LBnDrabble 20 – Jaskinia samotności

Lockdown. Zamknięcie w ograniczonej przestrzeni z ograniczoną liczbą ludzi. Nauczanie zdalne i praca z domu nie pomagają zebrać myśli i przeć do przodu. Żona medyk spędzająca w pracy 15 dób w miesiącu również. Samotność spowodowana odcięciem od świata pogłębiają poczucie niezrozumienia a mój własny dom nigdy nie był miejscem tak obcym i budzącym mój smutek i beznadzieje. Samotny w domu głośnym od krzyku dzieci. Samotny przed monitorem komputera na spotkaniu w pracy. Samotny, gdy przytulam się do żony odsypiającej dyżur.

Dom. Czy może zmienić jeszcze swe oblicze i na powrót stać się miejscem dającym nadzieje? Miejscem, z którego nie uciekać?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • LBnDrabble 14.12.2020
    Witamy w Bitwie i życzymy dobrej zabawy. Jeszcze prosimy olinkować tekst:https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-linki-do-w1242/

    Literkowa
  • Pasja 14.12.2020
    Nawiązanie do dzisiejszej sytuacji i życie w ciągłej nadziei na lepsze jutro. Ciekawe drabble.
    Pozdrawiam
  • Anonim 14.12.2020
    O, kurde! Mimo iż jest trochę błędów, to mi sie bardzo podobało. Czuć tę pustkę!

    Pozdrawiam
  • Pan Buczybór 14.12.2020
    No, nawet niezłe, ale warto byłoby popracować nad poprawnością. Brakuje ci paru przecinków i liczby ogólnie w prozie zapisuje się słownie.
  • Smyk 16.12.2020
    Dzięki za uwagę. Niestety gramatyka i zasady poprawnej polszczyzny nie są moją mocną stroną (jestem inżynierem), ale uczę się i zapamiętam wszystkie uwagi.
  • Tjeri 16.12.2020
    Ajaj, uprzejmie się prosi o nierobienie inżynierom złej prasy :) (bo osobiście się obrażę?).
    Jest faktycznie trochę do poprawy (a brak przecinków wypacza sens zdań), ale nic, czego by nie można zrobić w pięć minut :).
    A spojrzenie ciekawe i trafne. Pandemiczna samotność wśród ludzi.
  • LBnDrabble 18.12.2020
    Rozpoczynamy głosowanie. Dziewięć tekstów i 900 słów.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Zapraszamy: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 21 grudnia /poniedziałek/ godz. 23.59
    Literkowa pozdrawia
  • Dekaos Dondi 18.12.2020
    Smyk↔No takie czasy nastały i nie wiadomo, kiedy miną, tak naprawdę. Napisałeś, jak jest dla wielu.
    ''Miejscem, z którego nie uciekać''?→tu chyba coś nie pasi.
    ''Miejscem, z którego się nie ucieka''' lub ''Miejscem, z którego nie uciekasz''→zdaniem mym:)
    Pozdrawiam:)↔5
  • LBnDrabble 21.12.2020
    Do północy można zagłosować na najlepsze drabble. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
  • Shogun 21.12.2020
    Ciekawe drabble przedstawiające naszą nieciekawą aktualną rzeczywistość... A nadzieja? Nadzieja zawsze jest, bo przecie, po każdej burzy wychodzi słońce, po każdej nocy nastaje dzień.
    Obyśmy, gdy to wszystko się skończy, bardziej docenili dom, który mamy, to co mamy, a co najważniejsze, tych których mamy :)
    Pozdrawiam :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania