Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Legenda o powstaniu opowi

Na początku pierdolnął piorun. Pierdolnął on w ziemię. Z ów miejsca wyłonił się Piotrek, administrator. Piotrek tak dla zabawy, chciał stworzyć portal, portal, na którym można by było publikować swoje dzieła. Powiedział więc słowo, a słowo stało się stroną internetową. I tak powstała pierwsza wersja portalu. Piotrek wiedział, że to co stworzył było dobre. Administrator zmęczony tym czynem, poszedł na jakiś czas spać. Nazajutrz wstał i pomyślał - Czas chyba dodać towarzystwo - Jak powiedział tak zrobił. Znikąd zaczęli rejestrować się i logować użytkownicy. Zaczęli oni dodawać pierwsze opowiadania. A Piotrek tylko obserwował. Po kolejnym dniu, znów położył się spać. Spał długo, lecz kiedy wstał, zobaczył, że pod opowiadaniami, zamiast ocen oraz wytknięć błędów widać było rozmowy. Zaśmiecały one prawie że idealne środowisko opowi. Ponad to, ci, którzy wierzyli w administratora zaczęli prosić o miejsce do dyskutowania. Litościwy Piotrek spełnił ich prośbę. Gdy tylko pomyślał, na portalu pojawiła się zakłada forum. Ujawnił się tam niedowiarkom. I Piotrek wiedział, że to co zrobił było dobre. I tak oto administrator widząc, że zrobił już bardzo dużo, zapadł w sen, sen tak długi, że historia o jego istnieniu przestała być przekazywana z pokolenia na pokolenie. Użytkownicy przestali w niego wierzyć. Po wielkiej przerwie, Piotrek obudził się. To co zobaczył wstrząsnęło nim. Z piekła przybyły trolle. Te istoty o maleńkich móżdżkach spamowały wszędzie, gdzie się tylko dało. Ci, którzy jeszcze pamiętali historię o powstaniu portalu prosili Piotrka o pomoc. Administrator wziął sprawy w swoje ręce. Zadziało się wydarzenie zwane " Wielkim wytępieniem trolli ". Wtedy każdy niedowiarek uwierzył. Po tym wszystkim Piotrek był bardzo zmęczony. Tym razem jednak, nie poszedł spać. Zaczął pracować intensywnie. Dalej walczył z niedobitkami trolli, jednakże to nie było celem. Ów celem było udoskonalenie strony jeszcze bardziej.

 

I kiedy wszelkie nadzieje zostaną stracone, a wiara osłabnie, Piotrek wróci. Z wielkimi zmianami...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (22)

  • Litościwy Piotrek spełnił ich prośbę, tylko pomyślał, a na portalu pojawiła się zakłada forum.
    nie rozumiem tego zdania
  • Joker 18.09.2016
    Poprawiłem, chyba teraz jest lepiej.
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Przyznam ci Joker chory tekst ale ma w sobie pewną rację :) Rewolta trolli zostaje zduszona :D Fajnie się czyta (ma taki żartobliwy ton) Daje ci pięć i poprawiam do pisania chęć :) Piotrek niech powróci i trolle wydusi :D
  • Joker 18.09.2016
    A no widzisz :)
  • Angela 18.09.2016
    Oby ostatnie zdanie było prorocze : )
  • Joker 18.09.2016
    Miejmy nadzieję :)
  • Lotta 18.09.2016
    Trochę krótki, no ale co tu tyle pisać, kiedy opowi takie stare jeszcze nie jest. :D Początek mnie strasznie rozbawił. Zostawiam 5. :)
  • Joker 18.09.2016
    Dziękuje ślicznie :)
  • Joker 18.09.2016
    Patrzę na te "wyświetlenia" i widzę, że chyba każdego zaciekawiła legenda portalu :P
  • Upadły(D.F) 18.09.2016
    Przyznam iż ja nic nie wiedziałem o tym portalu ^^ A dzięki tobie taka mała lekcja historii :D
  • ausek 19.09.2016
    Przeczytałam znajomym Twój tekst. Zbiorowo zagłosowano za oceną 5. Zatem bez zbędnych komentarzy zostawiam pięć.
  • Joker 19.09.2016
    A więc dzięki wam :)
  • Jared 19.09.2016
    "Na początku był chaos." Potem też był chaos :D W ogóle świetna analogia, aż pięć dam nawet :D
  • Joker 19.09.2016
    No i luz.. Dzięki
  • Joker 19.09.2016
    Dziękuje również za anonimowe oceny :)
  • Joker 26.09.2016
    200
  • Pan Buczybór 27.09.2016
    Świetny tekst. Ten tekst powinien znać każdy. Taka biblia Opowi. Miejmy nadzieję, że Litościwy Piotr będzie dalej rozwijał stronę. 5
  • Joker 27.09.2016
    Dzięki
  • Maria Antonina 18.10.2016
    Kocham Cię.
  • Joker 18.10.2016
    <3
  • detektyw prawdy 26.12.2016
    Syf
  • NocnaŁowczyniXD 26.12.2016
    No nie powiem, fajnie poznać nowe legendy, a nie tylko ten o Popielu ;) Zostawiam 5 :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania