-----(wykasowany)-----

--

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (112)

  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Antoniuszu↔Swoisty klimat tego wiersza. I ostatnia zwrotka , taka na czasie.
    Jedyne co by zmienił to→Albo choćby nocą, gdzie uśpione miasto↔by tekst był uniwersalny→ zdaniem mym:)
    Pozdrawiam:)
  • Anonim 09.01.2021
    Dzięki, Dekoś.
    Pomyślę nad zmianami.
    Pozdrox.
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Lub gdzie uśpiona kraina→jeszcze bardziej uniwersalnie →dzisiaj jestem nieco zawirowany:D
  • laura123 09.01.2021
    Rym do .... znaczy do kitu. Dokladny, banalny. Treść doslowna, jak w prozie.
    Zadnej dbałości o formę, zero kunsztu... dobrze jednak, że chociaż w marzeniach lub snach, peel potrafi oderwać się od ziemi.
    Pozdrawiam i zostawiam bez oceny.
  • Anonim 09.01.2021
    Ok, dziękuję za Twoją opinię.
    Choć będąc uczciwym, można zauważyć tylko jeden dokładny rym. Ale co ja wiem, skoro ja w nogach śpię.
    Pa.
  • laura123 09.01.2021
    Jak jeden?

    " korony - spelniony"
    "plaży- straży "
    "błyszczące - słońce "

    Nie patrzysz na końcówki?
  • Anonim 09.01.2021
    To Ty jakimiś kosmicznymi zasadami sie kierujesz. Bredzisz, dziecino.
    Oczy Ci za bardzo wychodzą na wierzch.
  • Anonim 09.01.2021
    Ani pierwszy, ani trzeci przykład nie jest rymem dokładnym.
  • laura123 09.01.2021
    ?
  • laura123 09.01.2021
    Zapamiętaj, bo to śmieszne, ze nie wiesz. Rym dokladny ma takie końcówki wyrazów. Łatwo od tego uciec, tylko trzeba trochę pomyśleć.
  • Anonim 09.01.2021
    Tak, szczególnie to widać w trzecim przypadku. Hahahahaha.
    A teraz posłuchaj Ty, nawet komentować nie potrafisz, tylko piszesz, jakby to były nowe komentarze, a nie odpowiedzi, bo emocje Cię rozsadzają, tak chcesz tylko się popisywać.
    Poza tym SJP pisze:
    "rym dokładny, pełny «rym polegający na całkowitej identyczności brzmienia końcowych części wyrazów» " A pierwszy przykład różni się literką "i".
    Idź i nienawidź dalej!
  • laura123 09.01.2021
    Banalny "nocą - po co" czyli pierwszy, który narzuca sie przy pisaniu. Uciekamy od takich, bo to obciach.
    Dzisiaj problem z pisaniem wierszy rymowanych polega na tym, że trzeba znać rodzaje rymów i stosować w praktyce. Poza tym trzeba myśleć, no ale sztuka wymaga poświęceń.

    Tu nie ma miejsca na nienawiść, to ogólnie dostępna wiedza. Żadna tajemna.
    Poczytaj, bo szkoda twoich nerwów.
  • Anonim 09.01.2021
    Te, lalka, to zdecyduj się, rymy dokładne, czy takie, które od razu przychodzą do głowy? Hahahahaha
  • laura123 09.01.2021
    Antoni Grycuk dokładne na ogół określa się mianem banalnych, częstochowskich. Nikt szanujący się obecnie nie używa takiego rymu.
    Tylko ignoranci i lenie umysłowi, tworzą taki kicz.
  • Anonim 09.01.2021
    laura123
    nie przejmuj się, Ty stworzyłaś ostatnio gorszy, na co Ci zwróciłem uwagę.
    A teraz dziecina powie o sobie sto razy: jestem leniem umysłowym ;)
    Hahahahaha
  • laura123 09.01.2021
    Antoni Grycuk Ty nie rozumiesz metafory, odczytujesz dosłownie, bo i dosłownie piszesz. Co ja ci na to poradzę? Jedynie współczuć mogę.
  • Anonim 09.01.2021
    laura123
    to chyba nie te fory, a nie metafory
    hahahahahahaha
  • Celina 09.01.2021
    Antoś, myślę że popracujesz nad większością rymów, przemyślisz i poprawisz. Oceny nie stawiam, żeby Cię nie stresować. Pozdrawiam.
  • Anonim 09.01.2021
    Celina
    już kiedyś pisałem, że wierszy poprawiać nie zamierzam, bo to wyraz emocji, i tylko. Mam gdzieś czy są dobre, czy kiepskie, ważne, abym w nich zawarł kawałek siebie. Pracuję nad prozą. Tylko genialna betti nie przyjmuje tego do wiadomości.
  • Celina 09.01.2021
    No, ok. Dobranoc.
  • Celina 09.01.2021
    Nie, większość to rymy częstochowskie, choć nie lubię tego określenia. Po najmniejszej linii oporu.
  • Anonim 09.01.2021
    ok
  • Anonim 09.01.2021
    Kocham Cię, Bogusiu!
  • laura123 09.01.2021
    Nie chciałam już tego pisać, więc określiłam tylko mianem banalnych, ale i to Autora wbiło w zdumienie. Tak to jest, kiedy nie ma się pojęcia o rymie, a bierze się za pisanie.
  • Anonim 09.01.2021
    laura123
    hahahahahahaha
  • Celina 09.01.2021
    Antoś, powinieneś z godnością przyjąć krytykę, zamiast pajacować, krytykujemy rymy. Nawet ja już takich nie stosuję od dawna, a ty w swojej naiwności przypominasz mi mnie we wczesnej fazie. A to jest po prostu g. a nie wiersz. I nie chodzi już nawet o brak metafor, bo sam w nich jestem beznadziejny.
  • Anonim 09.01.2021
    Celina
    Kocham Cię!
  • Dekaos Dondi 09.01.2021
    Antoniuszu. Tyś ladaco.
    Laurka jest dla nas jak ta miłościwa matka, która pragnie dobra dziecka swego, owiniętego w pieluszki poezji.
    Przytuli, pogłaszcze i słuszne dróżki wskaże. A tyś niegrzeczny. masz to gdzieś. Wstydź się wstydź:))
    Jeszcze łezkę uronisz, gdyby opuściła pielesze Opowi:((
  • Anonim 09.01.2021
    Racja, już płakałem ze śmiechu kiedyś ;)
  • laura123 09.01.2021
    Mylisz się, DD czy jak wolisz Piecuszku. Po prostu, to portal literacki, więc należy znać zasady i je stosować. Proste jak drucik i nie ma w tym nic osobistego.
  • Anonim 09.01.2021
    laura123
    Na portalu literackim krytykujemy teksty, a nie autorów. A Ty kogo tu skomentowałaś?
    Hahahahahahahaha
  • laura123 09.01.2021
    Antoni Grycuk skomentowałam rym. Przecież to wyprowadziło ciebie z równowagi.
  • Anonim 09.01.2021
    laura123
    nawet już nie wiesz, gdzie masz komentować
    hahahahahaha
  • laura123 09.01.2021
    Antoni Grycuk chcesz odwrócić kota ogonem, ale tu nie ma takiej możliwości. Skomentowałam rym i taka jest prawda.
    Nigdzie nie napisałam o tobie w stylu, w jakim DD napisał o mnie.

    Rym jest tragiczny i taka jest prawda. Innej nie ma.
  • Anonim 09.01.2021
    laura123
    To Twoje zdanie. Ja mam inne.
    A teraz idź se potup nóżkami.
    Hahahahahaha
  • Anonim 09.01.2021
    Pa, nie chce mi sie dalej Cię wychowywać.
  • laura123 09.01.2021
    Antoni Grycuk nie widzę powodu, żeby ''tupać nóżkami''. To portal, a na portalu krytyka jest czymś normalnym, szczególnie kiedy dotyka sedna problemu. A tu jest problem z fatalnym rymem.

    Wychowywać mnie, bo napisałam prawdę o rymie?

    Śmiechu warte!
  • Baba Szora 10.01.2021
    Przyjemna wizja! Ja tez tak chce polatac!!!
  • Anonim 10.01.2021
    Ja często fruwam we śnie
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Piecuszek 10.01.2021
    "Mylisz się, DD czy jak wolisz Piecuszku."
    Szanowna pani Laura raczyła wspomnieć o mnie, ale dlaczego w ten sposób? Jak można się tak pomylić! Ech... Powinna się pani wstydzić.
    Panie Antoni na pewno kuleje rytm. Niech pan poprowadzi wiersz tak, jak w dwóch pierwszych wersach i będzie okej.
    Co do rymów, najbardziej lubię asonanse i konsonanse, ale nie ścigam piszących za inne.
    Warszawa - skradać to dobry rym. Większość w tym wierszu to rymy dokładne, ale niegramatyczne, czyli nieskładające się z tych samych części mowy.
    Bardzo miły przekaz.
    Pozdrawiam ?
  • Anonim 10.01.2021
    Dziękuję za komentarz.
    Oby takich więcej.
    Choć pewnie poprawiać nie będę, bo nad wierszami nie chce mi się pracować, w odróżnieniu od prozy.

    Pozdrawiam
  • Piecuszek 10.01.2021
    Antoni Grycuk
    Cóż poradzić na brak chęci do pracowania nad poezją. Pana wola. Nic tylko szanować. I dziękuję za informację, bo teraz już wiem, jak komentować.
  • Justyska 10.01.2021
    "bo nad wierszami nie chce mi się pracować, w odróżnieniu od prozy."
    Antoni mam dokładnie tak samo. Wiersz to jak ten bezdech, wypuścisz powietrze i już...
  • Szpilka 10.01.2021
    "Na pełnym bezdechu, w półsennej malignie,
    widziałem w marzeniach, że siła jest przy mnie.
    I mogłem pofruwać, marzenie to wielkie,
    szczęśliwym się poczuć i wolnym człowiekiem."

    Tylko przestawiłam z lekka i już lepiej się czyta, ciekawe, bo u siebie nie widzę, zatem to prawda, że drugie oczy potrzebne ?

    Bardzo sympatyczny wiersz, dobre rymy, rym dokładny wcale nie jest rymem złym. Ja też miewam sny o lataniu, niesamowite są i to uczucie lekkości po przebudzeniu.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, co Ty piszesz? Rym dokładny nie jest złym rymem? Toż to największy obciach posługiwać się takim. Sama niedawno tak twierdziłaś...
  • Szpilka 10.01.2021
    Skąd, o gramatycznym mówiłam, że brzydki i należy unikać, dokładny OBOWIĄZUJE w limeryku, we fraszkach też, aczkolwiek bez limerykowego reżimu ?

    W wierszach satyrycznych też się używa nadal rymu dokładnego.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka nieprawda. U jamazura wytykałaś właśnie dokładny, określając go częstochowskim...
    W satyrze jest dopuszczalny, ale tylko w satyrze. A tu nie mamy do czynienia z satyrą.
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura

    Dlaczego rym dokładny nie jest dopuszczalny? A piosenki? No, trzeba odróżniać rym częstochowski od dokładnego albo układanego na siłę. O twórczosci Jamazura nie będę dyskutować, on uważa, że genialnie pisze i niech tak będzie ?
  • Anonim 10.01.2021
    Dzięki, Szpilko.
    Ja na wierszach się nie znam i chyba nie chcę się znać, wystarczy, że prozą się zajmuję.
    Fajnie, że się podobało.

    Pozdrawiam
  • laura123 10.01.2021
    Jest dopuszczalny, w satyrze jak pisałam i jeszcze wśród ludzi nie mających pojęcia o poprawnym posługiwaniu się rymem.
    Teksty piosenek, to zupełnie inna para kaloszy. Rozmawiamy o poezji.

    Rym dokładny, jest najprostszą metodą do ''rymowania'' i zawsze ociera się o banał, bo nie wymaga żadnego wysiłku, poza tym jest pierwszym, który narzuca się przy pisaniu. Dlatego poeci poszli o krok dalej. Uznali, że ''łatwizna'' upośledza i zaczęli tworzyć trudniejszym sposobem, czyli niedokładnym. Dzisiaj nikt, kto ma chociaż blade pojęcie o rymie, nie pisze dokładnym, częstochowskim. O gramatycznym nawet nie wspominam, bo to już dno - dna.
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura, mylisz się, mam rozumieć, że wiersze naszego wieszcza Mickiewicza to dno dna?

    Owszem, odchodzi się od rymu dokładnego, ale to wcale nie znaczy, że nie wolno pisać wierszy z rymem dokładnym, jeśli tylko ktoś potrafi ładnie skorelować treść z rymem, to dlaczego nie? Klasyk na zawsze zostanie klasykiem, więc nie wiem o co ten rwetes ?
  • Szpilka 10.01.2021
    Nic dwa razy się nie zdarza
    I dlatego z tej przyczyny
    Zrodziliśmy się bez wprawy
    I pomrzemy bez rutyny

    Choćbyśmy uczniami byli
    Najtępszymi w szkole świata
    Nie będziemy repetować
    Żadnej zimy ani lata

    Żaden dzień się nie powtórzy
    Nie ma dwóch podobnych nocy
    Dwóch tych samych pocałunków
    Dwóch tych samych spojrzeń w oczy, nie, nie, nie, nie

    Proszę, wiersz Szymborskiej z rymami dokładnymi, czy wygląda na grafomańki tekst?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka wiersze Mickiewicza, to dobro narodowe, ale gdyby żył dzisiaj, to takim rymem by się nie posługiwał. Co było dobre w dobie romantyzmu, nie jest dobre dzisiaj, bo rozwijamy się i tego rozwoju nikt nie zatrzyma, a cofać się, po co?

    Rwetes o to, bo nie jesteś konsekwentna. Jednemu zarzucasz, co u drugiego chwalisz. Zdecyduj się, bo tracisz wiarygodność to raz, a dwa wprowadzasz w błąd tych, którzy zaczynają przygodę z poezją.

    Tak, jeszcze porównaj wiersze Szymborskiej do ''poezji'' Antka... Szymborska też dzisiaj wykazałaby się większą dbałością o rym, wtedy to było trendy, dzisiaj nie.
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura, Ty wiesz wszystko lepiej i niech tak zostanie, raptem w wierszu Antoniego jest jeden rym gramatyczny: plaży-straży, reszta to dobre rymy, które korelują z treścią.

    Ty jednak nie potrafisz dyskutować, musisz wjechać personalnie na adwersarza, bo chyba byś sczezła ze złości, gdybyś nie wjechała. Wiem, co piszę i komu, i nic Ci do tego!

    Ostatni raz wdałam się z Tobą w dyskusję.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka przecież ja Ciebie personalnie nie atakuję. Prostuję jedynie Twoją dziwną manierę niesprawiedliwego oceniania użytkowników.
    Nie może być tak, że jeśli kogoś lubię, to nie widzę błędów, a kiedy nie lubię - wytykam, a Ty tak właśnie robisz.
    Zastanów się nad tym. Nie jestem Twoim wrogiem. Po prostu zbyt to się rzuca w oczy.

    Lubię, Bogumiła. Pisał do bólu banalnym, częstochowskim rymem. Zaczęłam zwracać mu uwagę, dzisiaj pisze tak, jak nie jeden by chciał. Włożył trochę pracy i efekty są.
    Dlatego, jeżeli kogoś lubimy tym bardziej pomagajmy, bo co komu po tym, że pochwali się gniota, jeżeli to nie ma żadnej wartości literackiej, a nawet więcej: ośmiesza autora.
    Z szacunku do ludzi, bądźmy szczerzy.
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura, daj sobie spokój, żebyś na głowie stanęła, to z Bogumiła poety nie będzie, nawet dobrego rzemieślnika, do których ja się zaliczam.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, ale to nie chodzi o bycie albo nie bycie poetą, lecz o poprawność w korzystaniu z rymu. Bogumił zrobił ogromne postępy i zrobi jeszcze większe, bo poczuł bakcyla.

    No właśnie, zaliczasz się do rzemieślników i co z tą wiedzą robisz? Rozmieniasz się na drobne w zderzeniu z lubię, nie lubię. Czy warto?

    Masz wiedzę - pomagaj i bądź ponad uprzedzenia. Będę pierwszą, która wyrazi Ci z tego tytułu ogromną wdzięczność.
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura, nie mam ochoty boksować się z zadufkami, którym się wydaje, że genialnie piszą, szkoda tylko, że tych genialnych dzieł nie można nigdzie nabyć ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, przykro mi, że odpowiadasz atakiem. No, cóż... Twoja wola. Tylko licz się z tym, że niedługo każdą Twoją opinię, kto mądry, będzie miał w czterech literach.
    Taka cena za kłamstwa albo inaczej, za wybiórczą prawdę.

    Powodzenia.
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura, bardzo mnie to cieszy, mądrych tu za wielu nie ma, a na głupcach mi nie zależy ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka a tego akurat nie widać, żeby Ci na mądrych zależało... Bywaj zdrowa!
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura, hahahaha, no wiem, że próbujesz się do nich zaliczyć, każdemu wolno marzyć. Ty też bywaj zdrowa ?
  • Szpilka 10.01.2021
    Laura, poniżej wiersze współczesnego poety - Macieja Frońskiego, posługuje się rymem dokładnym.

    I co? I jak teraz wyglądasz?

    Obrona listopada

    Tak, w listopadzie także bywa ładnie,
    Gdy słońce świeci z bezchmurnego nieba,
    Rudy kobierzec leży w lesie na dnie,
    Widać gałęziom liści już nie trzeba,

    Choć tu i ówdzie został płatek złota...
    Coś się skończyło i coś się zaczyna,
    Czas mi nić życia na kołowrót mota,
    Lecz najpiękniejsza jest wtedy buczyna.

    Maciej Froński

    Nie lubię lasów liściastych...

    Z Ludwika Filipa Czecha

    Nie lubię lasów liściastych, bo wierzę,
    Że się wyklęci w nich kryli żołnierze,
    Spod darni, gdzie był oddział pochowany,
    Wystają czaszki jak pęknięte dzbany.

    Nie lubię brodzić w rzecznym mule, bowiem
    Ginęli w Bzurze żołnierze; opowiem,
    Gdy kto ciekawy, jak tonęły zwłoki...
    Jeszcze bym wdepnął w takie zwłoki po kimś.

    Raz mi gazowe wskazano komory,
    Do łaźni nie chcę chodzić od tej pory,
    Drewniane kratki, prysznice i jeszcze
    Ta nagość wokół... przechodzą mnie dreszcze.

    Maciej Froński
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka no to teraz nie pozostaje Ci nic innego, jak przeprosić jamazura, mnie i wielu innych... a tak na serio, to jakoś nie podzielam zachwytu. Jakby to wydane własnym sumptem.
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    To sprawdź, kto to jest, owego czasu pisywałam na portalu, gdzie on bywał ?

    Hahahahah, gdzie Jamazurowi do Frońskiego, daj już spokój z tą nachalną promocją wolnego od talentów twórczych.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka on może bywać nawet w kosmosie, nie zmieni to faktu, że ten rym jest do d..y.

    JAMAZUR TAKI SAM MA RYM, JA MIAŁAM ODROBINĘ LEPSZY, bo niedokładny i co? Uznałaś to za dno... więc znasz się na tym rymie, jak świnia na gwiazdach.

    Ale ośmieszaj się dalej i szukaj. Co prawda masz tu wszystkich za głupich, więc nawet jest nadzieja, że większość ci uwierzy... buhahaha
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Ty stwierdziłaś, że pisanie rymem dokładnym to dno dna, otóż tak nie jest, o czym świadczy twórczość Frońskiego, oczywiście może się taki rym nie podobać.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka dno - dna, to pisałam o rymie gramatycznym. Jak Ty wybiórczo czytasz... a dokładnym wstyd pisać.
    Masz tu wiersz poety, Leona Gutnera. Zobacz, co to znaczy z polotem napisać wiersz rymowany,

    ''Urojenia''

    Przejrzyste noce płytsze krótsze
    ścięte gwałtownym przemijaniem
    zamyślą czasem czas o jutrze
    potem serwują mrok w przebraniu

    wyczuwasz nagość gdy jest blisko
    na wyciągnięcie ręki
    wszystkość

    i barwne noce krótsze mocno
    odczucie ale rośnie z wiekiem
    a czasu coraz mniej na rozkosz
    sprawy zamknięte już dalekie

    w postaci cienia jak zazwyczaj
    wędrują w mrocznych
    tajemnicach

    ciemniejsze szybsze noce ale
    bez zmian godziny na zegarze
    z czymś urojonym z jakimś żalem
    co czasem spłynie gdzieś po twarzy

    przedsennie drażnią cenną ciszę
    jak wiersze
    które wciąż się piszą

    nigdy nie były takie same
    noce i niech tam czerń za oknem
    wciąż pod gwiazdami was zastaje
    czekam
    nie czekał nikt samotniej

    ale wiem z czasem będzie prościej
    pogodzić każdy błysk
    z ciemnością
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    "laura123 2 godz. temu
    Jest dopuszczalny, w satyrze jak pisałam i jeszcze wśród ludzi nie mających pojęcia o poprawnym posługiwaniu się rymem.
    Teksty piosenek, to zupełnie inna para kaloszy. Rozmawiamy o poezji.

    Rym dokładny, jest najprostszą metodą do ''rymowania'' i zawsze ociera się o banał, bo nie wymaga żadnego wysiłku, poza tym jest pierwszym, który narzuca się przy pisaniu. Dlatego poeci poszli o krok dalej. Uznali, że ''łatwizna'' upośledza i zaczęli tworzyć trudniejszym sposobem, czyli niedokładnym. Dzisiaj nikt, kto ma chociaż blade pojęcie o rymie, nie pisze dokładnym, częstochowskim. O gramatycznym nawet nie wspominam, bo to już dno - dna."

    Tja, sama sobie zaprzeczasz, Gutner z toksycznych portali? Nie interesuje mnie to indywiduum ani jego pisanie.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, więc napisałam:

    ''O gramatycznym nawet nie wspominam, bo to już dno - dna.''

    Czego nie rozumiesz, że cytujesz?

    Leon Gutner na toksycznych portalach? On jest na większości portali... oj, chyba Leon przejechał się po Twojej ''wielkiej twórczości''. Nie dziwię się. Hahaha
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Ludzie, którzy latami tkwią na portalach toksycznych też są toksyczni, nieprawdaż? Można na początku się nie zorientować, ale później widać jak na dłoni.

    Nawet gramatyczny rym ujdzie, gdy tekst ciekawy, nie można się tylko na rymach koncentrować.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka Leon wydaje ciągle tomiki, jest uznanym poetą, działa również w różnych poetyckich kręgach, o czym więc piszesz, to ja nie wiem.

    Myśl czasem, to nie boli.
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Bla, bla, orty mu poprawiałam, poŁeta wielki, a jakie ma wykształcenie? Niejasne ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, aż się zapytam Leona, co Ci zrobił, żeś taka wściekła na niego.

    Leon, swoją drogą, to bardzo miły człowiek. Nigdy nie wchodzi w konflikty, Napisze swoje i idzie
    dalej. Mnie też poprawiał, pokazywał jak można inaczej, jak ubogacić, ale ja wdzięczna mu jestem.
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Wszyscy na toksycznych portalach siebie warci, ot co. Tak najlepiej, udawać, że się nie widzi, bardzo wygodne, ale zaniechanie jest grzechem.

    Wiem, wiem, Ty z toksycznych portali, ja nie ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, jakich toksycznych? Ty się dobrze czujesz?
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Dobrze się czuję, nie kaszlę, nie pluję ?

    Wiesz jakie, takie, gdzie się gnoi bez pardonu dla samego gnojenia, no i żeby utrącić ewentualną konkurencję.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, masz na myśli takie, na których się zwraca uwagę na błędy? Takie portale, to wyjątek i trzeba je wielbić za trud, który zadają sobie ludzie, którzy sztukę poetyki mają w jednym paluszku.
    Ty nazywasz je toksycznymi?

    Toż są takie portale, gdzie się tylko chwalą, czemu tam nie idziesz, jeśli tak Cię boli krytyka?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka, zapewniam Cię, że dla Leona nie jesteś żadną konkurencją i jeśli zwracał Ci na coś uwagę, robił to z miłości do poezji. Bo on taki jest.
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Widziałaś w moim komentarzu, żeby mnie krytyka bolała? Nie projektuj, Ty nie przyjmujesz do wiadomości żadnych uwag, mimo że często są słuszne.

    Dobra, nie chce mi się już gadać, bo to przelewanie z próżnego w puste. Zwracają tylko uwagę, dlaczego zatem niemal się wyludniły, dziwne nie?
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    A co mnie tam jakiś LeŁon, niech SE żyje w spokoju ?
  • Dekaos Dondi 10.01.2021
    Szpilko→A wiesz... Tyś roztropna jest.:) Z ''Leonem Zawodowcem'' lepiej nie zadzierać:))
  • Szpilka 10.01.2021
    Dekaos

    Hhahahahaha, fajny film, ech, kiedyś to filmy kręcili, aż się łezka w oku kręci ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka Ty po krytyce bialej gorączki dostajesz... a potem piszesz tysiąc komentarzy, w tym co jeden, to glupszy.
    Leon- toksyczny, bo napisal, ze potrzebna jeszcze praca nad wierszem...
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Chciałabyś, ale tak nie jest, nom, na toksycznych portalach są ludzie Twojego pokroju ?

    Nie, to ja LeŁonowi poprawiałam błędy ortograficzne, toksyczna, nie przekręcaj ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka kazdemu trafi się ort, co to ma do poezji? Ty zobacz, jak u Leona płyną wersy, jak kazdy wers ocieka liryka... a co i Ciebie, nawet polowy tego nie ma...
  • laura123 10.01.2021
    U Ciebie - korekta
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    I nawzajem, droga Lauro i nawzajem ? Wiem, wiem, wystarczą męskie gacie i już płyniesz, vide - Jamazur, kobiet nie znosisz, co widać, i słychać, i czuć ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka no lesbijką nie jestem... aczkolwiek jesteśmy u mężczyzny chyba pod publikacją i też zachwytu nie okazałam... czyli Twoja teoria do bani.

    Swoją drogą, sorry, Antek za spam, ale to wszystko przez ten fatalny rym.

    Amen.
  • Morus 10.01.2021
    Szpilka, wrzucane z innego nicka, chwalisz moje wiersze, więc weź się zdecyduj, albo nie rób z siebie wiesz kogo.
  • Szpilka 10.01.2021
    Morus

    Bogumił, czasem Ci cóś wyjdzie, nigdy nie napisałam, że Twoje wiersze są wszystkie złe, różnicuj.
  • laura123 10.01.2021
    Ale jaja... Morus chwalił Szpilkę, więc Morus był dobry i Szpilka go chwaliła... można skonać ze śmiechu z tej naszej ''specjalistki''. Hahahaha
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Blabla, zwykła odwetówka, bo nie pochwalił, mściwulec z Ciebie, i tyle.
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka osiągnęłaś dno...
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Przecież Morus to Bogumił, Laura, nie udawaj głupszej, niż jesteś ?
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Ty tam od dawna siedzisz ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka chciałabyś, ale nic z tego. Mnie nikt nie kupi za pochwalenie wiersza, a ciebie każdy...
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Nom, darmo knoty Bogumiła chwalisz ?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka ja chwalę, kiedy dobre, ty chwalisz, kiedy cię chwalą.... oj, szpileczko to żeś się kozi róg zagoniła...
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Ale twojego chwalenia mi nie potrzeba ani tobie podobnym, no ? Krytykę też mam w tyle, bo to odwetówka, a nie krytyka. Zrozumiała?
  • laura123 10.01.2021
    Szpilka jaka odwetówka? To tylko takie małe robaczki jak Ty ciągle się mszą, nikt więcej... Czasami uda Ci się coś dobrego napisać, chociaż częściej kicz, ale na ten portal wystarczy.

    Papatki!
  • Szpilka 10.01.2021
    laura123

    Hahhahaha, papatki, wiesz, gdzie to mam, co nie? O tu (_!_) I nie startuj do mnie więcej , bo znów Ci zawory puszczą i wylizie z Ciebie wulgarna baba ?
  • Witamy w Bitwie i życzymy fajnej zabawy ze słowem. Prosimy o wrzucenie linka na Forum
    Literkowa pozdrawia
  • Justyska 10.01.2021
    Przyjemny w odbiorze i lekki, choć jak dla mnie troszkę zbyt oczywisty. Wolę Twoją prozę, przymierzam sie do Geodety.:)
    Pozdrawiam o poranku!
  • Anonim 10.01.2021
    Justyska,
    bo generalnie to było kiedyś napisane jako tekst piosenki, a teraz tylko ciut przerobione. A piosenki raczej oczywiste są.
    A Geodeta to naprawdę długi tekst, w sumie 636.000 znaków, co daje ponad 300 stron książkowych. Tak więc to, co zaprezentowałem, to 1/4 całości. Po napisaniu odłożyłem go, bo myślałem, że jest kiepski, aż kilka osób przeczytało i większość stwierdziła, że to dobre książka. Więc próbuję z nią coś zrobić. Ale trzeba wiedzieć, że to tekst napisany, kiedy dopiero uczyłem się pisać literacko, zanim wszedłem na jakiekolwiek portale, jest on więc na pewno niedopracowany.
    Dzięki i pozdrawiam.
  • Pasja 10.01.2021
    Bardzo spokojne fruwanie pomiędzy myślami. Malowane obrazy naszej duszy... często tak mam, że w snach dostaję skrzydeł i latam. Za jakiś czas jestem w tym miejscu i dziwię się, skąd znam te okolice.
    Pozdrawiam
  • Anonim 10.01.2021
    Dzięki.
    Fruwanie we śnie to piękna sprawa.

    Pozdrawiam
  • Onyx 10.01.2021
    Mnie się wiersz podoba. Bardzo przyjemny, sympatyczny
  • Anonim 10.01.2021
    Dziękuję.
    Pozdrox.
  • Rozpoczynamy głosowanie!
    Zapraszamy na Forum: https://www.opowi.pl/forum/glosowanie-literkowa-bitwa-na-rymy-bez-w478/
    Głosujemy do 24 stycznia /niedziela/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i lczymy na obowiązkowe czytanie i pozostawienie komentarza
    Literkowa
  • Pan Buczybór 24.01.2021
    Łooo Jeżu, ile komentarzy...
    Całkiem niezły wiersz. Może nawet by się lepiej sprawdził z melodią, jako piosenka. Pod względem formy jest przyzwoicie - przyjemnie, ale bez szału
  • Anonim 25.01.2021
    Dzięki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania