LBnDrabble 26 - Z hukiem (- moje życzenie ;-) )

Szarpała się szalona, to w tą, to w tamtą. Miała ochotę kopać, gryźć, bić.

Sypała przekleństwami, a usta pokryła biała niczym u konia piana.

W oczach błyskała lodowata wściekłość, gdy krzyczała ze wszystkich sił:

- Nie odejdę!

Nie była na to gotowa.

Nie chciała tego.

Tutaj jej było dobrze, tutaj teraz był jej dom.

Gorączkowo myślała, co jeszcze może zrobić, czego spróbować, by pozostać.

- Musi coś być takiego, musi!

 

I wtedy zobaczyła pierwszy wiosenny pąk.

Taki drobny i niewinny, zupełnie bezbronny.

Ręce jej opadły.

Westchnęła ciężko zadumana.

 

W końcu przewróciła oczami, warknęła:

- Dobra! Wygrałeś! Ale wrócę za rok!

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • Witamy w Bitwie. Brawo! Życzymy fajnej zabawy ze stusłówkami.
    Prosimy o zaznaczenie rubryki Praca konkursowa

    Literkowa
  • LBnDrabble 10.04.2021
    Pomyłka
  • LBnDrabble 10.04.2021
    Witamy w Bitwie. Brawo! Życzymy fajnej zabawy ze stusłówkami.
    Prosimy o zaznaczenie rubryki Praca konkursowa

    Literkowa
  • Baba Szora 10.04.2021
    Witam!
    Zaznaczone.
    Dziękuję.
    Pozdrawiam,
  • Shogun 10.04.2021
    Ach ta zima, nigdy nie chce się pogodzić ze swoim odejściem, ale w końcu wiosna zbiera siły i zwycięża w tym pojedynku o trzymiesięczną władzę nad światem ;)
    I dobrze, po po zimie potrzeba wiosennego słonka :)

    Pozdrawiam ;)
  • Baba Szora 10.04.2021
    Oj, potrzeba tej wiosny, potrzeba. Tak bardzo, ze nawet drable popelnilam, niestety ?
    Pozdrawiam Sh,
  • Dekaos Dondi 10.04.2021
    Ojej!↔Baba Szora drabble wrzuciła:)↔Czuć mrożące krew w żyłach, emocje:)
    Pierwsze skojarzenie me, to takie, że Pani Z, musiała taką obietnicę warknąć, Pani W,
    bo cóż jej innego pozostało:))↔Ale biedna wnerwić się musiała:)
  • Dekaos Dondi 10.04.2021
    Prawie równo z Szogunem wrzuciłem:)
    Ja też się wnerwię, bo co z "Tkaczką"↔Tka się?
    Za żywota czytać chcę. Bo łatwiej:))↔Pozdrawiam:)
    Zapomniałem↔%
  • Shogun 10.04.2021
    Ano, zgraliśmy się w czasie DD ;)
  • Baba Szora 10.04.2021
    ??? no, szkoda by bylo, gdybys sie wnerwil, wiec nie wnerwiaj się, proszę ?
    Szczerze? To chwilowo stracilam zapal do pisania Tkaczki ? wiec chociaz te drable ku chwale wiosny sklecilam na kolanie ?
    Pozdrawiam DD, ?
  • Dekaos Dondi 10.04.2021
    Baba Szora↔Zatem fajnie, że masz kolano, bo tekst taki...
    "ku chwale wiosny"↔chyba to już gdzieś czytałem:)↔?))
  • Baba Szora 10.04.2021
    Dekaos Dondi Jak masz taki to daj :-) Ja jakos osobiscie nie kojarze, ale w sumie czy jednemu psu Burek na imię ;-) Wbrew pozorom wszyscy jestesmy podobni do siebie i powtarzalni w pomyslach i odczuciach, na szczęście lub niekoniecznie, zaleznie od przypadku :-)
  • Dekaos Dondi 10.04.2021
    Baba Szora↔To tak specjalnie napisałem:))↔To Twojej wypowiedzi dotyczy:))
  • Dekaos Dondi 10.04.2021
    Mam czasami "dziwne poczucie humoru":))
  • Baba Szora 10.04.2021
    Dekaos Dondi 'Specyficzne i wyjątkowe' ewentualnie 'nietuzinkowe' lepiej brzmi :-D
    A ja uwielbiam Twoje poczucie humoru - jest niejednoznaczne i zamotane :-D
  • Dekaos Dondi 10.04.2021
    Jam rad wielce, iż Waćpanna urazy do sprawy nie wnosi. W przeciwnym razie musiałby suchą gałąź,
    ciężarem swym uwiesić, mając nadzieję w karku, iż jednak się złamię... i przeczytanie dalszej "Tkaczki" kiedyś dane mi będzie:))
  • Baba Szora 11.04.2021
    Dekaos Dondi ??
  • Dekaos Dondi 10.04.2021
    Szogunie↔O pypeć czasu mnie wyprzedziłeś:))
  • Bajkopisarz 10.04.2021
    Jest wszystko poprawnie. Dobra ta obietnica na koniec, może będzie śnieg w grudniu.
    Jak dla mnie, zwolennika małych dziwactw zabrakło odrobiny szaleństwa i złamania schematu. Za szybko się domyśliłem że idzie o zimę, która się zbyt wolno zbiera w drogę. W sumie wiele tutaj nie potrzeba, wystarczyłoby zamienić zimę na wiosnę, albo zimę na piątek czy tam na coś takiego zupełnie nieoczywistego.
    Ale i bez udziwnień jest ok.
  • Baba Szora 10.04.2021
    Nie chcialam zaskakiwac, Bajko, po prostu wyrazilam straszliwą tesknote za wiosna. Juz mam dosc sniezyc w kwietniu i temperatury oscylujacej kolo 0, heh, zreszta pewnie jak wszyscy. A te drable to takie puszczenie oczka ??
    Pozdrawiam Bajko i cieszę się na Twój komentarz ?
  • Vincent Vega 11.04.2021
    Czuje się schizofrenik, kocham i tęsknię za zimą, ale z drugiej strony bardzo się cieszę z powracajacej wiosny niewyobrażalnie. Dobry tekst 5 i pozodwiam serdecznie. :)
  • Baba Szora 11.04.2021
    Czyli jest nas wiecej ? bo ja tez kocham zimę, z jej biela, wichurami, trzaskajacym mrozem itd. Ale o tej porze to slonce i cieplo jednak cieszy najbardziej ?
    Dziekuje i pozdrawiam również ?
  • LBnDrabble 21.04.2021
    Zapraszamy!
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 25 /niedziela/ godz. 23.59
    Liczymy na Autorów na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa pozdrawia
  • Baba Szora 21.04.2021
    Przyjęłam Dziękuję za info.
    Pozdrawiam,
  • Trzy Cztery 24.04.2021
    "Ale wrócę za rok!" - i dobrze. Lubię zimę. W tym tekście pokazałaś, jak dużą siłę ma coś tak niewielkiego, jak pierwszy wiosenny pąk. Taki pąk jest jak kocię, szczenię, niemowlę. Chociaż wydaje się bezbronne - ma ogromna moc. To delikatne piękno, które każe zaopiekować się sobą, nie krzywdzić.
  • Trzy Cztery 24.04.2021
    (Zima też nie jest zła. Składa się przecież, m.in. z delikatnych płatków śniegu).
  • Baba Szora 25.04.2021
    Trzy Cztery Dziękuję :)
  • Pasja 25.04.2021
    Kołowrotek kręci się jak kula ziemska. Zima przychodzi i odchodzi. Kiedyś przed wiosną było przedwiośnie, teraz pąki szybciej zakwitają. Ciekawe i inne drabble.
    Pozdrawiam
  • Baba Szora 25.04.2021
    Dziękuję :-)
  • Pan Buczybór 25.04.2021
    Heh, czyli jednak trzeba Marzannę topić, bo zima bywa uparta. No ale nawet ona potrafi docenić piękno zmiany, odrodzenia.
    Pozdrawiam
  • Baba Szora 26.04.2021
    Bywa, co najlepiej ostatnio widać przez okno :-)
    Pozdrawiam,

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania