Sexual intercourse in paradise

👩‍🦰👅🧑‍🦰

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Poncki dwa lata temu
    To, że są ana ziemi ludzie gotowi poświęcić potrzebującemu, obcemu swoje życie jest bardzo budujące.

    Braciszek Daniel ewidentnie zna się na marketingu. Ciężko odmowic tropikalnego seksu w Edenie ?
  • kigja dwa lata temu
    Najbardziej budujące, jeśli pomagają bezinteresownie i bez drugiego dna.

    Braciszek o innym imieniu wiedział, co przyciągnie tłum.

    Dziękuję za komentarz.
  • Dekaos Dondi dwa lata temu
    Kigja↔Taki aż nieco poetycki wstęp, zaś życiowe sprawy oraz... pomocne, jeszcze zaś... ''Różne śmieszne nazwy...''
    i na koniec... słodki "Tropikalny sex'' w "Edenie" ... ale nie wiem, czy słuszną ścieżką domyślową, podążam?:)
    Tak czy siak, tekst taki... Twój!!↔Pozdrawiam?:)↔%
  • kigja dwa lata temu
    Dekaosie, ścieżka jest jedna, bo to zwyczajne, proste opowiadanie bez znaków zapytania.
    Chociaż, jakby się zastanowić, to jedno pytanie możnaby zadać?
    Dziękuję i pozdrawiam ?
  • 110101011 dwa lata temu
    Dziwne trochę to zestawienie historii, choć rozumiem zamysł. Trochę efekciarsko to wyszło - przepraszam za szczerość. Ja tu widzę dwie zupełnie odrębne historie - ta o prostowaniu młodzieńczych ścieżek oraz ta o dwuznacznej propozycji opartej na pewnym nieporozumieniu. Pierwsza domaga się rozszerzenia, aż się prosi o rozwinięcie wątku braci, a druga to świetny materiał na drabble. Obie historie bardzo mi się podobają, jednak nijak nie widzę wytłumaczenia, aby je łączyć. Oczywiście to tylko mój punkt widzenia, więc z góry proszę o niebicie mnie po głowie.
    Kłaniam się nisko
    Poncjusz
  • kigja dwa lata temu
    Interesujące jest to, co dla czytelników jest ważne w tej opowieści. Dla jednego postać Bogdana, dla drugiego życiorys braci.
    Bardzo dziękuję za ciekawy komentarz.
    Pozdrawiam!
  • Rozpoczynamy Głosowanie!

    Zapraszamy na Forum:
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/

    Autorzy czytają i pozostawiają komentarze i nagradzają według zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie; dlaczego?
    Głosowanie potrwa do 20 czerwca /poniedziałek/ godz. 23:59

    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnej lektury.
  • Autorze nie zagłosowałeś!... Masz jeszcze czas do 28 czerwca /północ/
    (głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 plus uzasadnienie; dlaczego?)
    Zapraszam na Forum: https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/
  • Ruszamy z Bitwami!

    Głosujemy do poniedziałku na najlepsze opowiadanie.

    Zapraszamy na Forum!
    https://www.opowi.pl/forum/literkowa-bitwa-na-proze-glosowanie-w935/
  • Brak odzewu od Zwyciężczyni! Zapraszam trzech Zwycięzców z drugiego miejsca proszę o tematy - będą trzy!
    Proszę się dogadać i założyć jeden wątek na Forum.

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania