Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

..

.

Średnia ocena: 1.6  Głosów: 14

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (13)

  • indri 28.01.2020
    Dobre Tomku, bardzo dobre.
  • Targówek 28.01.2020
    Dziękuję
  • Ant 28.01.2020
    Bardzo dobre, Tomku.
  • Pan Buczybór 28.01.2020
    genialne, Tomku
  • Targówek 28.01.2020
    Wątpię, by osobom pokroju ciebie czy Anta się podobało, więc to pewnie sarkazm
  • Targówek 28.01.2020
    Na co też wskazuje średnia ocen.
  • Dariusz 28.01.2020
    Tomku w piernikowym domku
  • Dariusz 02.02.2020
    wus wus
  • Pan Buczybór 28.01.2020
    *Obsada do wywalenia. Wolę widzieć bohaterów, a nie twarze aktorów ich grających.
    *W dialogach używamy pauz/półpauz, a nie dywizów. Więcej tutaj: https://www.ekorekta24.pl/myslnik-pauza-polpauza-i-dywiz-lacznik-czym-sie-roznia-i-jak-je-stosowac/
    "spłatę.Karewicza" - zabrakło ci spacji po kropce
    "- Myśli, że jak będzie mi lizał dupę, to coś na tym zyska? - powiedział w myślach Marciniak." - jeśli chodzi o myśli bohaterów to lepiej je zapisywać w cudzysłowach lub jakoś inaczej wyodrębnić, by nie mieszały się z dialogami.
    "Dwie godziny później, Marciniak" - zbędny przecinek
    "Fifty fity" - fifty

    Ogólnie takie sobie. Mniejsza z tematyką - zdecydowanie to nie moje klimaty, ale przydałoby się więcej opisów i jakieś dopiski dialogowe. Ogólnie przez większość tekstu można się pogubić kto, co mówi, nie wspominając już o mimice bohaterów, o tonie ich wypowiedzi. Fabuła też trochę pędzi, brak jej mocniej zarysowanych scen i charakterów. Trudno w zasadzie coś powiedzieć o postaciach - jest ich dużo i przez całe opowiadanie trudno się w nie czuć i zrozumieć ich motywacje, działania. Sam szkielet jest niezły, może trochę niepotrzebnie upolityczniony, ale coś tam. Wykonanie jednak zbyt sztywne, suche i nieciekawe. Podczas czytania zwyczajnie się nudziłem.
    Pozdrawiam
  • Targówek 28.01.2020
    Obsada do wywalenia. Wolę widzieć bohaterów, a nie twarze aktorów ich grających - nie wiem jak ty, ale ja lubię wyobrażać sobie bohaterów jako konkretnych aktorów.

    A wyłapałeś jakieś nawiązania do faktów?
  • Pan Buczybór 28.01.2020
    Wybacz, nie interesuję się polityką, a nawet jeśli, to i tak nie zwracałbym za bardzo na to uwagi.
  • Targówek 28.01.2020
    Rozumiem. A co sądzisz o sekwencji na Śródmieściu i wątku miłosnym?
  • Pan Buczybór 28.01.2020
    Targówek Bitka w restauracji była dość ciekawa, na pewno trochę wstrząsająca.
    Wątek miłosny też nawet nawet, ale mógłby być bardziej rozbudowany, łącznie z finałem. Za mało pokazałeś z ich znajomości, nie zbudowałeś odpowiedniej chemii w ich związku, więc ta śmierć na końcu jakoś mocno mnie nie ruszyła.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania