LH - zabawa i kreatywność

Witajcie drodzy Opowijczycy!

 

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w zabawie Literackich Horyzontów. Zasady oraz szczegółowe informacje znajdziecie tutaj:

https://www.opowi.pl/forum/literackie-horyzonty-w1352/

 

Jednak aby nieco zachęcić Was do podjęcia wyzwania pod postacią bardzo prostej rozrywki, to krótko opiszemy na czym polegają Literackie Horyzonty.

 

Zamysł jest dość prosty - uczestnik pisząc słowo w wątku Literackich Horyzontów, zgłasza się do zabawy, a w dalszym etapie, gdy zbierze się odpowiednia liczba słów oraz uczestników, losuje za pomocą generatora liczbę, do której jest przypisane dane słowo.

Cała zabawa polega na tym, aby opisać to słowo tak, żeby go nie użyć w tekście i jednocześnie ułożyć swego rodzaju zagadkę, którą mają rozwikłać inni uczestnicy zabawy.

Praca z najmniejszą ilością zgadnięć bądź liczbą zerową trafionych odpowiedzi wygrywa konkurs i wirtualny dyplom.

 

Tym samym zabawa ma na celu rozwijanie kreatywności, bo obrazując przykładem - jak opisać krzesło tak, aby inni z łatwością nie zgadli, że chodzi akurat o nie?

 

Tymi słowami zachęty - serdecznie zapraszamy do wyżej "podlinkowanego" wątku i liczymy na Was!

Czas na losowanie i pisanie jest do 9 maja.

Udział mogą również wziąć ci, którzy się nie zgłosili, jednak jeśli wygrają, to nie otrzymają wirtualnego dyplomu.

 

Trzymajcie się ciepło i do zobaczenia!

~ Literackie Horyzonty

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (2)

  • Artbook 05.06.2021
    ✔ Pochwała za piękną pracę i zaangażowanie Pomysłodawców oraz Uczestników konkursu - Literackie Horyzonty!
  • poco 05.06.2021
    zgłaszam się

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania