelkie zmiany już po publikacji są trochę nie bardzo :) z resztą pisaliśmy o tym na forum :)
  • Poncki dwa lata temu
    Pamiętniki Ripley stanowiłyby niesamowite źródło informacji. Gdyby tylko miała czas pisać pamiętniki :P
    Co do treści to wydaje mi się, że powinno być "się" po pogrążyła.
    A co do edytowania tekstu wrzuconego na bitwy, to z tego co wiem, edytować można do momentu kiedy rozpocznie się głosowanie.
  • Piotrek71 dwa lata temu
    Zapewne by były, wiesz to takie fan fiction na szybko pisane. Nie będę już zmieniał nic, niech tak bęzie. Dzieki za komentarz.
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Może usuń też z kategorii prac konkursowych i Bitew, żeby nie wisiał w konkursach.

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania