LBnDrabble 48 - Bombka pełna niespodzianek

Zziajany wbiegł do laboratorium, pościg był niedaleko. Gdzieś tu musiała być broń... Stawiając uważnie kroki podszedł do znajdującego się na środku pomieszczenia okrągłego obiektu, ciasno owiniętego materiałem.

-Czy to bombka pełna niespodzianek? Zobaczmy.

Zerwał odważnie zasłonę, stłumił krzyk, rozdziawił usta. Zobaczył czworo dzieci, pływających w mętnej półprzezroczystej cieczy. Pierwszy raz zobaczyły człowieka bez skafandra, robiąc przerażone miny. Otrząsnął się, zaczął wypytywać skąd się wzięły, jednak odpowiedziały bezdźwięcznymi próbami powtórzenia ruchu jego ust. Zaczął wodzić po szkle ręką, a mali więźniowie przepychali się między sobą chcąc odpowiedzieć tym samym, dryfując niejako po drugiej stronie magicznego lustra. Chwilę później poczuł uderzenie, zemdlał.

 

=100 słów

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (17)

  • LBnDrabble ponad rok temu
    Witam w Bitwie i życzę ciekawej zabawy ze stusłówkami. Proszę wleić link na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-linki-do-w1242/

    i jeszcze w opcji pod tekstem zaznaczyć praca konkursowa

    Literkowa
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    jeśli moje spóźnienie nie przeszkadza, chętnie tak zrobię, dzięki.
  • LBnDrabble ponad rok temu
    Burton The Scribe przedłużyłam ze względu na mało prac. Dziękuję
  • MKP ponad rok temu
    No to faktycznie niespodzianka przez duże "N".
    Morał z tego taki: nie bądź ciekawski, bo możesz zostać ojcem czterech bąbelków:)
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Ha, i jeszcze narobią Ci problemów, nawet nie wiesz jak i kiedy xD
  • Poncki ponad rok temu
    Kulisty zbiornik z dziećmi w środku, pływającymi w cieczy do tego po środku laboratorium.
    Czy to jest w kosmosie? W jakimś "zoo" gdzie hoduje się schwytane w różnych częściach galaktyki istoty?

    Kto zatem go goni? Czemu ucieka?

    Nie wiem.

    Nie pasuje mi jedynie słowo "przesłona". Bardziej mi to podchodzi pod urządzenie optyczne niż szmatę do zasłaniania czegokolwiek. Zatem chyba bardziej zasłona?
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Ciężko się rozpisać w stu słowach. Może być tajne laboratorium na ziemii, może być statek kosmiczny. Kto uciekał? Rebeliant? Agent obcej struktury? Ktoś, kto zobaczył coś czego nie powinien? Dlaczego dzieci w cieczy? Bo prowadzi się tam eksperymenty na ludziach, być może są sklonowane? Przystosowane do życia w wodzie? Kto wie. Pierwotnie pomieszczenie było wypełnione zbiornikami w różnym kształcie i rozmiarze, ale musiałem liczyć słowa i wyciąłem tą informację. Dzięki za wizytę ?
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    W każdym razie chciałem zaskoczyć treścią, lubię takie zagrywki ?
  • Poncki ponad rok temu
    Burton The Scribe
    Mniej więcej takie odpowiedzi mi się nasuwały :)
  • Dekaos Dondi ponad rok temu
    Burton The Scribe↔Ciekawie napisane. Człek oczekuje... i oto chodzi!!
    Aczkolwiek, snuje mnie się dalszy ciąg.
    Po odzyskaniu przytomności, ma wrażenie, że jego ciało mniej waży w prześwitującej, płynnej czerni.
    Dopiero po chwili nabiera przekonania, że jest dzieckiem.
    Pływa w jakiejś cieszy, lecz może oddychać.
    Nagle oślepia go jasność. Poprzez wklęsłą przezroczystość, widzi twarz. Dorosłą.
    Jest dziwnie znajoma, tylko starsza.
    Umysł każe wierzyć, że z upływem czasu, coś tu nie tak...
    Pozdrawiam?:)
  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Dziękuję za wizytę ? tak, był by to ciekawy wstęp thrillera sci-fi, może jakiś cyberpunkowa wizja dystopijnego świata?
  • LBnDrabble rok temu
    Rozpoczynamy głosowanie. Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Pięć drabble i tylko 500 słówek do zaczytania.

    Głosujemy do 24 stycznia /wtorek/ godz. 23.59

    Dziękuję za udział i zapraszam do zagłosowania.
    Liczę też na czytanie i pozostawienie komentarzy.

    Literkowa
  • Pasja rok temu
    Jakby akwarium z dziećmi, co nie mają głosu. Jednak ten ktoś uciekający, a zarazem szukający jakby rzeczywistości. Za szklaną kulą ujrzał obraz i też zaniemówił, co było jakby zatrzymanym kadrem i pułapką.

    Pozdrawiam
  • Chyba jakby trochę ironiczny komentarz, ale dziękuję za wizytę ?
  • Pasja rok temu
    Burton The Scribe nie wiem, gdzie widzisz ironię? Ale wolno ci tak pomyśleć.

    Miłego dnia
  • Pasja tzn użyłaś dużo słowa "jakby", początkowo myślałem, że go nadużyłem w tekście, i może w ten sposób dajesz mi to do zrozumienia ?
  • Teraz to w ogóle inaczej mi wygląda ten komentarz, czytanie w pośpiechu chodzi bokiem

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania