Ja, skinia

Ja, skinia. Bo przecież jeśli nie jestem nim, to jestem nią. Więc nie jestem skinem. Jestem skinią. Wczoraj ogoliłam głowę. Zostały mi tylko brwi. Dziwne - patrzeć jak oko chce przekroczyć ich kreskę. Świadomość nieistnienia włosów, wyżej - nie jest wystarczająca. Widzieć, to móc. Czyli NIE mogę? Sugerujesz lusterko? Głupcze. Lusterko pokazuje tylko to, co jest ZA tobą. Nie zdołasz zobaczyć, czy twoje prawdziwe włosy nie są PRZED tobą. Zmienić kąt oka? Tak. Odrzucam lekko prawe oko w prawo, lewe w lewo. Powoli, dociera do mnie, że między nimi, nie ma NIC. Właściwie, to JEST nic. Coś, jakby tunel wolnej przestrzeni. JASKINIA.

Średnia ocena: 4.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • Akwadar 16.12.2020
    Nie znam się, ale czy nie brakuje tu trochę przecinków...
  • piliery 16.12.2020
    Faktycznie. Zapomniałem przejrzeć pod tym kątem. W innym miejscu brakuje znaku zapytania ale nie powiem gdzie. :) Regulamin jednak zabrania wprowadzania zmian.
  • Shogun 16.12.2020
    piliery do czasu głosowania można wprowadzać poprawki.
  • Akwadar 16.12.2020
    piliery "Widzieć to móc." - czyżby tu?
    Zapomnieć o tylu przecinkach... no, no ;)
    Aż pomyślałem, że celowo...
  • piliery 16.12.2020
    Shogun dzięki.
  • Shogun 16.12.2020
    piliery ;)
  • piliery 16.12.2020
    Akwadar Moja klawiatura lekceważy przecinki. Muszę (podobnie z altem) wbijać mocniej. Nie zawsze o tym pamiętam i nie zawsze zauważam. Nie. To nie "widzieć to móc". Jeśli jednak takie drobne korekty są możliwe przed głosowaniem - uzupełnię.
  • Akwadar 16.12.2020
    piliery jeśli nie to, to znaczy, że nieważny ;)
    Moja jak lekceważyła, to na śmietniku skończyła ;)
  • piliery 16.12.2020
    Akwadar Niewykluczone że moja też tak skończy ale bywam sentymentalny. Tyle z nią przeżyłem. :)
  • Akwadar 16.12.2020
    piliery cóż, rozstania są trudne :)
  • Anonim 16.12.2020
    Podoba mi się. Przestrzeń nasza, między oczyma, czyli między zwierciadłami duszy. Ho, ho!

    Pozdrawiam.
  • piliery 16.12.2020
    Idealnie to odczytałeś. Dziękuje.
  • LBnDrabble 16.12.2020
    Witamy w Bitwie i życzymy fajnej zabawy. Prosimy w tytule zaznaczyć numer Bitwy
    Literkowa pozdrawia
  • Pan Buczybór 17.12.2020
    Dość... interesujące.
  • piliery 17.12.2020
    Dość... sympatyczne. :) A powiesz Pan Panie B. co Cię zainteresowało? :D
  • laura123 17.12.2020
    A ta jaskinia, to nie jest przypadkiem miejscem dla duszy? Taki azyl?
    Podoba mi się, bo zastanawia i zmusza szare komórki do wysiłku. 5
  • piliery 18.12.2020
    Pisząc to drabble nie zastanawiałem nad tym. To raczej kwestia podświadoma. Bardziej interesowała mnie funkcja lustra.
  • LBnDrabble 18.12.2020
    Rozpoczynamy głosowanie. Dziewięć tekstów i 900 słów.
    Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Zapraszamy: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Głosujemy do 21 grudnia /poniedziałek/ godz. 23.59
    Literkowa pozdrawia
  • Dekaos Dondi 18.12.2020
    Piliery↔Lubię takie rozważania. Nic nie ma→oznacza, że coś jest, bo ''nie''→jest zaprzeczeniem.
    Ale potocznie, tak się mówi↔zdaniem mym:)
    Chciałbym zobaczyć ''pustkę'' między dwoma blisko siebie lustrami.
    Tylko jak? Chyba jedynie przy pomocy idealnie przezroczystej kamerki.
    'tunel wolnej przestrzeni'→ciekawe zdanie
    Pozdrawiam:)↔5
  • piliery 31.03.2021
    Dopiero teraz przeczytałem Twój interesujacy wpis. Dziękuję.
  • piliery 18.12.2020
    Wycofuję drabble z Konkursu. Proszę o niegłosowanie na na mnie. Przyczyny opublikowałem na forum w nowym watku.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania