LBNP 53 _ Dola Bożydara

-Jak mogła! - Pomyślał Bożydar.

 

-Byłem Dla niej dobry! - Krzyknął i zjadł drugiego trzmiela. Wszystko zaczęło się, Kiedy Odkrył, że jego dziewczyna Ania, grzeszy z jakąś inną jaszczurką. Był to dla niego całkowity wstrząs przecież Otaczał ją miłością. Dlaczego mu to zrobiła? Kiedy ją spytał o to, powiedziała, że niedawno zaczęła czuć pociąg do kobiet. -Dlaczego mi nic nie powiedziałaś? Przecież bym cię zrozumiał. - po tych słowach taktycznie się wycofała jakąś wymówką. Pogrążył się tak bardzo, że stracił wszystkie trzmiele, czyli podstawę jego żywienia, nie miał pieniędzy na trzmiele, więc został wyrzucony na bruk, A Ania w tym czasie razem z jaszczurką Zamieszkały w jakimś lesie, zostawiając kanały w tyle. Bożydar trzmiele kupował za wyżebrane i ukradzione pieniądze.

 

***

 

Pewnego dnia dowiedział się, że „iguana szuka asystenta". Przyjął tę pracę i zaczął pomagać iguanie w łapaniu pająków, oczywiście też dostawał swój udział w łupie. W końcu żył jak jaszczur na dobrym poziomie.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • rozwiazanie rok temu
    Bożydar to imie, a więc wszędzie z dużej litry. Dzięki Bożydarowi dobry tekst :)) Pozdrawiam.
  • Czy autor zrozumiał temat Literkowej Bitwy na Prozę? Bo wydaje mi się, że nie zrozumiał, a w zaproszeniu wyraźnie jest napisane:

    Myślę, że już czas obudzić w Was zachetę na opowiedzenie historii o kimś, kto nie jest człowiekiem, ale tak jak my myśli i ma serce, i pragnie żyć, potrzebuje przyjaźni, zrozumienia i miłości. Tak po prostu!

    Możesz to opko poprawić dopisując, że Bożydar był kotem i włala!
    Ja bym tak zrobiła, a autor zrobi, co będzie chciał.
  • Witamy w Bitwie! Dobrejzabawy i powodzenia. Może warto nakierować Bożydara w kierunku tematu Bitwy?

    Literkowa
  • fanatyk Philipa K. Dicka123
    Wybornie :)
  • Dekaos Dondi rok temu
    Fanatyk Philipa K. Dicka123↔Trochę bym inaczej ów tekst zapisał, w sensie formy. Bardziej przestrzennie jakby, ale sama treść, to całkiem apetycznał:)↔Pozdrawiam?:)
  • dziękuję ?
  • Rozpoczynamy Głosowanie! Zapraszamy do czytania i zagłosowania.

    Potrwa do 06 /czwartek/ godz. 23:59

    Literkowa pozdrawia i życzy przyjemnej lektury.
  • rozwiazanie rok temu
    Pierwsza wersja Bożydara była dobra, gdzie Bożydar został ściągnięty do parteru wyobraźni ludzkiej. Po zmianie w opowiadaniu zabrakło mocnego nieziemskiego punktu, który był czytelny w pierwotnym wariancie.
  • Pasja rok temu
    Dojście Bożydara od trzemielojada do jaszczura jest poniekąd awansem. Bez sprzeciwu podążał swoim losem godząc się na wszystko. Nawet poświęcił miłość.

    Pozdrawiam
  • Jeszcze dzisiaj i jutro do pólnocy mozesz zaglosować. Zapraszamy!

    Literkowa
  • Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w LBnProzę. Wszystko znajdziesz tutaj:
    https://www.opowi.pl/nieodgadniona-pasja-i-tajemniczy-wilk-z-a83414/

    W poniedziałek o północy mija termin... Jeszcze masz czas. Liczymy na ciebie.

    Literkowa

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania