LBnDrabble nr 40 - Blok

Marlena przyjechała do tego samego miejsca jak co tydzień. Tak jak i tym razem, rozpakowała się i siedzi w ciszy, lecz nie do końca w ciszy. Budynek wydaje się niezwykle poruszony zewsząd dobiegają trzaski, kroki z piętra na piętro, pukania. Nagle następuje niespokojna cisza. Coś się zmieniło lecz co? Nie rozumie. Głosy ucichły lecz ciągle gdzieś są.

Budzi się już o piątej trzydzieści dziewięć, ale nie sama, to kroki ją budzą. Zasypia. Wstaje normalnie o siódmej. Nic nie podejrzewa. Wychodzi z mieszkania i z daleka na drzwiach wejściowych widzi biało - czarną kartkę. Podchodzi bliżej, już wie, że to klepsydra.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (20)

  • Cicho_sza 15.03.2022
    Wyobraziłam sobie starą kamienicę, w której mieszkają głównie starzy ludzie. Samotni, opuszczeni, zapomniani. Wystają w oknach i zza firanki wypatrują nadejścia wnuków, dzieci czy chociażby listonosza. Jedyne co ich odwiedza to śmierć. Przychodzi nad ranem, wystukując niesłyszalny rytm kościstą nogą. Ci młodsi słyszeli o śmierci, ale nadal śpią spokojnie, bo przecież to napewno nie po nich ta śmierć przychodzi. Mają jeszcze czas i tyle do zrobienia. Ale czy faktycznie?
    Pozdrawiam
  • Alinow 15.03.2022
    Bardzo się ciszę, że podzieliłeś się tą refleksją. Bardzo mi się ona podoba, daje do myślenia.
  • 00.00 15.03.2022
    Odczytać można na dwa sposoby. Klepsydry się nie spodziewałam, więc zamiar się udał.
    Odejście w śnie, jest chyba najlepszym z możliwych wariantów.
  • Alinow 15.03.2022
    Cieszę się, że mogłam Cię zaskoczyć i zgadzam się śmierć podczas snu to najlepszy wariant.
  • Dobre drablle z zaskakującym zaskoczeniem.
    Gratuluję ?
  • Alinow 15.03.2022
    Bardzo dziękuję :)
  • kigja 15.03.2022
    Pomysł z klepsydrą, to strzał w dziesiątkę! Jestem zaskoczona :)
  • Alinow 15.03.2022
    Bardzo się ciszę, że pomysł się spodobał :)
  • LBnDrabble 15.03.2022
    Witamy w Bitwie! Powodzenia

    Literkowa
  • Alinow 15.03.2022
    Dziękuję :)
  • Pasja 15.03.2022
    Czarno-białe kartki od zawsze powodowały niepokój... telegramy i wszelkie pisma i ta końcowa ostatnia metryka zamyka życie.
    Ciekawe spojrzenie na przemijanie.

    Pozdrawiam
  • Alinow 15.03.2022
    Dziękuję za komentarz :)
    pozdrawiam
  • Dekaos Dondi 15.03.2022
    Alinow↔Kiedyś spotkało mnie coś podobnego. Nie zupełnie tak, ale o to samo chodziło.
    Jest pewien "nastrój" w tym tekście, w wiadomym znaczeniu↔Pozdrawiam:)↔%
    ''Budynek wydaje się niezwykle poruszony. Zewsząd dobiegają...''→to jeno sugestia:)
  • Alinow 16.03.2022
    Dziękuję za komentarz i zwrócenie uwagi :). Niestety błędy interpunkcyjne będą się u mnie zdarzały.
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-drabble-glosowanie-w1241/
    Autorze!
    Wejdź w link - czytaj, komentuj i zagłosuj na najlepsze drabble.
    Głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Głosujemy do 26 marca /sobota/ godz. 23.59
    Dziękujemy wszystkim za udział i liczymy na ciebie!
    Literkowa
  • LBnDrabble dwa lata temu
    Przepraszamy! Jeszcze do północy czekamy na teksty. Od jutra zaczynamy głosowanie.
    Literkowa
  • 110101011 dwa lata temu
    tajemnicze i trochę kryminalne, czytałem z dreszczem
  • Alinow dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz :)
  • zsrrknight dwa lata temu
    całkiem niezłe, a tak poza tym to jest trochę błędów interpunkcyjnych.
  • Alinow dwa lata temu
    Dziękuję za komentarz:) Niestety, błędy interpunkcyjne będą się u mnie zdarzały, za co przepraszam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania