-

-

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Canulas 04.02.2019
    Kurdex, Jared. Siłą opowiadania jest to, że myślisz sobie: Jezu, jestem spóźniony. Wejdę tylko na sekundę, na dwa zdania i... czas faktycznie staje.
    Mądrzył się nie będę, ale świetne.
  • Jared 04.02.2019
    Dziękuje bardzo - chociaż te pisane prąciem w 30 minut po paru dniach wydają mi okropne :P
  • LinOleUm 04.02.2019
    Czułam niepokojący... sam niepokój właśnie, przeglądając kolejne wersy. To wszystko brzmi tak surrealistycznie i za jednym razem jest idealnie wytłumaczalne, składając się w logiczną całość. Lubię gdy opowieść mrowi mi między półkulami, genialne
  • Jared 04.02.2019
    Bardzo niespodziewany gość! :O Tym bardziej mi miło, że trafiłem w gust - kłaniam się nisko i dziękuję bardzo :P
  • LinOleUm 04.02.2019
    A niby to czemu niespodziewany haha?
  • Jared 04.02.2019
    Och, Lin, ja Cię pamiętam ze starej gwardii - komentowałem Ci kiedyś coś nawet, ale że zobaczę Cię tu w 2019 i to jeszcze right here, pod mym tekstem, to już w ogóle jest niespodzianka :P Zajrzę potem z ciekawości, co teraz pisujesz, ale najpierw drzemka regeneracyjna ;)
  • LinOleUm 04.02.2019
    Ojeju teraz spojrzalam na nick i mi jebło, Jared kopę lat!
    A ja komentuję tylko quality dzieła więc możesz czuć się, że tak powiem wyróżniony.
    I drzemka jestem najważniejsza, więc miłego spanka
  • Witamy kolejny tekst w Bitwie. Brawo!
  • jolka_ka 04.02.2019
    Faworyt ;)
    Pozdrawiam.
  • Karawan 04.02.2019
    Złośliwie; Nie dość, że żyje to jeszcze pisze! O, a kto? Jared! Niemożliwe! A co naskrobał? A jakieś takie metafizyczne cóś;) Kopę lat Nieobecny. Miło Cię widzieć i czytać. ;)
  • pkropka 04.02.2019
    Świetne. Podoba mi się nadanie fragmentom opowiadania naukowego brzmienia.
    Główna postać miodzio <3
    A zakończenie...
    Brak słów.
  • Tu jest grubo! Naprawdę świetny tekst!
  • 00.00 06.02.2019
    Przeczytałam. :)
  • Zapraszamy Autora na Forum! Rozpoczynamy głosowanie.
  • Ritha 13.02.2019
    Klasa, Jared. Świetne.
  • Pasja 14.02.2019
    Dzień dobry
    Psychologiczny przekładaniec przyszłości z teraźniejszością i przyszłością. Ludzki mózg jest tajemnicą i dlatego istota ludzka jest nieprzewidywalna. Nałogi i pragnienia też bywają nieprzewidywalne. Człowieka od wieków zajmuje świat, również ten poza ludzkim wzrokiem. Bohater i jego fanaberie transmigracji wreszcie dają skutek. Tylko co dalej? pojawia się pytanie.
    Bardzo dojrzały obraz reinkarnacji w innym obszarze podparty naukowymi dywagacjami.

    Pozdrawiam serdecznie
  • Justyska 14.02.2019
    Witam. Bardzo dobrze napisany tekst. Nic nie mozna zarzucic. Ale mi osobiscie te naukowe wstawki jakos mi przeszkadzaly. To tylko kwestia gustu oczywiscie.
    Warto bylo zajrzec. Pozdrawiam! :)
  • kalaallisut 14.02.2019
    Jestem zbyt zmęczona już...ale cóż świetne "przełomowy tekst" transmigracja... Jest w tym tekście coś przerażającego i smutnego...jakby ucieczka, nie wiem przed samym sobą? I brak wyjścia ....nie ucieknie się przed pustką, która ma się w sobie, poki jej nie wypełnimy należycie, taka czarna dziura która possysa wszystko wokół i niszczy, poszukiwanie spełnia?
  • Dekaos Dondi 15.02.2019
    Przeczytałem dokładnie. Tekst niewątpliwie dobrze napisany. Treściowo też! To trza przyznać bez dwóch zdań. Ale coś mi tu brakuje. Zmiany tępa. Innego tematu na ten sam temat. Dialogów. Większego ''pokręcenia". Każdy odczuwa tekst własną wyobraźnią. Albo się bardziej zazębia albo mniej.Wartość tekstu - to jeno czytelnicy. Nic poza tym:) Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania