LBnR←↓→91←↓→Miłość w jego blasku

jak szalony

od zmierzchu do świtu

nadaje srebrnym blaskiem

to najdłuższe księżycowe noce w roku

a ty nienasycony

 

nie skończysz ze mną 

póki nie zmieszają się

światło odbicia słońca

z jego własnym lśnieniem

fala zmieszana z cząstką w jeden snop

to ich akt

chyba to miłość

nie wiem

nie ważne

gdy rozkosz zapomnieniem

czuję na ciele

 

szorstkim powrozem spętana

gładzi mi zmysły

i twoje dłonie

wybiórczy dotyk

pośród

ubóstwiam ten stan

 

nasz akt w zgon pierwszej kwadry

gdy budzi się w tobie zwierzę

i mnie traktujesz adekwatnie

a może ja także dziczeję?

.

.

.

.

.

.

.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Szybki wierszyk, zamysł i realizacja z marszu. Na pewno można by poprawić, nie jestem zeń zadowolony w pełni (już minęła, więc w ostatniej kwadrze), ale wrzucam na bitwę wierszowaną. Może trzeba było stricte rymem?

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (18)

  • Witamy w Bitwie!
    Prosimy o zmianę kategorii wiersze na Bitwy i o wyrzucenie linka na Forum.
    Powodzenia i dobrej zabawy!
    Literkowa
  • O tak?
    I na forum? Ale tam już jest, chyba że niewłaściwie usytuowany...
  • Dekaos Dondi 26.10.2021
    Yankowy tekst, bez dwóch zdań:)↔Taki trochę "kontrolowany chaos"→ale ciekawy w wydźwięku.
    Zwyczajnie–niezwyczajnie:)↔Ostatnia dopełnia całości:)↔Pozdrawiam:)↔%
  • Diękuję DD, to były trzy dni temu - ciężkie trzy dni, oczywiście ↔↔↔¡¡→→→↓↔↔→→, na Linuksie to łatwe.
  • Szpilka 28.10.2021
    Prawdziwa gęba yanka, smrodnika chyba, a nie wojownika.

    yanko wojownik 1125 4 godz. temu
    Splka, agituj we swoim kraju. Ja mam qnieczny dla ratowania życia zabieg - nowotwór, przez takie cipy jak Ty, nie do zrealizowania, bo wszystko Covid, covid, covid! - więc - weź wypierdalaj z tego - mojego kraju i nie agituj - won!

    https://www.opowi.pl/gucci-limeryk-a72187/#comment-687878

    Sam wypieprzaj, yanku smrodniku, a nie wojowniku i nie kasztań mi pod limerykiem. Przez takich yanków smrodników znowu się guano tu robi. Huk mnie obochdzi twoje kuku na muniu, idź do psychiatry!

    Tępy wuju, nawet jak teoretycznie wyszczepią 99% społeczeństwa i tak będzie obowiązywał covidowy reżim, bo zaszczepieni nadal będą nosicielami i nadal będą zarażać, i zapadać na COVID. O to właśnie chodzi, żeby był tylko COVID, żeby ludzie nie mogli normalnie funkcjonować, leczyć się, korzystać z życia. W tej chwili to jest samonakręcająca się spirala strachu, ale co taki tępy wuj może o tym wiedzić?

    A tak poza tym, twoje szczekanie na nic się zda, tępe wuje nie robią na mnie wrażenia, też potrafię ubliżać, to żadna sztuka, aczkolwiek niechętnie, bo miejsce na plugawe słownictwe jest w satyrze, ale skoro lubisz smród gnoju w komentarzach, to czemu nie?
  • JeZu! uniósł bym Ci nogi i cipę lizał, a potem brał, także analnie!
  • ściemniacz 28.10.2021
    yanko ty perwersie! że cię w tyłek wywalili to widać.
  • ściemniacz, Jesteś owadem?
  • Jak byłaś mała to Cię szczepili, przeciw odrze, ospie, itp. potem gruźlicy. Szczepionki pozwoliły ludzkości na krok w bezpieczniejszy byt i dobrobyt, który tak kochasz - pewnie idzie się łatwo przyzwyczaić. Wyszczepieni będą się zarażać, ale będzie to po nich spływać jak woda po kaczce - fakultety niby masz, a mądrości nie za bardzo.
  • Pomniki głupoty budują alkohole. Się człowiek - coś tam, no ale tylko yanko był pijany?
  • Nienajgorzej poskładany wiersz, o zacięciu erotycznym.
  • Zapraszamy!
    Rozpoczynamy głosowanie.
    Zgłoszono dziewięć wierszy. Brawo! Czytamy, komentujemy i głosujemy według zasady: 3 - 2 - 1 - plus uzasadniamy dlaczego?
    Liczymy na obowiązkowe czytanie Autorów i pozostawienie komentarza.
    Głosujemy do 10 listopada /środa/ godz. 23.59
    Dziękujemy za udział i zapraszamy do zagłosowania!

    Literkowa
  • Pasja 02.11.2021
    Ciekawe podejście do tematu. Miłość w zniewoleniu chaosu.

    Pozdrawiam
  • Po prostu tylko próbowałem jakoś nawiązać do tematu, chaos zapewne dominuje.

    Dzięki.
  • Pan Buczybór 04.11.2021
    super
  • Przeciętne dosyć (czytaj odpowiedź na komentarz Pasji), ale dzięki za tak dobre słowo i przeczyt.
  • Zapraszamy do zabawy z LBnR
    Tematy to:
    1) Biuro rzeczy znalezionych
    2) Ostatni toast
    Można poruszać się w jednym temacie, lub w drugim, albo połączyć obydwa.
    Niech wyobraźnia poruszy wasze listopadowe wieczory.
    Termin do 30 listopada [północ] (pewnie przedłużymy)
    Liczymy na Ciebie!
    Więcej znajdziesz tutaj: https://www.opowi.pl/profil/literkowa-bitwa-na-rymy/
    Literkowa
  • poco 10.02.2022
    Roman Kostrzewski nie żyje.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania